Media & Creativiteit 03.03.2010 / Pia Terstroet (wiki)

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 1.
Advertisements

Media en creativiteit •Mail: •Wiki: • vakgroep: Media.
Elske Revelman de Vries
Februari 2010 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet P. M.
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 3.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit Pia Terstroet P. M.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet P. M.
Jaar 1 les 8 Het creatieve proces
Februari 2011 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet. Agenda Tijdschema van nu tot eind module Wat komt er in de procesmap Creatieve vaardigheden Startformulering.
Medmec03 les 1 Co-creatie.
Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 8
THEMA: Het creatieve proces
Media & Creativiteit Pia Terstroet wikipagina:
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit Pia Terstroet
Media en creativiteit Mail:
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 2.
Media & Creativiteit Pia Terstroet wikipagina:
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
CO-CREATIE MEDMEC 03 Docent: Elske Revelman de Vries Product ontwerper.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 8.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 4.
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 3 Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 2 Elske Revelman de Vries
CO-CREATIE MEDMEC 03 Docent: Elske Revelman de Vries Product ontwerper.
Pia Terstroet (Terpm) les 1 Mail: Wiki: Media en creativiteit MEDMC101D Creative.
Identiteit MedMec02 les 7 Mail: Wiki:
Welkom het is Lente. Jippie Medmec03
Pia Terstroet (Terpm) les 7, 19 dec Mail: Wiki: Media en creativiteit.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
oktober MedMec01 les 7 Mail: Wiki: vakgroep: Media en.
MedMec Co-Creatie les 2 / Pia Terstroet P. M.
Wiki: Medmec04 les 5 (lesweek 7) Engagement The game called life
Pia Terstroet (Terpm) Mail: Wiki: In.
Identiteit CMDMEC01-2 les 6 (7) Mail: Startpagina – vakgroep media en creativiteit- docentenpagina Pia Terstroet.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Wiki: Medmec04 les 6 (lesweek 7) Engagement The game called life
Wiki: Medmec04 les 5 Engagement The game called life
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki) Altijd bij vragen de slides van de vorige.
12 jan MedMec01/02 DT Mail: Wiki: vakgroep: Media.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Februari 2010 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit Pia Terstroet
29 oktober MedMec01 les 8 Mail: Wiki: vakgroep: Media.
Identiteit MedMec02 les 7 Mail: Wiki: vakgroep: Media.
Media & Creativiteit Pia Terstroet wikipagina:
Media & Creativiteit / Pia Terstroet
Media en creativiteit Identiteit
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
MEDMEC01 – Q1 – JAAR 1 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER Mediaencreativiteit.pbwiki.com VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit Pia Terstroet
Media & Creativiteit Pia Terstroet
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 1.
Medmec04 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen modulewijzer.
Medmec04 Engagement.
Februari 2011 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Transcript van de presentatie:

Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)

Vandaag Toelichting Planning module met exacte data Huiswerk voor vandaag Inleveren individueel vooronderzoek, per team (4 stuks dus) vermeld volledige naam en studentnummer. Teampresentaties 4 personen per team, 5 minuten, daarna vragen uit de groep.

Planning Module zie ook modulewijzer! Les 3 – Presentaties opdracht 2 (onderzoek) vandaag Les 4 – Geen les – 10 maart vergeet de dummy niet! Les 5 – Verplicht Hoorcollege - 17 maart Les 6 – Geen les - 24 maart vergeet de dummy niet! Les 7 – Geen les - 31 maart vergeet de dummy niet! Les 8 – Geen les - 07 april vergeet de dummy niet! Les 9 – 2-daagse workshop, opdracht wordt afgerond op die dagen op 13/14 april of 14/15 april, inleveren dummy voorzien van volledige naam en studentnummer Les 10 - herkansing MedMec02, 21 april

Huiswerk (over 14 dagen dus) -Individueel vooronderzoek co-creatie afronden, teams van 4 vormen -Afspraken met 3 teamgenoten maken om presentatie (5 min.) voor te bereiden -Teampresentatie Co-creatie houden -Individueel vooronderzoek geprint inleveren, daarin zit ook het proces van de ervaringsopdracht dat je hebt vastgelegd.

Teampresentatie Presenteer per vraag (a t/m c wat, hoe en waarom co-creatie) als groep jullie 5 meest diverse, meest originele voorbeelden uit telkens 5 verschillende bronnen (per vraag). Zorg dat technisch alles zonder mankeren gestart kan worden. Verdeel de taken van te voren, evenredig. Houdt je aan de tijd van 5 minuten

Onderzoek individueel a. Wat is co-creatie in de huidige beroepspraktijk van de media? b. Hoe werkt co-creatie, aan welke voorwaarden moet co-creatie voldoen om te slagen? c. Waarom is het zinnig co-creatie in te zetten, welke voordelen biedt het t.o.v. andere conventionele werkwijzen? Per punt 3 uiteenlopende voorbeelden geven uit 3 verschillende bronnen.

Vervolg individueel vooronderzoek Rangschik de informatie in rubrieken en verwerk dit in een mooie mindmap. Schrijf een heldere samenvatting van 400 / woorden ondersteun het met beeld, bij minder woorden meer beeld gebruiken. Voeg proces (met foto’s) en conclusies van ervaringsopdracht toe aan onderzoek.