Be ready to get blown away!! Bart Venema Kevin Gerde Pleun Klootwijk CDM1B.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Van Web 1.0 over Web 2.0 naar … 3Dinternet Valère Awouters lokaal 3.07 Het internet is in volle evolutie. In de 1ste generatie van het internet.
Advertisements

Advancing Dutch Through Intensive Instruction: Planning for Success with Backward Design and Social Media Language Matters Series Texas Language Center.
1.There’s Tim! Look, he's wearing his new jeans. 2.What are you doing? We are doing our homework. Je gebruikt de present continuous voor iets dat nu aan.
Mag ik voor u het zoetste lied uit de geschiedenis zingen?
The stock market will go up De beurswaarden zullen stijgen YESNO JA NEEN Is Jefken a good person ? Is Jefken een goed mens ? YES NO JA NEEN Is Lonny a.
Agenda Blok 1 - Evolutie van Cloud Computing
Inleiding: hoe media worden Rick Dolphijn. Paranoimia…
Woensdag, 27 juni 2007 Presentatie Snakeware New Media / MerkMakers Nieuwe Media.
COMMUNITY MANAGEMENT: DO’S AND DONT’S Lydia van den 4 september 2013 #smc036.
Digitale TV platforms op een rij Masterclass BrVA Dick van Smirren TNO ICT september 2005.
Video art Dani V6B. Nam June Paik Geschiedenis Video Art: • 1965: eerste draagbare videosysteem van Sony • Kunstenaar Nam June Paik wordt gezien als de.
Digitale tools: SlideShare
 QI&feature=related QI&feature=related.
Het klaslokaal 2.0.
Workshop JING Kathleen Geets – Birgit Clippeleyr.
Social Business MARKETINGPIONEERS Sonja Loth | Social Inc. 31 JAN.
Theo Burghout Week van de techniek We hebben bij.
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
Kunstvakken 1 Theaterabonnementen VMBO-T3 2008/2009.
OOP met Java Sessie 1.
Minicollege Bedrijfsbezoek
Sinterklaas.
Beyond Big Grid – Amsterdam 26 september 2012 Enquette 77 ingevulde enquettes, waarvan 60 met gebruikservaring = Mainly Computer Science.
San Diego Gesynchroniseerde diapresentatie – Freddy Storm 02/2010 Working all day and the sun don't shine Trying to get by and I'm just killin' time.
Slacklining Door Daan Ros & Mick Bolland. Inhoudsopgave Slacklining Geschiedenis, pioniers & grondleggers CSS, Kretschmer & SGM sport professional Interview.
ONREGELMATIGE WERKWOORDEN
Coca cola De geschiedenis van coca cola De coca cola-fles
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie © 1996 Mercy/Vineyard Publishing 1/5 I could sing of Your love forever (Martin Smith) Over the.
Creatieve workshop Wiki: Scroll naar beneden: docentenpagina: Pia Terstroet.
Lezingenreeks : weefsels Introductie wiki. Wat is een wiki? Wiki From Wikipedia, the free encyclopedia A wiki is computer software that allows users to.
MEDMEC02 - Identiteit Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 5 Identiteit.
MEDMEC Les 3 Presentaties opdracht 1.2 =cover, banner, poster, of anders. 2 min.p.p. Feedback opdracht 1.1 (mindmap, startformulering) Keuze bekend.
Sunday, 03 August 2014 zondag 3 augustus 2014 Click Klik.
zondag 3 augustus 2014 Click Klik Sunday, 03 August 2014.
Homcom Ledenvergadering 17/12/2012. Google – Wat ? et/article/detail/ /2012/12/16/Google -goeroe-Vreemd-hoe-slecht-internet-wordt-
From computer power and human reason. Joseph Weizenbaum.
In Cyberspace VR meer performance minder theater (representatie, acteren) Hoe VR benaderen? Hoe werkt het? –VR draait om modulatie van modulatie (ook.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 1: Wat is Google Analytics?
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 1: Wat is Google Analytics?
Deltion College Engels B1 Schrijven [Edu/004]/ subvaardigheid lezen thema: reporting a theft can-do : kan formulieren waarin meer informatie gevraagd wordt,
