Overheidsopdracht / marché public 17IA411

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Dieter Vander Beke Workshop 6 Potentieel van sociale aspecten in overheidsopdrachten Conferentie Duurzame Overheidsopdrachten 1 december 2011.
Advertisements

23/03/06 “Creating impact in a globalised world” Luc Tayart de Borms, afgevaardigd beheerder van de Koning Boudewijnstichting administrateur délégué de.
BXL 1476 – LOGIES, MAALTIJDEN EN VERHUUR VAN CONFERENTIERUIMTEN AAN DE ALGEMENE INFORMATIECYCLI INFOSESSIE
A16 Aanmaken en communiceren van glossarium Composer un glossaire et le communiquer Comité consultatif : BPR van het Federaal Agentschap voor.
Symposium sur la sécurité Veiligheidssymposium Page 1 les causes d’accidents sont principalement de trois ordres : De oorzaken van de.
Franse Les Les 17 Vorige les & huiswerk Voyages p. 62
Bienvenue - Welkom. Persvoorstelling / Conférence de presse Jaarverslag Mensenhandel Bruggen slaan 15/10/2014 Rapport annuel Traite des êtres humains.
28 th CONCRETE DAY vakmanschap / savoir-faire : ontwerpen in beton / concevoir en béton maken van beton / fabriquer du béton bouwen met.
L’arithmétique a quatre domaines: Nombresproportions Mesurer et géométrie relations.
Overzicht modellen / Résumé des Modèles Cloud vs On-Premise Model/ModèleOn-Premise (client/server) HybrideCloud (Full Cloud) Oplossing ter plaatse bij.
Ronde tafel ADR-C Ronde tafel ADR-C Impartial Consumer Mediation Ivan Verougstraete en Hans De Coninck, experten justitie en mediatie Brussel, 24 april.
Het Facilitair Bedrijf (HFB) partner in overheidsopdrachten.
Bestek Aluminium - CSCh Aluminium 12SM525 MRMP-S/AM Kapt Kris Vanhees,Lic. 08/11/2011.
Bestek Transportverpakkingen - CSCh Emballages de transport 12SM350
CAHIER SPÉCIAL DES CHARGES FC/CM/14/001 BESTEK Session d’information Infosessie
Ticketing- en toegangscontrolesysteem en/of Kassasysteem Openbare toelichting 16/05/2012.
4RP502 Recce & Obn – Briefing MP MRMP-L/P/QAR Cdt IMM C.Königs 25 Mai Crashtenders REUNION INFO SOUMISSIONNAIRES INFOVERGADERING INSCHRIJVERS 30.
4RP502 Recce & Obn – Briefing MP MRMP-L/P/QAR Cdt IMM C.Königs 25 Mai 2007 Contract de pneus avec un réseau des centrales de pneus Bandencontract met bandencentrales.
VTZ Laurence LEBON 28 / 08 / 13 Informatiezitting – Séance d’information Dossier MRMP-N/P 13ZP001 Modification de l’installation de climatisation a/b GODETIA.
1LZ Claude BULTOT, Ing. 29 / 08 / 12 Informatiezitting – Séance d’information Dossier MRMP-N/P 12ZP001 Acquisition de 24 bateaux,… Verwerving van 24 boten,…
Evere 24/10/11 Informatievergadering Réunion d’information Meerjarige overeenkomst ( ) van diensten en tegen prijslijst betreffende het onderhoud.
Bestek MRMP-I/S Nr. 14IS0XX
KWARTIER KONINGIN ELISABETH QUARTIER REINE ELISABETH
Bestek 2014/HFB/00/31576 : technisch beheer, onderhoud en totale waarborg van de technische installaties van en prestaties op afroep voor Dossin, Goswin.
1SC457 Achat d’un CT (Computed Tomography) Scanner Aankoop van een CT (Computed Tomography) Scanner MRMP-S/AC Lieutenant-colonel P. JACQUET Commandant.
1LZ Claude BULTOT, Ing. 20 / 09 / 12 Informatiezitting – Séance d’information Dossier MRMP-N/P 12ZP003 Adaptation des usines frigorifiques… Aanpassing.
Bestek MRMP-I/S/EM Nr. 13IS815 Kapt DETHIER Laurent (Aankoopofficier) Lt JANSSENS Katrien (Materiaalbeheerder) 05 Jul 2013.
Informatievergadering Réunion d’information 18/12/12 Overheidsopdracht MRMP-N 13ZS705 betreffende een meerjarige overeenkomst van diensten ( )
Informatie –vergadering 15/01/2015
Suspension volontaire de prestations Vrijwillige opschorting van prestaties.
