Presentatie CNA, 22 Oktober, Marijn Willemen en John Keunen

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Samen werken aan inzetbaarheid en mobiliteit 1. Grote veranderingen • Jeugdzorg heeft te maken met grote veranderingen: • Transitie • Gemeenten worden.
Advertisements

ORGANISATIE CKV1 Wat betekent het en wat is het?
Het inzetten van social media voor het vak Duits in de tweedeklassen havo/vwo op het Candea College. M.T Roggenthien.
DÉ PORTAL VOOR ISOLEREND NEDERLAND
Aanbieding Nacsport Video Analyse. Aanbieding Nacsport Video Analyse Nacsport Scout Plus : Eerste in de reeks professionele versies.
TiteldiaVoorbeeld lay-out Ontdek Rotterdam. Met je telefoon! Presentatie & demonstratie Apptown Stefan Verhoeve, 18 april 2013.
SAUNAVOORDEELPAS Jamal Atide
Hoeveel pensioen krijg ik straks?
FeWeb vzw - Kortrijksesteenweg B-9000 Gent - tel fax web 11 tips om…meer uit uw.
Presentatie Michiel de Graaff Best, 4 oktober 2013
Nieuws, activiteiten en meer. Wat is •Dorpsportaal •Informatie •Nieuws •Reportages •Aankondigingen •Dorpsagenda •Vermaak •Vereniging!
COVS en de website Presentatie voor VCN en districten 30 maart 2013.
FULLFILL YOUR DESTINY! EXPAND YOUR SOCIAL STRUCTURES! LIVE YOUR DREAM! CONNECTING TRIBES! Welkom bij CONNECTING TRIBES. CONNECTING TRIBES is jouw online.
Supportersavond FC Twente Winterswijk 29 juni 2012.
JAARVERGADERING 1 OKTOBER Agenda  Opening  Agenda  Rondvraag  Notulen jaarvergadering 2011  OR  MR  Directie/Team obs De Bussel.
Welkom bij de presentatie van Onlinezeilen.nl. - Gratis online boekingssoftware - Automatisering voor zelfstandige schippers - Onafhankelijke platform.
Saleskit digitale mogelijkheden LINDA.. saleskit digitale mogelijkheden LINDA.
Jan van Goch. Waarom loyalty? Hoe… • Loyalty moet leuk en simpel zijn • Deelnemers willen iets krijgen • Het moet iets opleveren • Gratis is belangrijk.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Uw partner in succesvol ondernemen!
Nitro Circus Campagne Doelstelling campagne  Rumour around the brand  Salesboost  Loyaliteit  Relatie management Doelgroep Managed SMB (500 kopende.
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
Paul Niehuis Leon Kurvers Ewout Boers Pieter-Jan Voskamp
Kansen voor kinderen Carla Scheffer Rens van Kleij Startbijeenkomst Brede School Wassenaar 18 december 2012.
SANOMA MEDIA en de SOCIAL CUSTOMER: praktijkcases dinsdag 11 december 2012.
Mirjam Velting coördinator ledencontact (projectleider B-actief)
HERBALIFE = NETWERKMARKETINGBEDRIJF
Presentatie Resultatendag Digidorp/Digitale dorpscafés.
5 HAVO Mijn leven ná het JBC..
Beslishulp beroerte thuis
Woensdagochtend presentaties 2012/2013 Woensdag 17 oktober 2012 Overzicht Sociale Media.
De toekomst van het vmbo
Nitro Circus Campagne Doelstelling campagne Rumour around the brand
Netwerk voor Cultuur en Natuur Afdrachtensystematiek Afdelingen Voorzittersoverleg 22 oktober 2011.
MAANDAG 22 OKTOBER 2012 PRESENTATIE CNA BREED LUXORLIVE WELKOM.
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Quick scan Janneke Delisse, Renée van Os, Jan Jurriëns
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Henriëtte Sperling, 12 december 2014
Les 3 – Zullen we delen?.
Meetup Toptaken-website 29 januari 2015, Deventer – Michiel van Straalen, Adviseur nieuwe media.
Werken aan de wereld Mbo-studenten als actieve wereldburgers (SBOS) Introductie.
MEER LLN KIEZEN VOOR HET WERKEN IN DE TECHNIEK IN FRIESLAND.
Houd uw winkel in de hand met. Strategie Wat heeft u in de hand? Uw inkopen (u koopt alleen in wat nodig is) Uw verkopen (u rekent snel en efficiënt.
Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden.
 De website  Huidige promoties  De feedback en de acties hierop.
Verkopen en kassa H5 Betalen en administratie Ondernemer detailhandel.
Loyaliteit begint met een warm welkom
RetargetingExplained.be Hoe kunnen meubelretailers retargeting inzetten om hun ROI te optimaliseren?
Collect Betalingsverkeer 2 Vrijwilligers 3 Verantwoorde kerk 4.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Hoe bereiken we Stadse Alleseters?. Kenmerken Stadse Alleseter jaar -Vrije tijd : uit eten, winkelen, terras, bioscoop -Zijn oververtegenwoordigd.
OV Cafe Pedro Peters CEO RET. De OV-chipkaart is ingeburgerd.
Bekijk de vele You Tube video’s. Fidme Live FIDME INTERNATIONAAL. SNAPP’ 25 experts team Expert in mobile app development Created in July 2005 live apps.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Created by BM|DESIGN|ER Business model Schoonmaakrooster.com default 2e.
PRESENT.ME PRESENTATIE ALS VERVANGING VAN DE LEERKRACHT?
Digitale dienstverlening gemeente Oss Resultaten van het digitaal Burgerpanel September 2012 Team Onderzoek & Statistiek.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Ara & Social Media.... Debriefing Probleemstelling 1.Hoe zou social media effectief ingezet kunnen worden voor ARA als merk? 2.Welke netwerken zijn voor.
Le Credit Sportif: Meer plezier van je kantine!
Middenstand en horeca Wat kun je zelf met het evenement? Ideeen?
LIAS Online Interactief Dynamisch Adaptief Beeldend De Visie.
Van Dordt, voor Dordt.
Le Credit Sportif: Meer plezier van je kantine!
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Online Marketing voor het MBO
Acquisitie en PR– les 1.
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Transcript van de presentatie:

