Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –14 september 2009.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wat doen wij met Gods Schepping …
Advertisements

Concept-context ook voor vmbo-t
November 2013 Opinieonderzoek Vlaanderen – oktober 2013 Opiniepeiling Vlaanderen uitgevoerd op het iVOXpanel.
Sint Jorisschool Examenvoorlichting Studie & Voorbereiding Examen Uitslag Diploma.
Sint Jorisschool Examenvoorlichting
MEDMEC Les 1 Toelichting module
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
29 mei voor uur Jaarverslag in tweevoud op papier Oh ja1, zet je naam en klas op de kaft. Oh ja2, zorg dat duidelijk is welke specialisatie je kiest.
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –05 oktober 2009.
De Kalender en De Seizoenen Ellen Adriansens Gegradueerde in de ergotherapie BuSo – OV 2 – 2 e graad Algemene en Sociale Vorming Raamplan BuSo.
Marketingmix Saskia Best, 9 oktober 2008
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –21 september 2009.
Concept Development – 4 januari 2010
Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 23 november 2009.
Concept Development – 20 september 2010
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 8 mei 2009.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –28 september 2009.
Saskia Best HRO – CMD WINTER Concept Development – 3 januari 2011.
Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 15 november 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 20 februari 2009.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –12 oktober 2009.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2010 Concept Development – 11 oktober 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 06 maart 2009.
HOORCOLLEGE V2 ASSESSMENTS CMD
Docent medmec = Wil Adolfs
Media & Creativiteit Pia Terstroet wikipagina:
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media en creativiteit Identiteit les 2
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit les 1. Onderwerpen in de lesHuiswerk voor komende les 1 o Toelichting op de module en de werkwijze. o Toelichting.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Identiteit CMDMEC01-2 les 6 (7) Mail: Startpagina – vakgroep media en creativiteit- docentenpagina Pia Terstroet.
Media en creativiteit Identiteit les 1
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet
WELKOM BIJ HET RACKETLON EVENT VOOR 55-PLUSSERS. WAT GAAN WE DOEN? Presentatie Wie zijn wij? Wat is ons doel? Geschiedenis Wat is racketlon? Waarom racketlon?
Bijeenkomst Niels de Beer Active Ageing.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
PLAYBOY Kalender 2006 Dit is wat mannen boeit!.
Het Heiligdom Een Afbeelding voor Redding 4e Kwartaal 2013 INLEIDING
1 Voorlichting keuzes klas 2 Het Hooghuis locatie Centrum Vanaf begin maart: locatie Stadion Frans Christophe, decaan.
CREATIVE MARKETING WC 2, jaar 2, Winter 2008 Co-creatie Experience Economy Toine Nagel.
College 2, jaar 2, Zomer 2010 Waardecreatie Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 1, jaar 2, Herfst 2008 Creative Branding – De maakbaarheid van onweerstaanbare merken Docent Saskia Best.
CREATIVE MARKETING WC 2, jaar 2, Winter 2008 Waardecreatie Experience Economy Auteurs: Alexander Bakker en Saskia Best.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 2, Herfst 2008 Onderzoek, groepsopdracht en project Docent: Saskia Best.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2010 Concept Development – 12 april 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2010 Concept Development – 29 maart 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 27 maart 2009.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 20 maart 2009.
2 januari 2009Nieuwjaarsreceptie "Meule wal straete" 1 Nieuwjaarsreceptie 2 januari 2009 Eerste bijeenkomst van de bewoners van de “Meule wal straete”
tafel van 1 tafel van 1 x 1 = 1 x 1 = 1 2 x 1 = 2 3 x 1 = 3 4 x 1 = 4
Algemene Ondernemersvaardigheden
ontdek wat jij kunt bereiken
1 Zie ook identiteit.pdf willen denkenvoelen 5 Zie ook identiteit.pdf.
Vakantie Bijbelweek Hardenberg \ Vakantie Bijbel Week Hardenberg 2015.
Marketing College 3 Het marketingnetwerk.
Saskia Best HRO – CMD Zomer 2010 Concept Development – 26 april 2010.
Saskia Best HRO – CMD WINTER Concept Development – 10 januari 2011.
Minor Concept Development Schooljaar 2008 – 2009 College 2 Herfst, Saskia Best.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –7 september 2009.
Saskia Best HRO – CMD Zomer 2010 Concept Development – 10 mei 2010.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –31 augustus 2009.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2010 Concept Development – 6 september 2010.
Saskia Best HRO – CMD Zomer 2010 Concept Development – 7 juni 2010.
Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 14 december 2009.
Transcript van de presentatie:

Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –14 september 2009

Agenda Marketingervaringen Boeken Creativiteit Battle of Concepts Marketingagenda

Indeling Herfst 31 aug- Start, inhoudelijk en huishoudelijk 7 september- DESIGN 14 september- Korte pitches Battle of Concepts, DESIGN 21 september- DESIGN 28 september- Beoordeling BOC pitches 05 oktober- DESIGN 12 oktober- DESIGN 19 oktober- HERFSTVAKANTIE, MAAR LET OP, we gaan naar de Dutch Design Week in Eindhoven 26 oktober- Design 02 november- Design 08 november (zondag) deadline opdrachten, alles online

Beoordeling Herfst • Essays naar eigen keuze (bv Dutch Design Week per stuk 1 punt) • Eigen opdrachten (per stuk 1 tot 2 punten) • Eigen college maken van a tot z (2 punten) • Battle (verplicht, 2 punten - Prorail) • Grote Huiswerkopdracht (verplicht 1 punt) • Wekelijkse postings ( 1 punt)

Marketingervaringen • Wat viel jullie op?

Boeken • Graag boeken meenemen

Boeken • In het Darwinjaar verschijnt er veel, zo ook een boek van Geoffrey Miller, een psycholoog • Darwinistische inzichten om ons koopgedrag te verklaren en de de consumptie-maatschappij aan de kaak te stellen • Miller stelt dat marketeers niet zonder Darwin kunnen

Darwin en de consument • Hij beweert dat mensen in rijke, geïndustrialiseerde landen goederen en diensten kopen om er (onbewust) een positieve kant van hun persoonlijkheid mee te etaleren. • Ze laten ermee zien hoe fit ze zijn, in de darwinistische betekenis van het woord; de goederen en diensten – van iPods tot huizen en van cosmetica tot universiteitsdiploma’s – zijn uithangborden voor hun biologische goede eigenschappen.

Prorail Battle • Gaat ook over innovatie en creativiteit • Als start kijken we eerst naar Malcolm Gladwell

Pauze 15 minuten

Prorail • Op welke drie punten wil je specifieke feedback? • 1 Groep geeft algemene feedback • 1 Groep geeft de specifieke feedback

Andere pitches • Ron • Jordi/Matthijs • Pim

Audi Design Award • n/ n/

Publieksprijs Dutch Design Awards • Verdiep je in de finalisten • Maak een keuze en stem via internet • + maak een korte motivatie in de vorm van een blogpost

Voort innovatiecongres • novatiecongres/ novatiecongres/ • fault.asp?pid=1&sid=2&blid= fault.asp?pid=1&sid=2&blid=1821

Marketing kalender Donderdagavond 24 september 2009

• 30 september Utrecht: workshop • EWS/WORKSHOPONLINEMERKREPUTATIE/tabi d/155/Default.aspx EWS/WORKSHOPONLINEMERKREPUTATIE/tabi d/155/Default.aspx

Tot volgende week • Vergeet niet je blog bij te werken