27 juli 2014hier komt de naam van de presentatie in P 1 Web 2.0 Het "nieuwe" interactieve internet
27 juli 2014 Web 2.0 P 2 Bedrijfsleven bereidt zich voor op Web 2.0 Web 2.0-toepassingen zijn waardevol omdat ze voornamelijk sterk op de gebruiker gericht zijn. Het zijn vooral jonge, onervaren medewerkers die handig zijn met web 2.0- toepassingen. Discussiemogelijkheden : 70% Wiki`s :67% Podcasts : 62% Mashups : 41% Social bookmarking : 41% dinsdag 15 jul 2008 onderzoek van Forrester Research
27 juli 2014 Web 2.0 P 3 Bedrijfsleven bereidt zich voor op Web 2.0
27 juli 2014 Web 2.0 P 4 Bedrijfsleven bereidt zich voor op Web 2.0
27 juli 2014 Web 2.0 P 5 Bedrijfsleven bereidt zich voor op Web 2.0 Web ‘statisch’ gebruik opzoeken van informatie communicatie (mail) Web … sterke interactie eigen ‘content creation’
27 juli 2014 Web 2.0 P 6 Bedrijfsleven bereidt zich voor op Web 2.0 ollaboration onversation ommunity onnection ontent Creation umulative Learning ollective Intelligence hange of scale ore values heap and Fast
27 juli 2014 Web 2.0 P 7 Bedrijfsleven bereidt zich voor op Web 2.0
27 juli 2014 Web 2.0 P 8 Bedrijfsleven bereidt zich voor op Web 2.0
27 juli 2014 Web 2.0 P 9 Bedrijfsleven bereidt zich voor op Web 2.0
27 juli 2014 Web 2.0 P 10 Bedrijfsleven bereidt zich voor op Web 2.0 Folksonomie
27 juli 2014 Web 2.0 P 11 Bedrijfsleven bereidt zich voor op Web 2.0
27 juli 2014 Web 2.0 P 12 Bedrijfsleven bereidt zich voor op Web 2.0
27 juli 2014 Web 2.0 P 13 Bedrijfsleven bereidt zich voor op Web 2.0
27 juli 2014 Web 2.0 P 14 Bedrijfsleven bereidt zich voor op Web 2.0
27 juli 2014 Web 2.0 P 15 Bedrijfsleven bereidt zich voor op Web 2.0
27 juli 2014 Web 2.0 P 16 Bedrijfsleven bereidt zich voor op Web 2.0 Werken met Google Earth Da vinci code
27 juli 2014 Web 2.0 P 17 Bedrijfsleven bereidt zich voor op Web 2.0
27 juli 2014 Web 2.0 P 18 Bedrijfsleven bereidt zich voor op Web 2.0