Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Vandaag Toelichting Planning module met exacte data Huiswerk voor vandaag Inleveren individueel vooronderzoek, per team (4 stuks dus) vermeld volledige naam en studentnummer. Teampresentaties 4 personen per team, 5 minuten, daarna vragen uit de groep.
Planning Module zie ook modulewijzer! Les 3 – Presentaties opdracht 2 (onderzoek) vandaag Les 4 – Geen les – 10 maart vergeet de dummy niet! Les 5 – Verplicht Hoorcollege - 17 maart Les 6 – Geen les - 24 maart vergeet de dummy niet! Les 7 – Geen les - 31 maart vergeet de dummy niet! Les 8 – Geen les - 07 april vergeet de dummy niet! Les 9 – 2-daagse workshop, opdracht wordt afgerond op die dagen op 13/14 april of 14/15 april, inleveren dummy voorzien van volledige naam en studentnummer Les 10 - herkansing MedMec02, 21 april
Huiswerk (over 14 dagen dus) -Individueel vooronderzoek co-creatie afronden, teams van 4 vormen -Afspraken met 3 teamgenoten maken om presentatie (5 min.) voor te bereiden -Teampresentatie Co-creatie houden -Individueel vooronderzoek geprint inleveren, daarin zit ook het proces van de ervaringsopdracht dat je hebt vastgelegd.
Teampresentatie Presenteer per vraag (a t/m c wat, hoe en waarom co-creatie) als groep jullie 5 meest diverse, meest originele voorbeelden uit telkens 5 verschillende bronnen (per vraag). Zorg dat technisch alles zonder mankeren gestart kan worden. Verdeel de taken van te voren, evenredig. Houdt je aan de tijd van 5 minuten
Onderzoek individueel a. Wat is co-creatie in de huidige beroepspraktijk van de media? b. Hoe werkt co-creatie, aan welke voorwaarden moet co-creatie voldoen om te slagen? c. Waarom is het zinnig co-creatie in te zetten, welke voordelen biedt het t.o.v. andere conventionele werkwijzen? Per punt 3 uiteenlopende voorbeelden geven uit 3 verschillende bronnen.
Vervolg individueel vooronderzoek Rangschik de informatie in rubrieken en verwerk dit in een mooie mindmap. Schrijf een heldere samenvatting van 400 / woorden ondersteun het met beeld, bij minder woorden meer beeld gebruiken. Voeg proces (met foto’s) en conclusies van ervaringsopdracht toe aan onderzoek.