Saskia Best HRO – CMD HERFST 2010 Concept Development – 11 oktober 2010.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
ALLES WAT JE MOET WETEN OVER PERIODE 4 Samen naar het examen.
Advertisements

De Zweeds-Nederlandse uitwisseling 2012 • Ontvangstweek april 2012 • Reisweek mei 2012.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –14 september 2009.
S TUDIEREISINFORMATIEAVOND Dublin W AT BEHANDELEN WE ? Programmazaken Praktische zaken omtrent vertrek Geldzaken: wat moet er nog betaald worden?
Programma Curaçao 17 t/m 24 november Radulphus – Reggesteyn
Inleiding in de Civiele Techniek
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –05 oktober 2009.
Gevraagd: Nieuwe imkers !!!!!
De Kalender en De Seizoenen Ellen Adriansens Gegradueerde in de ergotherapie BuSo – OV 2 – 2 e graad Algemene en Sociale Vorming Raamplan BuSo.
Marketingmix Saskia Best, 9 oktober 2008
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –21 september 2009.
Concept Development – 4 januari 2010
Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 23 november 2009.
Concept Development – 20 september 2010
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 8 mei 2009.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –28 september 2009.
Saskia Best HRO – CMD WINTER Concept Development – 3 januari 2011.
Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 15 november 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 20 februari 2009.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –12 oktober 2009.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 06 maart 2009.
HOORCOLLEGE V2 ASSESSMENTS CMD
Docent medmec = Wil Adolfs
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Bijeenkomst Niels de Beer Active Ageing.
Project Maatschappelijke Identiteit. 2 De stad/de gemeente De stad/de gemeente week 1 Brainstorming Quiz Website bekijken over eigen stad/gemeente Duiding:
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Media en creativiteit module 6 Identiteit
College 7, jaar 2, Zomer 2010 Nieuwe Businessmodellen Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Toine Nagel.
Vandaag instructie WikiTalks bespreken aanpak jullie WIKI groep 3: voorbereiden speeddate donderdag as. met Sanne Roemen.
Voorlichting VMBO- 4 PTA -examenjaar- 06 oktober 2009.
CREATIVE MARKETING WC 1, jaar 2, Herfst 2008 Creative Branding – De maakbaarheid van onweerstaanbare merken Docent Saskia Best.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 2, Herfst 2008 Onderzoek, groepsopdracht en project Docent: Saskia Best.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2010 Concept Development – 12 april 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2010 Concept Development – 29 maart 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 27 maart 2009.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 20 maart 2009.
Welkom op deze INFORMATIEAVOND
S.V.T.B. Curius 2 3 Vorige bijeenkomst S.V.T.B. Curius 4 Vorige bijeenkomst Voorstelrondje Wie ben je, wat doe je en wat ga je doen?
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
Bezoek aan Shanghai en bezoek van Pinghe School
RSW 2007 Infoavond 14/12/2006. Agenda Datum RSW, thema, terrein Voorlopig programma Werkgroepjes Werkavonden Diversen / Indeling werkgroepjes.
Programma – 14.10Voorstellen & verwachtingen – 14.25Jongerenstrategie – Jongerenprojecten – 14.50Voorbeelden uit de praktijk.
ontdek wat jij kunt bereiken
1 Zie ook identiteit.pdf willen denkenvoelen 5 Zie ook identiteit.pdf.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 2, Winter 2008 Co-creatie Experience Economy Ayman van Bregt.
Welkom bij les 06 van de training Internet & Commercie.
Ochtend indeling Tussen 7 en 8 opstaan/aankleden. Vanaf 8 uur ontbijten tot 9 uur. En brood klaar maken vertrekken naar belfort (uitzicht over de.
CREATIVE MARKETING WC 5, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
Saskia Best HRO – CMD Zomer 2010 Concept Development – 26 april 2010.
Saskia Best HRO – CMD WINTER Concept Development – 10 januari 2011.
IK-File 18-11les 1planning ik-file 25-11les 2opdracht 1-cover/poster/banner 02-12les 3 opdracht 1-categorie les 4 opdracht 1-categorie les.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –7 september 2009.
Saskia Best HRO – CMD Zomer 2010 Concept Development – 10 mei 2010.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –31 augustus 2009.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2010 Concept Development – 6 september 2010.
Saskia Best HRO – CMD Zomer 2010 Concept Development – 7 juni 2010.
Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 14 december 2009.
Transcript van de presentatie:

Saskia Best HRO – CMD HERFST 2010 Concept Development – 11 oktober 2010

Agenda RWS en Design Studiereis

Indeling Herfst 30 aug- Start, inhoudelijk en huishoudelijk 6 september- Individuele gesprekjes, Korte pitches Battle of Concepts, DESIGN 13 september- Gemeenschappelijke Battle, Design 14 september- KICKOFF UTRECHT RIJKSWATERSTAAT (middag) 20 september- DESIGN 27 september- Beoordeling BOC pitches + Design 04 oktober- DESIGN 11 oktober- DESIGN 18 oktober- Herfsvakantie 25 oktober- Excursie DUTCH DESIGNWEEK EINDHOVEN 01 november- Feedbackles + synthese 08 november- RWS Contest presentaties 07 november (zondag) deadline opdrachten, alles online

Beoordeling Herfst Essays naar eigen keuze (bv Dutch Design Week per stuk min 1 punt) Eigen opdrachten (per stuk 1 tot 2 punten) Eigen college maken van a tot z (2 punten) Battle (verplicht, 2 punten - ENERGIEMETER) Gemeenschappelijke Battle (1 punt) Grote Huiswerkopdracht (verplicht 1 punt) Rijkswaterstaat (min 2 punten) Wekelijkse postings ( 1 punt)

RWS 1.Bezoek verkeerscentrale Rhoon op een dinsdag, 26 oktober Moet bij de centrale worden opgegeven: Remco? 2. Linkedin compleet maken! 3. Verklaring portretrecht 4. Inschrijven consult!!!!

RWS We gaan weer VOORT

RWS - Vertrek Verwoord, verbeeld de opdracht op inspirerende wijze 10 minuten

RWS -Ontdekken Wie is de doelgroep? Klantfricties Inspiratiebronnen Trends en Technologie

RWS -Ontdekken Voornaamste conclusies per groepje 30 minuten Presenteren Vastleggen met visual harvesting

RWS -Ontdekken Visual harvesting:

RWS -Ontwikkelen Intro’s studenten

RWS -Ontwikkelen Opwarmertje met Sagmeister

RWS -Ontwikkelen Techniek: Kruip in de huid van…. Daarna spontane Braindump

RWS -Ontwikkelen Iedereen kiest individueel twee beste ideerichtingen Daar moeten er 8 van overblijven Uitwerken in mindmaps, ieder groepje 2

RWS -Ontwikkelen Werk nu uit tot concepten met aspecten als doelgroep, opgeloste klantfricties, kenmerken, propositie, positionering etc Maak er een conceptboard van Presenteren

Studiereis Is geboekt met Transavia Heen op 14 januari en terug op 18 januari Hotel: Coronado, Por Favor: Maak Euro 50 over op tnv S.Best, Den Haag

Blogpostings ?????

Tot over twee weken 25 oktober: Eindhoven op station bij hoofdingang om uur!