17IA250 – Logementsmeubilair/ Mobilier de Logement

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hervorming van de pensioenbonus Alexander De Croo Vice-premier en minister van Pensioenen 1.
Advertisements

IAB LEGAL SERVICE FAQS Thibault Verbiest Didier Deneuter Associés - Vennoten Cabinet ULYS Kantoor Brussels, 12 September 2006.
gewest, 19 gemeenten 2 gemeenschappen 3 gemeenschappelijke commissies 1 federale regering 0 instantie voor metropole samenwerking.
de geschiedenis van het Scheeps Afvalstoffen Verdrag door Bert Veraart
28 juni 2011 Colloquium inbraak Colloque cambriolage.
Justitie La Justice Ministerraad 19 juli Vrije keuze achternaam Libre choix du nom de famille.
Franse Les Les 16 Anne chapitre 1 à 4 Aujourd’huis nous sommes vendredi le 13 février 2015 QUEL JOUR SOMMES-NOUS?
Franse Les Les 17 Vorige les & huiswerk Voyages p. 62
L’arithmétique a quatre domaines: Nombresproportions Mesurer et géométrie relations.
Franse Les Les 15 Vorige week Anne chapitre 3 Voyages p. 25/26
Overzicht modellen / Résumé des Modèles Cloud vs On-Premise Model/ModèleOn-Premise (client/server) HybrideCloud (Full Cloud) Oplossing ter plaatse bij.
Franse Les Les 5 Vorige les & huiswerk Voyages p. 41/43/44
Het Facilitair Bedrijf (HFB) partner in overheidsopdrachten.
Bestek Aluminium - CSCh Aluminium 12SM525 MRMP-S/AM Kapt Kris Vanhees,Lic. 08/11/2011.
Bestek Transportverpakkingen - CSCh Emballages de transport 12SM350
CAHIER SPÉCIAL DES CHARGES FC/CM/14/001 BESTEK Session d’information Infosessie
4RP502 Recce & Obn – Briefing MP MRMP-L/P/QAR Cdt IMM C.Königs 25 Mai Crashtenders REUNION INFO SOUMISSIONNAIRES INFOVERGADERING INSCHRIJVERS 30.
4RP502 Recce & Obn – Briefing MP MRMP-L/P/QAR Cdt IMM C.Königs 25 Mai 2007 Contract de pneus avec un réseau des centrales de pneus Bandencontract met bandencentrales.
VTZ Laurence LEBON 28 / 08 / 13 Informatiezitting – Séance d’information Dossier MRMP-N/P 13ZP001 Modification de l’installation de climatisation a/b GODETIA.
Informatievergadering
1LZ Claude BULTOT, Ing. 29 / 08 / 12 Informatiezitting – Séance d’information Dossier MRMP-N/P 12ZP001 Acquisition de 24 bateaux,… Verwerving van 24 boten,…
Evere 24/10/11 Informatievergadering Réunion d’information Meerjarige overeenkomst ( ) van diensten en tegen prijslijst betreffende het onderhoud.
2015/HFB/OO/32408 Levering van wijnen en mousserende wijnen Opening 10/07/2015 – 9u45.
Bestek 2014/HFB/00/31576 : technisch beheer, onderhoud en totale waarborg van de technische installaties van en prestaties op afroep voor Dossin, Goswin.
1SC457 Achat d’un CT (Computed Tomography) Scanner Aankoop van een CT (Computed Tomography) Scanner MRMP-S/AC Lieutenant-colonel P. JACQUET Commandant.
1LZ Claude BULTOT, Ing. 20 / 09 / 12 Informatiezitting – Séance d’information Dossier MRMP-N/P 12ZP003 Adaptation des usines frigorifiques… Aanpassing.
Bestek MRMP-I/S/EM Nr. 13IS815 Kapt DETHIER Laurent (Aankoopofficier) Lt JANSSENS Katrien (Materiaalbeheerder) 05 Jul 2013.
Informatievergadering Réunion d’information 18/12/12 Overheidsopdracht MRMP-N 13ZS705 betreffende een meerjarige overeenkomst van diensten ( )
Informatie –vergadering 15/01/2015
Informatiesessie 04/11/2014 Raamcontract dranken Infosessie dranken– Caroline Lievens- 04/11/2014 Directie Financiën– Cel Aankoopbeleid.