Presentatie CNA, 22 Oktober, Marijn Willemen en John Keunen

Studentenkaart Arnhem (SKA) CNA Presentatie 22 Oktober 2012 Studentenkaart Arnhem (SKA) Coalitie-akkoord: Interactie en binding tussen stad en student verbeteren Diverse speerpunten benoemd Als uitbreiding op de Studentensportkaart ook een Studentenkaart “Een communicatieplatform met alle huidige en toekomstige HBO (en MBO) studenten op basis van allerlei Arnhemse voordelen”. (het generen van traffic)

Deelnemende partners op het gebied van CNA Presentatie 22 Oktober 2012 Deelnemende partners op het gebied van Cultuur Sport Horeca Detailhandel Online Voordeel in allerlei vormen Reguliere ‘vaste klanten’ korting op alle aankopen Introductie voordeel bij een eerste bezoek met de SKA Een vast maandelijks* voordeel Waardebonnen …….

Verwerking van SKA bij transactie kan op 2 manieren CNA Presentatie 22 Oktober 2012 Verwerking van SKA bij transactie kan op 2 manieren Show-your-Card Registreren van het gebruik van de SKA Meten is weten Geen kassa-korting maar korting in de vorm van spaarpunten Opbouwen van loyaliteit Gecontroleerde voordelen Techniek om te kunnen registreren CCV Webterminal Aparte terminal

Interactie platform www.studentenkaartarnhem.nl CNA Presentatie 22 Oktober 2012 Interactie platform www.studentenkaartarnhem.nl Welke aanbieders doen er mee? Waar krijg ik voordeel? Waar zijn speciale acties? Waar zijn last-minute-aanbiedingen? Wat vinden de anderen er van? Wat is mijn spaarsaldo? Naast de website wordt er ook gebruik gemaakt van, en zijn er koppelingen met Facebook en Twitter (@SKArnhem), e-mailmarketing. Samenwerking onderzoeken met bestaande media (bv. Arnhem App), structuren (Het nieuwe winkelen), …. Elke partner krijgt communicatie mogelijkheden

CNA Presentatie 22 Oktober 2012

Voorbeeld mini-website Luxor: CNA Presentatie 22 Oktober 2012 Voorbeeld mini-website Luxor: http://www.europeansportscompany.nl/Klarendal/255202/Luxor-Live.html Invulling en afstemming communicatie met GroupCard (website, twitter, facebook, nieuwsbrieven, acties, rapportages, …) Kosten deelname: Het voordeel dat u weggeeft Abonnement € 30,00 per maand Tot 1-4-2013 gratis Aparte invulling per CNA-lid Vragen???