VTZ Laurence Lebon 14 / 06 / 13 Informatiezitting – Séance d’information Dossier MRMP-N/P 12ZP004 Acquisition de modules flottants Verwerving van drijvende.
VTZ Laurence Lebon 20 / 08 / 13 Informatiezitting – Séance d’information Dossier MRMP-N/P 13ZP003 Acquisition de TBI’s Verwerving van TBI’s.
Informatievergadering MRMP-N Nr 15ZS706 Ledigen en reinigen van lensvlakken en tanks LTZ Laurence LEBON.
La plateforme de coordination Het coördinatie- platform Valérie STOOP Sous-division Eau et Grandes Entreprises Bruxelles-Environnement.
2013/AFM/OA/22655 Masterplan uitbreiding KMSKA - fase 2 Opening d.d. 06/12/2013 Informatievergadering 04/10/2013.
QUESTION / STELLING #YTIA ENVOYEZ Y OU N AU NUMÉRO GRATUIT STUUR Y OF N NAAR HET GRATIS NUMMER 8682 SMS -VOTING.
Breazy Een semi-disposable doek met een gepatenteerde golfstructuur. Een doek die naast een microvezel schoonmaakprestatie ook novolon® pick-up pockets.
4RP502 Recce & Obn – Briefing MP MRMP-L/P/QAR Cdt IMM C.Königs 25 Mai 2007 Services de taxis civils au sein des plateaux de PEUTIE et EVERE Taxidiensten.
2015/HFB/OO/32524 Raamovereenkomst voor relighting opdrachten en lichtadvies Opening offertes d.d. 16/10/2015 om 9h45 Informatievergadering.
Informatievergadering BESTEK 16SM140 Réunion d’information CSCh 16SM140 Divisie Overheidsopdrachten Support Systems 16/09/2015.
Informatievergadering MRMP-N Nr. 15NP001 Vervanging van bestaande pontons LTZ Morgan SAMPERMANS.
2015/HFB/OO/32006 Raamovereenkomst voor consultancy bij verandertrajecten in organisaties Opening d.d. 09/03/2015 Informatievergadering Facilitair Bedrijf.
© 2013 Universitair Ziekenhuis Gent Informatiesessie Leveren, installeren en in dienst stellen van een behandelingsplanningssysteem ten behoeve van de.
Werknemers van uw onderaannemers uit Europa: stand van zaken Hilde Thys Manager ISIS-Consult.
Informatievergadering BESTEK 16SM100 Réunion d’information CSCh 16SM100 Divisie Overheidsopdrachten Support Systems 09/03/2016.
Informatievergadering MRMP-N Nr. 16NP001 RHIB VSW 1LZ Morgan SAMPERMANS.
Informatievergadering BESTEK 17SM200 Réunion d’information CSCh 17SM200 Divisie Overheidsopdrachten Support Systems 13/09/2016.
Informatievergadering MRMP-N Nr. 16NP003 Sound Velocity Probe 1LZ Morgan SAMPERMANS.
MRMP-S/AT Nr 17ST259 Informatievergadering Réunion d’Information 29/08/
Informatievergadering MRMP-N/P Nr. 16NP004 Generatoren 1LZ Morgan SAMPERMANS.
16IP012 : Studiecontract Majoor van het Vliegwezen MAB BRACKE F. MRMP-I/P & Grote Projecten 29 Sep 2016 – Informatievergadering.
Informatievergadering MRMP-N/A Nr. 17NS705 Het onderhoud van het brandbestrijdingmaterieel aan boord van varende eenheden 1LV Morgan SAMPERMANS 08 september.
Réunion d’information contrat n° 17IS403
Réunion d’information contrat n° 18IS201 à 18IS210 (hors 18IS202)
17IP003 : Kleine Brogel - Realisatie nieuwe luchtverkeerstoren
17IA250 – Logementsmeubilair/ Mobilier de Logement
« OVERHEIDSOPDRACHTEN & Sociale Economie » « Je t’aime moi non plus »
ORALAIR 100 IR & 300 IR comprimés
Instruments pour les communes Instrumenten voor de gemeenten
Informatievergadering MRMP-N Nr. 17NP001
Informatievergadering MRMP-N/P Nr. 17NP003
Informatievergadering tvv selectieprocedure
Cachet et signature du médecin Datum – Handtekening – Stempel
Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen
De krachten gebundeld HR-synergieën bij de OISZ.
La gouvernance associative Het vereningsbestuur
Analyse du Semestre européen Analyse van het Europees Semester 2018
Expeditie Doppio – Expédition Doppio
EGOV SELECT.
Transcript van de presentatie:

Overheidsopdracht / marché public 17IA411 INFOMEETING Dirk DHONDT LtKol MAB MRMP-I/A Dirk.dhondt@mil.be Tf: 02/44.15.515 Fax: 02/44.39.426 29 Mar 2017

Inhoud - Contenu Onderwerp Gunningswijze Leidende Dienst en Leidend Ambtenaren (LD en LA) Prijsvaststelling Aanvang/duur Selectiecriteria Offertes Gunning-Evaluatie Praktische aspecten Vragen/antwoorden Objet Mode de passation Service et Fonctionnaires dirigeants (SD et FD) Détermination des prix Début et durée Critères de sélection Offres Attribution-Evaluation Aspects pratiques Questions/Réponses

Overheidsopdracht van diensten Marché public de services Onderwerp - Objet Meerjarige open overeenkomst (48 maanden na notificatie) voor onderhoud van diverse keukentoestellen t.v.v. de erkende keukencomplexen van Defensie – opgedeeld in 9 regionale percelen Contrat ouvert pluriannuel (48 mois à partir de la notification) relatif à l’entretien de divers appareils de cuisine au profit des mess reconnus de la Défense- marché réparti en 9 lots régionaux Overheidsopdracht van diensten Marché public de services

Gunningswijze / Mode de passation Open aanbesteding Gunning aan de laagste regelmatige offerte (per perceel)# percelen kunnen gebundeld worden in één contract Geen onderhandeling direct beste prijs Aandacht voor het volledig invullen van de offerte en bijvoegen van alle voorziene documenten Onderverdeling in 9 percelen maximale deelname aub Opdracht tegen prijslijst (cfr inventarissen in bijlagen A2-Prev Maint en A3-Corr Maint) Adjudication ouverte Attribution à l’offre régulière la plus basse (par lot)# lots peuvent être regroupés en 1 contrat Pas de marge de négotiation directement le meilleur prix Attention pour une offre complètement remplie et l’ajout de tous les documents prévus Répartition en 9 lots  participation maximale svp Marché à bordereau de prix (cfr inventaires en Ann A2- Prev Maint et Ann A3- Corr Maint) 4 22/08/2013

Leidende dienst (LD) en Materiaalbeheerder (MatBeh) §3.a-b Leidende dienst / Service dirigeant ( cfr bestek / CSCh ) Alle contractuele aspecten (gunning, sluiten opdracht, borg, bijakten, opschorting,…) Tous les aspects contractuels (attribution, conclure le marché, cautionnement, avenants, suspension,...) Expression du besoin / Behoefte uitdrukking Gestion du cycle de vie / Beheer van de levencyclus (Budgettaire) planning (budgétaire) Aspects techniques/ technische aspecten Materiaalbeheerder / Gestionnaire de matériel

Aero-nautical systems Organisatie Defensie - actoren INFRA Aero-nautical systems CIS Support systems Naval Systems Land Systems MRMP INFRA MR C&I- I/ D/ P Materieelbeheer Aankoopbeheer Uitvoering contract Mandaat MRMP-I/A SERVICE DIRIGEANT LEIDENDE DIENST) FONCTIONNAIRES DIRIGEANTS LEIDEND AMBTENAREN 6

POC Leidende dienst & materiaalbeheerder Leidende dienst – service dirigeant MRMP-I/A LtKol Dhondt Dirk; dirk.dhondt@mil.be; Tf: 02/44.15515 Cdt Szymczewski Véronique: Tf: 02/44.15362 Veronique.szymczewski@mil.be 1SM Hinnendaels Ann : ann.hinnendaels@mil.be Mme Desmet Béa: beatrice.desmet@mil.be Gestionnaire de Matériel / Materieel Beheerder:  MR C&I-I/D/P Cdt Joosten Sven ; sven.joosten@mil.be; Tf: 02/44.16283 ADC Van Berlaer Marc; marc.vanberlaer@mil.be; Tf:02/44.16380 ADC Triest Jan; jan.triest@mil.be; Tf:02/44.16383

