Eenvoudig programmeren met Sphero’s

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De tafel Servetten leggen
Advertisements

FLL Robot tips Hoe bouw ik een robot? Hoe programmeer ik een robot?
Eerste kennismaking met programmeren in RoboMind
VBS De Bron Meester Ronny Marc Horst
Eenparige versnelde beweging
Frezen: verdelen. Direct verdelen Indirect verdelen.
Vrouwzijn.
Snelheid.
Aan de slag met verschillende geluiden op groot wit papier
en zijn magisch vierkant
Het verhaal van de kubus, de spin en haar web.
Stephan Berendonk Leon van den Broek Maarten Smit
Kan het ook makkelijker?
De eenparige beweging..
Centerpunt Naar volgende dia © 2008 | Noordhoff Uitgevers bv.
Affiene meetkunde.
Oorzaak: Signalen worden ‘bewerkt’ door het oog.
10 juni 2002Jos van Peer & Eelco de Graaf Embedded systems.
Vierhoeken Kees Vleeming.
Lego Mindstorm.
Hoofdstuk 1 Roosterpapier, hoekpunten, zijden, diagonalen
Ruimtefiguren.
Optische illusie Tekenopdracht groep 7.
Herhalingsoefeningen 3e trimester
Onderwerp: Lopen met de bal
Stap voor stap Opdracht 0528
Eindige Strategische Spelen
BEGINNERS EV3 PROGRAMMEER Les1
Gereedschapskist vlakke meetkunde
MAGISTER 6.
Gereedschapskist vlakke meetkunde
BEGINNERS EV3 PROGRAMMEER Les2
BEGINNER EV3 Programmeer Les
BEGINNERS EV3 PROGRAMMEER Les4
BEGINNERS EV3 PROGRAMMEER Les2
Gevorderde PROGRAMMeer Les
Vouw het Kwiekbekje
Programmeren Spreekbeurt Joris.
Jongste jeugd Spelregels
Vierhoeken (eigenschappen van zijden en hoeken) Omstructureren
Ken u afstandsbediening! 1. aan/uit knop 2. (geluid)mute knop 3. zet de TV op kanaal 9 Zelf TOETS.
Vormleer: vlakke figuren - vierhoeken
Race of champions, praktische informatie en reglement.
Meetkunde 5L herhalingsweek: 5L : ‘herhalingsweek’
Vormleer: herhaling vlakke figuren
Geschiedenis De verlichting, wat was dat ookal weer? Daarvoor de Renaissance (wedergeboorte, van wat?) De exotische mens (Teylers museum) (blanke mens.
Meetkunde 5L week 14: Vierhoeken tekenen vierhoeken vierkant vlieger
Proportionele Besturing
BEGINNERS EV3 PROGRAMMEERLES
BEGINNER EV3 PROGRAMMeer Les
Gevorderde EV3 Programmeer lessen Infrarood Sensor
BEGINNER EV3 PROGRAMMEER Les
vormleer (eigenschappen van diagonalen in vierhoeken)
Gevorderde programmeer les
En zijn magisch vierkant
F- en Z-hoeken Uitleg en opgave Mavo.
4 HAVO wiskunde A hoofdstuk 4 n.a.v. de proef
Logo.
BEGINNER EV3 PROGRAMMeer Les
Dierenparcours Genesis 1:25-26
BBR programmeren met Ardublock
BBR programmeren met Ardublock
startkaart wat? waarom? hoe? tips!
Basisbegrippen van de meetkunde
Papier programmeren Bron: code.org (
Hoeken Hoeken Hoeken © André Snijers.
Eigenschappen van vierhoeken
Wat heb je nodig? Tekenmateriaal.
Jessica van der Zanden Bee-B0t
Vouw het Bacteriebekje
Transcript van de presentatie:

Eenvoudig programmeren met Sphero’s www.technotrailer.be

Opstarten iPad

Openen app: EDU

Zet de Sphero-robot aan

Rijden op afstandsbediening Snelheid op 1/4

Richten

Programmeren

Programmeren

Programmeren: opdracht 1 Laat de Sphero een diagonale lijn rijden van stip naar stip. Pas de instellingen van “TIJD” en “SNELHEID” aan om de Sphero nauwkeurig te laten rijden. Vergeet niet te richten!!!

Instellingen Roll

Altijd richten!!

Programmeren: opdracht 2 Laat de Sphero een vierkant rijden zonder de randen of het middelste puzzelstuk te raken. Pas de instellingen van “TIJD”, “SNELHEID”, “RIJRICHTING” en “HOEK” aan om de Sphero nauwkeurig te laten rijden. Vergeet niet te richten!!!

Programmeren: opdracht 2

Programmeren: uitbreiding Laat de Sphero een vierkant rijden zonder de randen of het middelste puzzelstuk te raken. Elke lijn wordt in een andere kleur afgelegd. Aan elke hoek maakt de Sphero een ander geluidje.

Programmeren: uitbreiding

Snelheid gelijk instellen op 1/4 Sphero race Snelheid gelijk instellen op 1/4