 EMEG-lijst: Weet Ik Veel? Door Karlijn Dado. Breng de reclames rondom in kaart en kijk naar de koppeling daartussen. Welke conclusie kun je trekken?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Studiecoachbijeenkomst 9
Advertisements

WEET IK VEEL?!.
Analyse klantgerichte websites
Mannus Menting 11 november 2009 Project Week 1 Foto’s van reclame onderweg.
Advies AO Wielerbond De Euromasters
Marketingcommunicatiemix
Ferry Jainathsingh Jelitza Naarden Gregory Plet
Tablets wat zijn het? wat kun je er mee doen? clubmiddag 18 december © R.P.Vloeimans, Amstelveen, Netherlands.
Emeg Lijst 5 Muziek. Music What? Lees de nieuwsbrief op Why? Ga opzoek naar het verdienmodel.
BEZOEK EEN TV-OPNAME Marc Haver & Oliver Lobhard.
Gaming Bezoek een LAN-party.  De reclames werden duidelijk in kaart gebracht. Op de hekken waarmee de verschillende ruimtes werden afgezet hingen spandoeken.
Cross Mediacampagne Opdracht gever: KLM
FC Eindhoven Bezoek een sportief evenement. Observeer het publiek tijdens je bezoek Ik ben naar de ladies night van FC Eindhoven geweest. Dit was een.
Observeren en rapporteren
Tim van Dalen Oktober 2011 Horeca en voeding
Goede campagne - De domste student van nederland
Herpositionering Renault
Videodossier ICLON,I.Steen. Opbouw -Introductie -Vraaggesprek -Resultaat.
Games bij werving Campagne AA-worden 27 november 2008.
Wat geloof jij? Hoe kijk jij?
LEES DE NIEUWSBRIEF OP ENTERTAINMENT- BUSINESS.COM.
EMEG Lijst. Opdracht 1.. Inhoudsopgave What? Why? Wat is Musicfrom? Eerste indruk Wat is de succesfactor?
{ Angry Birds Star wars. Ontwikkelaar:Rovio Entertainment Rovio EntertainmentRovio Entertainment Uitgever: Rovio Entertainment (in conjuntion with LucasArts)
What? Bezoek een festival van minimaal 5000 bezoekers en minimaal 3 podia. Why? Maak een beknopte SWOT en geef 3 adviezen.
Bell X1 in de Amstelkerk. Wat zijn de verwachtingen voroaf? Wat is je ervaring geweest? Wat is het verschil tussen deze twee?
EMEG lijst. Gaming: GunBound. Door Karlijn Dado. Vraag: speel een game mee en haal een level.
Presentatie studiecoaching
Opdracht 1: Pak een s. Openen van materialen: Materialen in verschillende formats ontwikkeld (Word, Powerpoint, Zip) Programma Good Reader (gratis)
Sjors Ijspelder & Florentijn Marinissen Talpa
{ Angry Birds Star wars. Ontwikkelaar:Rovio Entertainment Rovio EntertainmentRovio Entertainment Uitgever: Rovio Entertainment (in conjuntion with LucasArts)
Bezoek Musicfrom.nl Breng de advertenties rondom in kaart.
Dagopleidingen Hik Opendeurdag
PLUK Motivatie 2. Over Nike 3. Doelgroep 4. Boodschap 5. Doelen 6. Tools 7. Marketingvormen 8. Strategie 9. Waarde-oordeel 10. Bronnen.
Inhoud Context? Wat is VoetZoeker? Demo! Praktische info Q&A.
MARIA Vzw Ward Stinissen – Pieter Bodvin Alexander Vanderleen - Bo Schapmans.
Icera heet u van harte welkom bij het LogiVisi seminar.
De weg van uitval naar succes voor een beter rendement Onderwerp scriptie, aanleiding, specifieke doelgroep, toepassing breder.
Online filmpjes maken. (
Online filmpjes maken. (
TEAM TASTE Phillip Hannaart – Jesse Pesulima - Roy Osterholt - Jip van Zoest – Frans Jogchems – Anouck Steenken – Annieke den Boer.
 Wat is het?  Mogelijkheden  In praktijk  Opgericht in februari 2005  Platform waar iedereen video’s kan uploaden  In 2006 overgenomen door Google.
Hocus Pocus met Alfons Alfrink Regisseur Torill Kove Land Noorwegen Jaartal 2013 Tijd 72 minuten Taal Nederlands gesproken Groep 3/4.
PSV - NAC. Reclames: Mercedes Mercedes is een van de sponsoren van PSV, rond de wedstrijd werd er een reclame op de schermen getoond. Ook mag de selectie.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
E-boekenkaart : 3 voor 5 Euro Gevarieerd 400-tal titels Gratis lezen binnen de bibliotheek Offline lezen via de app 4 weken uitleentijd via de app Pilootproject.
Toepassingen 5L week 11: ‘Reclame’ een breuk of een procent nemen van een getal 5L week 11: ‘Reclame’
Door de bomen het bos weer zien Henk Post Bedrijfsanalist ISZF November 2005.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Verkiezingen Beste Strandpaviljoen Doelstelling De strandpaviljoens langs de Nederlandse kust te promoten en het imago te versterken.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
The Faces of Amsterdam Groep J Knowledge Mile Amsterdam Mikail Çoban Michael van der Zwet Jonathan Drayer Elvis Afrifa Viktor Chin.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
 Schakel je pc aan.  Misschien moet je ook het scherm inschakelen.  Soms moet je een gebruikersnaam selecteren en een paswoord invoeren. Informeer.
Ouders, kinderen en reclame
Klanttevredenheidsonderzoek
Hom Com Ledenvergadering 15/05/2017.
Doelgroepen: STER & LINDA
+ professionele commercial REGIOCOMMERCIAL Op maat gemaakte & professionele commercial Adverteren op websites als + REGIONAAL ADVERTEREN met een landelijke.
HOE WORDT HET MEEST INNOVATIEVE ONDERWIJSPLATFORM VOOR DE CREATIEF ZAKELIJKE INDUSTRIE?
Internetmarketing en oefentoets
3L week 16: ‘Wij kijken naar de natuur op tv’ © JL
Opdracht 1 communicatietheorie
3L week 17: ‘Kopen … in alle maten en gewichten’ © JL
Infographics Wat is de functie van infographics en hoe haal ik belangrijke informatie uit ze? NU Nederlands 2F.
Hoofdstuk 4 Promotiebeleid
Het nieuwe Meldpunt.
Mediawijsheid Netiquette.
BLOCKBUSTERS MAKING THE MAGIC BlockBusters daagt de deelnemers uit om hun bedrijfsboodschap in een dynamische en duidelijke film trailer te vertalen.
VPN Virtual Private Network

Transcript van de presentatie:

 EMEG-lijst: Weet Ik Veel? Door Karlijn Dado

Breng de reclames rondom in kaart en kijk naar de koppeling daartussen. Welke conclusie kun je trekken?

Duidelijk:  Microsoft  Windows 8

Waaraan zichtbaar voor de studenten?  Prijsvraag  Omroepen  Prijs voor winnaar

Waaraan zichtbaar op tv en internet?  Reclames voor en na het programma  Scherm van Linda de Mol  Prijs voor winnaar  Banner op website  Reclame op Microsoft website  App!

Online:

Waarom??  Onduidelijk

Vermoeden  Weet Ik Veel? is een nieuw programma  Gericht op studenten  Microsoft moet hun imago verbeteren  Windows 8 deugt wél!

The end!