Martijn Hoeboer, Camiel Flohr, Barry Borsboom, Esperanza van den Ham, Arjan Ros.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Analyse Adidas F50 Campagne
Advertisements

Massamedia, vermaak en verzet
Jeugdhuizen in Vlaanderen
Opgeblazen Ego’s en Opvoeding
Vrijzinnig Humanisme.
Wordt de wereld een dorp? Turkije: buurman of verweggistan?
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
De gezondste gemeente Bouwstenen: samen op weg
Inhoud Ebou leigh Stage werk Intake Hku Seminars
Leefstijlen algemeen extravert ego groep introvert enthousiast
muziekpresentatie muziek: E. Hartkamp / N. Padidar tekst: Emiel Hartkamp 513.
De mythe van de straat Over het begrip van ‘publieke ruimte’ en de (cultuur) politiek.
PowerPoint presentatie Project Kampvuur Afrikaanse muziek
 Ondernemen  Een bedrijf waar spullen gemaakt- of verkocht worden.
Wijkmedia onder de loep 19 november 2010 Else Rose Kuiper | lectoraat informatie, technologie en samenleving | eSociety Instituut | Haagse Hogeschool.
WERKPLAATS KANSRIJK PLATTELAND SAMEN AAN HET WERK VOOR EEN DUURZAAM EN KANSRIJK PLATTELAND.
Mijn droomberoep is… Modeontwerpster!
Nozems, provo’s en hippies
Jeugdsubculturen en jongerencultuur
Bloemenweelde.
H16 Promotiebeleid Communicatie-instrumenten Persoonlijke verkoop
Consumentengedrag Neoklassieke economische theorie: afweging geld/nut.
Deel wat je weet en weet wat je deelt
"Hoe klantenbinding de waarde van uw onderneming kan maximaliseren”
Gedrag in organisaties, 10e editie
KB Paul Opdam WUR. Sociale dimensie Economische dimensie Fysiek-Ecologi- sche dimensie Planning, regelgeving, financieren, organiseren KB1:
Domela Nieuwenhuis Plantsoen
WERKPLAATS KANSRIJK PLATTELAND SAMEN AAN HET WERK VOOR EEN DUURZAAM EN KANSRIJK PLATTELAND.
Cultuur en Identiteit 4.1 Wat is cultuur?
KEUZE MENU Photos Videos Articles Artists HOT 100 BILLBOARD 200 GENRES INTERNATIONAL ALL CHARTS BBMA’S 2013.
What? Bezoek een festival van minimaal 5000 bezoekers en minimaal 3 podia. Why? Maak een beknopte SWOT en geef 3 adviezen.
CHANTEL McGREGOR SUGAR BOY & THE SINNERS JAN DE BRUIJN & RALPH DE JONGH Gebouw T in Bergen op Zoom, uur Tickets: voorverkoop €12,50 op
Maatschappelijk Vastgoed over 10 jaar…. if you can't stand the heat, get out of the kitchen Hans Mommaas Tilburg University – NHTV Breda Amersfoort, 17.
Succesvol Partnerschap bij Duurzame Bouwprojecten
3voor12.nl.
Waarde-volle (mantel)zorg
Lifestyle bij voetballers Sofie Senaeve. We willen het maximum halen uit wat de speler aan talent gekregen heeft door het optimaliseren van de randvoorwaarden.
Sterrenkunde project Rosetta
Opdracht techniek Soorten Microfoons
subcultuur Uiterlijk Gedrag Aussie’s (Australian) Slikken
Wie ben ik?.
Sociologie Cultuur en Context J1.3. Bezetting Maagdenhuis Jeugd en muziek.
Ethiek en cultuur Verdieping in theorie.
Welkom. Welkom Voorburgse Rugby - Club We staan! Nu gaan we leren lopen, samen met jullie! Organisatie: Bestuur: Bart, Kour, Maurits TC: Fer en Kour.
Het Groene Woud  Nationaal Landschap Het Groene Woud (2005)  Aantrekkelijk natuur-, cultuur- en recreatiegebied tussen Den Bosch, Eindhoven en Tilburg.
De maatschappelijke betekenis van musea Onderzoek, publicatie en implementatie.
Historie 1e festival 12 april 2002Boogie Bar1100 bezoekers (uitverkocht) 2e festival 26 april 2003De Muzeval1350 bezoekers (uitverkocht) 3e festival.
Hoofdstuk 21 VP15 Begeleidingskunde Carin Hogenbirk Februari 2016.
Wat hebben we vanaf onze kinderjaren opgebouwd in het netwerk van ons denken? Liefde of afwijzing? Liefdesbanden of angstbanden?
Het project S-TV Een initiatief van Omroep Gelderland.
Universiteit Derde Leeftijd Geel – 15 november 2011.
Positionering en functionaliteit Informatiebeheer Architectuur Archief 2020 Utrecht 8 juli 2015 Adrie Spruit.
Morele opvoeding en fatsoen. Fatsoen en moraliteit Onderscheid tussen morele normen (grote waarden bv. rechtvaardigheid) en conventionele gedragsregels.
Cultuurvrienden De betekenis van vrienden in de cultuursector, een pilot in Tilburg Henk Vinken Werkconferentie Publiek! ‘s-Hertogenbosch.
Modellen Maartje Buijsse 2VA.
Jongeren laten zich horen
Hoe kan ik in België, in Heist-op-den-Berg (of omgeving), goedkoop zelf t-shirts of andere kleding (stukken) bedrukken, met een embleem, logo en/of tekst.
Prijs Wordt per blikje rond de 2 euro verkocht.
Kwaliteit: Terug naar de kern
Verbonden voelen met de natuur
Zandloper LOGO! Daniël en Martijn 1.
Handboek – Train de trainer
Spreekbeurt Mountainbiken
Consumenten-gedrag Het gezin
Delen van levensverhalen en eenzaamheid Anita Blijdorp | Platform Levensverhalen Ledenbijeenkomst Coalitie Erbij, 27 maart 2018.
Ipse Idee is ok Rene Albert Blok Oscar van Lingen
Aanbidden is…. ‘ons geweten zuiveren door de heiligheid van God, ons verstand voeden met de waarheid van God, onze verbeelding inspireren door de schoonheid.
Ontdek ons thuis en ontwikkel het samen verder!
§6.3 Cultuur en samenleving
voorbeeld volgende bladzijde terug
Transcript van de presentatie:

Martijn Hoeboer, Camiel Flohr, Barry Borsboom, Esperanza van den Ham, Arjan Ros

Waardering Netwerk -Myspace -Gesponsorde bands (fans!) -Schoonheid -Rock cultuur -Foto’s en videos op site -Macbeth podia en feesten Schoonheid -Modebewust -Schoonheid uit apartheid -Details Vrijheid -Muziek -Ruig en no limits -Skatersscene -Vrije tijds schoenen & kleding Waarheid -Kwaliteit -Veganistische schoenenlijn -Idealistisch en transparantie -Zelfuitting -Weerspiegelt karakter -Respect Waardering

Functionele waarde Economische waarde Emotionele waarde Identiteitswaarde -Dunnere zool, meer gevoel -Lichter -Stevig voor intensief gebruik -Draagcomfort (festivals, veel staan) -Way of life -Binding met muziek/bands -Ontstaan uit een verhaal -Veganistische schoenenlijn -Niet te duur, niet te goedkoop -Waar voor je geld (kwaliteit & duurzaamheid) -Niet voor grote massa -Underground -Vrijheid -Rebels en eigenwijs -Veganistisch / idealistisch -Spanning en gevaar

Functionele waarde Economische waarde Emotionele waarde Identiteitswaarde -Snowboardscene / extreme sporten. -Nieuw model, meer grip op diverse ondergronden -Duurzame productiemethoden -Alle modellen veganistisch -> duidelijkere positionering -Groepskorting voor bands -Online eigen modellen ontwerpen -Underground muziekfestivals. Bijv. electronisch (Drum & Bass, Alternatief)