Gaming Bezoek een LAN-party
De reclames werden duidelijk in kaart gebracht. Op de hekken waarmee de verschillende ruimtes werden afgezet hingen spandoeken van Logitech. Op het hoofdpodium hing een groot scherm met daar omheen zeilen van o.a. Ziggo. De koppeling tussen het evenement en de sponsoren was duidelijk aanwezig. Logitech is een groot en bekend merk in de gaming branche. Doordat zij spullen sponseren zien bezoekers van de LAN-party de kwaliteit van de producten en diensten die Logitech verkoopt. Het evenement werd in verband gebracht. Breng de reclames rondom in kaart en kijk naar de koppeling
Ik deed niet mee aan de LAN- party omdat ik totaal geen verstand of interesse heb voor games. Ik heb er zo ongeveer 5 uurtjes rondgelopen. Buiten de speeltafels om had je ook kleine gamewedstrijden voor de lol. Hier heb ik aan meegedaan en (natuurlijk) verloren van een game-expert. ‘’Speel een game mee en haal een level’’
Mijn verwachting van de bezoekers was dat het vooral jongeren met een passie voor gamen zou zijn. Dit klopte helemaal niet. Er kwamen vooral vriendengroepen waarvan er een paar aan gamen doen. De rest ging een dag mee voor de ‘’gezelligheid’’. De bezoekers sliepen ook bij elkaar tot het weekend voorbij was. Er waren ook meer meisjes als dat ik verwachte. Een verassende opkomst dus! Wat was je verwachting vooraf van de doelgroep? En hoe was je ervaring