Leidend ambtenaren – Fonctionnaires dirigeants Perceel Lot Plateau Adres - Adresse Eenheid - Unité POC Tel E-Mail 1 BRUGGE L. De Bruynstraat 125 8310 St-Kruis Brugge CC MAR Adjt SWINNEN Benny 02/441 31 38 CCMAR-BCU@mil.be 2 BERLAAR Welvaartstraat 38 2590 Berlaar DISC WS Kapt HENDERICKX, Christine 02/442 74 83 DISCWS-BCU@mil.be 3 PEUTIE Martelarenstraat 181 1800 Peutie CC V&C Lt DE RYCKE, Kristof 02/441 13 31 CCVC-BCU@mil.be 4 EVERE Everestraat 1 1140 Brussel BN HK DEF ST KKE Adjt VANDENBIL, Didier 02/441 79 59 BNHKDEFSTKKE-BCU@mil.be 5 BEAUVECHAIN Rue de la grande Lecke 1320 Beauvechain 1 W AdjtChef HAUTEKIER, Sonja 02/442 53 27 1W-BCU@mil.be 6 FLORENNES Route de Charlemagne 191 5620 Florennes 2 W TAC AdjtChef PAQUOT, ANDRE 02/442 61 25 2WTAC-BCU@mil.be 7 LEOPOLDSBURG Leopold II laan 4 3970 Leopoldsburg 18 BN LOG AdjtChef DEKENS, Luc 02/442 42 51 18BNLOG-BCU@mil.be 8 LUIK/LIEGE Rue François Lefebvre 50 4000 Rocourt CC R&A AdjtChef DENNE, Patrick 02/441 13 91 CCRA-BCU-Rocourt@mil.be 9 MARCHE EN FAMENNE Route de Liège 6900 Marche En Famenne 4 BN LOG Cdt HUYNEN, Thierry 02/442 29 64 4BNLOG-BCU@mil.be Cfr Annexe D - Bijlage D bestek / CSCh

9 PERCELEN - 9 LotS Lot 1: BRUGGE Lot 2: BERLAAR Lot 3: PEUTIE Lot 4: EVERE Lot 5: BEAUVECHAIN Lot 6 : FLORENNES Lot 7: BOURG-LEOPOLD Lot 8: LIEGE Lot 9: MARCHE-EN-FAMENNE

Percelen/Lots 1: Brugge §2.g 2: Berlaar 3: Peutie 4: Evere 5: Beauvechain 6: Florennes 7: Leopoldsburg 8: Liège 9: Marche-en Famenne §2.g

Détermination des prix/ Prijsvaststelling Marché à bordereau de prix/ Opdracht tegen lijstprijs Pondérations indicatives/ Informatieve ponderaties Ce marché est réparti en 9 lots Par lot : un inventaire Ann A2 ET A3 De opdracht is onderverdeeld in 9 percelen per perceel één inventaris bijlage A2 EN A3

Aanvang en Duur Début et Durée §2.h De opdracht vangt aan op de dag volgend op de datum waarop de opdracht is gesloten en wordt afgesloten voor de duur van 48 maanden na notificatie van de opdracht. Le marché prend cours le lendemain de la date à laquelle la conclusion du marché a eu lieu et est conclu pour une durée de 48 mois après la notification du marché.

Selectiecriteria Critères de sélection Impliciete verklaring op erewoord Déclaration implicite sur l’honneur §4.a Financiële en economische draagkracht Min omzet ≥100.000€ op jaarbasis aan te tonen voor de laatst beschikbare boekhoudperiode Capacité financière et économique Chiffre d’affaire Min ≥100.000€ Sur base annuelle pour la dernière période comptable disponible §4.b Technische bekwaamheid 2 onderhoudstechnici 3 relevante Ref m.b.t onderhoud van keukenmaterieel in België uitgevoerd gedurende de laatste drie jaar Capacité technique 2 Techniciens d’entretien 3 Ref d’entretien de matériel de cuisine réalisé en Belgique depuis les 3 dernières années. §4.c