VTZ Laurence Lebon 14 / 06 / 13 Informatiezitting – Séance d’information Dossier MRMP-N/P 12ZP004 Acquisition de modules flottants Verwerving van drijvende.
VTZ Laurence Lebon 20 / 08 / 13 Informatiezitting – Séance d’information Dossier MRMP-N/P 13ZP003 Acquisition de TBI’s Verwerving van TBI’s.
Informatievergadering MRMP-N Nr 15ZS706 Ledigen en reinigen van lensvlakken en tanks LTZ Laurence LEBON.
Ziekte van Crohn en colitis ulcerosa Maladie de Crohn et colite ulcéreuse Onderzoek bij het publiek Enquête auprès du grand public.
QUESTION / STELLING #YTIA ENVOYEZ Y OU N AU NUMÉRO GRATUIT STUUR Y OF N NAAR HET GRATIS NUMMER 8682 SMS -VOTING.
Breazy Een semi-disposable doek met een gepatenteerde golfstructuur. Een doek die naast een microvezel schoonmaakprestatie ook novolon® pick-up pockets.
4RP502 Recce & Obn – Briefing MP MRMP-L/P/QAR Cdt IMM C.Königs 25 Mai 2007 Services de taxis civils au sein des plateaux de PEUTIE et EVERE Taxidiensten.
2015/HFB/OO/32524 Raamovereenkomst voor relighting opdrachten en lichtadvies Opening offertes d.d. 16/10/2015 om 9h45 Informatievergadering.
Informatievergadering BESTEK 16SM140 Réunion d’information CSCh 16SM140 Divisie Overheidsopdrachten Support Systems 16/09/2015.
Informatievergadering MRMP-N Nr. 15NP001 Vervanging van bestaande pontons LTZ Morgan SAMPERMANS.
2015/HFB/OO/32006 Raamovereenkomst voor consultancy bij verandertrajecten in organisaties Opening d.d. 09/03/2015 Informatievergadering Facilitair Bedrijf.
Openbare aanbesteding voor de oprichting van een Denktank radicalisme, gewelddadig extremisme en terrorisme - informatiesessie van 18 augustus 2015 Marché.
Informatievergadering BESTEK 16SM100 Réunion d’information CSCh 16SM100 Divisie Overheidsopdrachten Support Systems 09/03/2016.
Informatievergadering MRMP-N Nr. 16NP001 RHIB VSW 1LZ Morgan SAMPERMANS.
Informatievergadering BESTEK 17SM200 Réunion d’information CSCh 17SM200 Divisie Overheidsopdrachten Support Systems 13/09/2016.
Informatievergadering MRMP-N Nr. 16NP003 Sound Velocity Probe 1LZ Morgan SAMPERMANS.
MRMP-S/AT Nr 17ST259 Informatievergadering Réunion d’Information 29/08/
Informatievergadering MRMP-N/P Nr. 16NP004 Generatoren 1LZ Morgan SAMPERMANS.
Informatievergadering MRMP-N/A Nr. 17NS705 Het onderhoud van het brandbestrijdingmaterieel aan boord van varende eenheden 1LV Morgan SAMPERMANS 08 september.
Quel jour sommes-nous aujourd’hui ?
Réunion d’information contrat n° 17IS403
Overheidsopdracht / marché public 17IA411
Réunion d’information contrat n° 18IS201 à 18IS210 (hors 18IS202)
17IP003 : Kleine Brogel - Realisatie nieuwe luchtverkeerstoren
Quel jour sommes-nous aujourd’hui ?
ORALAIR 100 IR & 300 IR comprimés
Informatievergadering MRMP-N Nr. 17NP001
Informatievergadering MRMP-N/P Nr. 17NP003
Quel jour sommes-nous aujourd’hui ?
Informatievergadering tvv selectieprocedure
Inspection des réseaux d’égouttage, étape cruciale de la gestion de ce patrimoine enterré méconnu  Ir. Alain LEURIDAN Chef de division QSC.
Cachet et signature du médecin Datum – Handtekening – Stempel
INFORMATION SUR LES MATIERES RID LORS D’UNE INTERVENTION
Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen
Preventie en verzoening van collectieve conflicten
OM … TE+ infinitif.
Chapitre 1 Francofolies.
EGOV SELECT.
Infosessie AMIF 42 Séance d’information FAMI 42
Transcript van de presentatie:

17IA250 – Logementsmeubilair/ Mobilier de Logement Informatievergadering / Réunion d’information 15/02/2017

Voorwerp overeenkomst/ Objet du marché (Par 1.d.) Meerjarige overeenkomst (2017 – 2020) Logementsmeubilair (Bijl C – Techn Spec) Jaarlijks opzegbaar door beide partijen 1 perceel Marché pluriannuel (2017 – 2020) Mobilier de logement (Ann C – Spéc Techn) Résiliable annuellement par les deux parties 1 lot

Offertes (Par 5.) Opening: 15 Mar 17 – 11:00 uur (Lokaal 4D.0.88) Papieren versie of elektronisch Verbintenistermijn : 120 kalenderdagen Bijl A volledig ingevuld en ondertekend Toe te voegen documenten: Zie vak 9 van Bijl A

Offres Ouverture: 15 Mar 17 – 11:00 heures (Local 4D.0.88) Version papier ou électronique Délai d’engagement : 120 jours calandrier Ann A complètement remplie et signé Documents à joindre: voir Rubrique 9 de l’Ann A

Gunningscriteria / Critères d’attribution (Par 7.) Prijs Totaal bedrag van de inventaris in Bijl A Incl transportkosten Le prix Montant total de l’inventaire en Ann A Frais de transport inclus

Borgtocht/ Cautionnement (Par 10.) Versturen brief van betekening Bewijs borgstelling binnen 30 kalenderdagen 5% van het geraamd maandelijks bedrag X 6 Vrijgave na de voorlopige oplevering van het geheel der leveringen van deze opdracht Envoie de la lettre de notification Preuve de constitution du cautionnement endéans les 30 jours de calendrier 5% du montant mensuel estimé X 6 Libération après la réception provisoire de l’ensemble des fournitures de ce marché

Bestellingen/ Commandes (Par 11.) Door de Leidend Ambtenaar (lijst in Bijil I) Leveringstermijn : 80 kalenderdagen Waarborgtermijn : 3 jaar Par le Fonctionnaire Dirigeant (liste en Ann I) Délai de livraison : 80 jours de calendrier Délai de garantie : 3 ans

Opleveringen / Réceptions (Par 12.) Verificatietermijn : 30 dagen vanaf de datum van de levering Délai de vérification : 30 jours à compter de la date de livraison

Facturatie/Facturation (Par 14.b.) Versturen van de factuur naar de Leidend Ambtenaar Betaling binnen de 30 dagen na de verificatieperiode Envoie de la facture au Fonctionnaire Dirigeant Paiement endéans les 30 jours après le délai de vérification

Vragen - Questions V : Bestek – Bijl C - Par 3.j.1:  "Frame in beuken multiplex"  Mag dit ook in massief beuk uitgevoerd worden? A : Dit is toegelaten, gezien de eisen uit het bestek moeten gezien worden als minimale eisen. Q : CSCh – Ann C - Par 3.j.1: “Châssis en multiples de hêtre” Le châssis peut-être en hêtre massif aussi? R : Cela est autorisé, vu que les exigences du CSCh doivent être vues comme exigences minimales.