INTERNET het communicatie-instrument voorbij Introductie.
Copyright 2003 Stg Wireless Leiden Jasper Koolhaas Huub Schuurmans Marten Vijn.... en anderen.... Stichting Wireless Leiden.
CREATIVE MARKETING jaar 2, Winter december Experience: Prijs en Story Saskia Best.
Genre: Tower defense Ontworpen door: ironhide game studio Uitgebracht: Armor Games Released: 28 juli 2011 Platforms: PC + Tablets INFORMATIE.
Future (toekomst) Je krijgt 2 verschillende vormen van Future.
Banalisering van technologie "I [will] argue that it is when technologies such as the telephone and the computer cease to be sublime icons of mythology.
Grammar 3 Must = moeten (van jezelf) Should = Zou moeten (van jezelf) It’s getting late. I must go now. It’s getting late. I should go now. Mustn’t = moeten.
FAR CRY 3 Wat zijn je verwachtingen vooraf? Wat is je ervaring geweest? Wat is het verschil.
All right 1thv unit 7 gr 2.1 en 2.2.
Dogme Lotte Clijsters, Delphine Desmet, Pieter Logie, Nico Puype, Katrin Verlende.
BAVARIA ZO. FESTIVAL 22 september Wie? Wat? Waar?  Bavaria presenteert 1 e editie Zo. Festival 2012  Lieshout 22 september 2012  Meer dan 3000.
In de tweede helft van de twintigste eeuw
Rational Unified Process RUP Jef Bergsma. Iterations –Inception –Elaboration –Construction –Transition De kernbegrippen (Phases)
Presentatie Juni 2012 ASHOKA. De wereld… -Snelle veranderingen (lokaal, globaal) -Hierarchie en regels kunnen niet meer volgen -War for talent… NOOD AAN.
Right to play Projectgroep 1 Sandra Feijen Wouter spruijtenburg
Hoofdstuk 2 Strategy and Models for the Virtual World Jelmer Lavèn
Top games In deze powerpoint kom je alles te weten over games!
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie © th Time Music / Kingsway's Thankyou Music 1/5 LORD OF THE DANCE (Kevin Prosch) Lord of.
Link Popularity Het principe van linkpopulariteit kun je als volgt samenvatten: hoe meer webpagina's er naar een bepaalde webpagina linken, des te belangrijker.
TRENDS and impact on your Business
Marketing & Entrepreneurship Karen Sikkema Arjan Terpstra.
Jaren ‘50 Jongeren cultuur Nozems Beatniks.
Muziek in de 2 e helft van de 20 ste eeuw MASSACULTUUR.
College 2 Marketingomgeving
We all want to change the world “You say you want a revolution! Well, you know We all want to change the world” =AqC_Gma221M.
Presentatie Socialbesitas Hogeschool VHL
Strijd Zonder Strijd geen ontwikkeling Onze redactie.
Multi Media Management 2 Marcel Jansens 27 April 2011.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
OVEREENKOMSTEN IN ESPORTS
Transcript van de presentatie:

Be ready to get blown away!! Bart Venema Kevin Gerde Pleun Klootwijk CDM1B

 E sports  Virtual worlds en Gaming in bedrijfsleven implementeren  Twitter interview

 Habbo hotel  WoW  En natuurlijk een casus

 Wat is e-Sport?  Hoe kan e-Sport een marketing tool zijn?  Waarmee is e-Sport een groot groeiende markt?

 Virtual worlds in bedrijven  Hoe kan een bedrijf een virtual world gebruiken?(in game media)

 mE mE  (VOORBEELD VAN HOE HET WERKT)   (website)   (FNATIC ESPORT)

 Geschiedenis  Credits  Sponsors  Vragen via Habbo zometeen

Massively Multiplayer Online Role Playing Game  Altijd online  Missies met andere spelers, samenwerken  Handel  Communicatie

 10.3 miljoen spelers  Op vrijwel elke computer met internet te spelen.  Oneindige gameplay  Sterke community

"WoW is a sandbox of warcraft. It has more developer made contents, but still the freedom to do what I want when I want to."

Ozzy Osbourne Mr. T. Chuck Norris

Game verslaving is een groot probleem.

Starbucks wil gaan ingame adverteren Bedenk een game en een goede toepassing voor Starbucks