Offertes/Offres (1/2) 1 luik 1 volet §5.a+ Bijl/Ann A1 Admin Tech Bijl A1- offertebiljet GETEKEND door gemachtigd persoon+ Bijl A2/A3 per perceel Statuten & akte van benoeming Bewijzen van de selectiecriteria Financiële draagkracht : Min omzet ≥100.000€ Technische bekwaamheid: 2 onderhoudstechnici 3 relevante Ref m.b.t onderhoud van keukenmaterieel in België uitgevoerd gedurende de laatste drie jaar Opm: uittreksel uit strafregister firma / ondertekenaar=> voor te bereiden of direct toevoegen ! NIHIL : de prijzen dienen rekening te houden met de specificaties in Bijl C Ann A1 – offre SIGNÉE par personne mandatée+ Ann A2/A3 par lot Statuts et actes de désignation Preuves des critères de sélection Capacité financière: Chiffre d’affaire Min ≥100.000€ Capacité Tehnique: 2 Techniciens d’entretien 3 Ref d’entretien de matériel de cuisine réalisé en Belgique depuis les 3 dernières années. Remarque: extrait casier judicaire firme / signataire à préparer ou ajouter à l’offre ! NIHIL: les prix doivent tenir compte des spécifications techniques en Ann C §4. b §4. b

Offertes/Offres (2/2) Indien papier offerte: 02 exemplaren Verbintenis 120 KD vanaf 18/04/2017 Validité 120 JC àpd 18/04/2017 §5.j Papier of elektronisch (E-tendering; geen mail) Papier ou électronique (E-tendering; pas de mail) Indien papier offerte: 02 exemplaren Si offre papier: 02 exemplaires Uiterlijk op 18/04/2017 om 10.30 uur Au plus tard le 18/04/2017 à 10.30 §5.d

Gunning - Evaluatie Attribution - Evaluation Gunning - Attribution §6. Per perceel gunning aan de laagst regelmatige (formeel en materieel) offerte voor het totaalbedrag van preventief en correctief onderhoud samen (Cfr Bijl A2 etA3), voor zover uit de controle (door de Aanbestedende Overheid) van de impliciete verklaring op erewoord blijkt dat deze overeenkomt met de werkelijkheid. Par lot, attribution à l’offre régulière la plus basse (régularité formelle et matérielle) pour le montant total de l’entretien préventif et correctif ensemble (voir Ann A2 et A3), pour autant que la vérification (par le Pouvoir Adjudicateur) de la déclaration implicite sur l’honneur démontre qu’elle correspond à la réalité. Evaluatie - Evaluation §7. Een strikte verificatie van conformiteit ten opzichte van alle specificaties zal uitgevoerd worden. Une stricte vérification de conformité à toutes les spécifications sera effectuée

Prijzen Prix 02 cijfers na de comma – 02 chiffres derrière la virgule §8.b Herzienning - Révision De opgegeven prijzen zullen vast zijn voor de periode t.e.m. 31 Dec 2017. Vanaf 1 Jan 2018 zullen de prijzen jaarlijks (of te preciseren) herzien worden volgens onderstaande formule: Prix fixes pour la période jusqu’au 31 Déc 2017 A partir du 1 Jan 2018, les prix seront revus annuellement en appliquant la formule suivante: §9.d

Praktische aspecten Aspects pratiques Uitvoeringstermijnen - Délais d’exécution Cfr Bijl A4/Ann A4 Plaats van uitvoering van prestaties – Lieu d’exécution des prestations Cfr Bijl A3/ Ann A3 §10.c. §10.d.

Vragen/Questions ? Leidende Dienst / Service Dirigeant: Commandant Szymczewski Véronique E-mail: veronique.szymczewski@mil.be Tel: +32(0)2/441.53.62 Indienen der offertes / Dépôt des offres Uiterlijk op 18 Apr 2017 om 10.30 uur. Au plus tard le 18 Avr 2017 à 10h30. Openingszitting / Séance d’ouverture: Evere – blok 4 D - Lok 0.88 Algemene Directie Material Resources Divisie Overheidsopdrachten Sectie Infrastructuur Ondersectie Verwerving (MRMP-I/A) Kwartier Koningin ELISABETH Blok 4 – lokaal 4D 2.108 (binnen Kwartier) Eversestraat, 1 1140 EVERE Direction Générale Material Resources Division Marchés Publics Section Infrastructure Sous-section Acquisitions (MRMP-I/A) Quartier Reine ELISABETH Bloc 4 – local 4D 2.108 (dans le Quartier) Rue d'Evere, 1