4RP502 Recce & Obn – Briefing MP MRMP-L/P/QAR Cdt IMM C.Königs 25 Mai 2007 Services de taxis civils au sein des plateaux de PEUTIE et EVERE Taxidiensten.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hervorming van de pensioenbonus Alexander De Croo Vice-premier en minister van Pensioenen 1.
Advertisements

Procedure: hoe een offerte indienen?
de geschiedenis van het Scheeps Afvalstoffen Verdrag door Bert Veraart
BXL 1476 – LOGIES, MAALTIJDEN EN VERHUUR VAN CONFERENTIERUIMTEN AAN DE ALGEMENE INFORMATIECYCLI INFOSESSIE
VVSG-studiedagen 12 en 20 mei 2011 Samenwerking tussen besturen AANKOOP- en OPDRACHTENCENTRALE.
ACTIVITEITENVERSLAG RAPPORT D’ACTIVITES A ANTAL KLACHTEN – N OMBRE DE PLAINTES.
Franse Les Les 16 Vorige les & huiswerk Voyages unité 7 afmaken Les pirates chapitre 8,9, 10 Vorige les & huiswerk Voyages unité 7 afmaken Les pirates.
Franse Les Les 17 Vorige les & huiswerk Voyages p. 62
Bienvenue - Welkom. Persvoorstelling / Conférence de presse Jaarverslag Mensenhandel Bruggen slaan 15/10/2014 Rapport annuel Traite des êtres humains.
Overzicht modellen / Résumé des Modèles Cloud vs On-Premise Model/ModèleOn-Premise (client/server) HybrideCloud (Full Cloud) Oplossing ter plaatse bij.
Het Facilitair Bedrijf (HFB) partner in overheidsopdrachten.
Bestek Aluminium - CSCh Aluminium 12SM525 MRMP-S/AM Kapt Kris Vanhees,Lic. 08/11/2011.
Bestek Transportverpakkingen - CSCh Emballages de transport 12SM350
CAHIER SPÉCIAL DES CHARGES FC/CM/14/001 BESTEK Session d’information Infosessie
4RP502 Recce & Obn – Briefing MP MRMP-L/P/QAR Cdt IMM C.Königs 25 Mai Crashtenders REUNION INFO SOUMISSIONNAIRES INFOVERGADERING INSCHRIJVERS 30.
4RP502 Recce & Obn – Briefing MP MRMP-L/P/QAR Cdt IMM C.Königs 25 Mai 2007 Contract de pneus avec un réseau des centrales de pneus Bandencontract met bandencentrales.
VTZ Laurence LEBON 28 / 08 / 13 Informatiezitting – Séance d’information Dossier MRMP-N/P 13ZP001 Modification de l’installation de climatisation a/b GODETIA.
Informatievergadering
1LZ Claude BULTOT, Ing. 29 / 08 / 12 Informatiezitting – Séance d’information Dossier MRMP-N/P 12ZP001 Acquisition de 24 bateaux,… Verwerving van 24 boten,…
Evere 24/10/11 Informatievergadering Réunion d’information Meerjarige overeenkomst ( ) van diensten en tegen prijslijst betreffende het onderhoud.
2015/HFB/OO/32408 Levering van wijnen en mousserende wijnen Opening 10/07/2015 – 9u45.
Bestek MRMP-I/S Nr. 14IS0XX
Bestek 2014/HFB/00/31576 : technisch beheer, onderhoud en totale waarborg van de technische installaties van en prestaties op afroep voor Dossin, Goswin.
1SC457 Achat d’un CT (Computed Tomography) Scanner Aankoop van een CT (Computed Tomography) Scanner MRMP-S/AC Lieutenant-colonel P. JACQUET Commandant.
1LZ Claude BULTOT, Ing. 20 / 09 / 12 Informatiezitting – Séance d’information Dossier MRMP-N/P 12ZP003 Adaptation des usines frigorifiques… Aanpassing.
Bestek MRMP-I/S/EM Nr. 13IS815 Kapt DETHIER Laurent (Aankoopofficier) Lt JANSSENS Katrien (Materiaalbeheerder) 05 Jul 2013.
Informatievergadering Réunion d’information 18/12/12 Overheidsopdracht MRMP-N 13ZS705 betreffende een meerjarige overeenkomst van diensten ( )
Informatie –vergadering 15/01/2015
Suspension volontaire de prestations Vrijwillige opschorting van prestaties.
VTZ Laurence Lebon 14 / 06 / 13 Informatiezitting – Séance d’information Dossier MRMP-N/P 12ZP004 Acquisition de modules flottants Verwerving van drijvende.
VTZ Laurence Lebon 20 / 08 / 13 Informatiezitting – Séance d’information Dossier MRMP-N/P 13ZP003 Acquisition de TBI’s Verwerving van TBI’s.
Informatievergadering MRMP-N Nr 15ZS706 Ledigen en reinigen van lensvlakken en tanks LTZ Laurence LEBON.
2013/AFM/OA/22655 Masterplan uitbreiding KMSKA - fase 2 Opening d.d. 06/12/2013 Informatievergadering 04/10/2013.
Breazy Een semi-disposable doek met een gepatenteerde golfstructuur. Een doek die naast een microvezel schoonmaakprestatie ook novolon® pick-up pockets.
2015/HFB/OO/32524 Raamovereenkomst voor relighting opdrachten en lichtadvies Opening offertes d.d. 16/10/2015 om 9h45 Informatievergadering.
Informatievergadering BESTEK 16SM140 Réunion d’information CSCh 16SM140 Divisie Overheidsopdrachten Support Systems 16/09/2015.
Informatievergadering MRMP-N Nr. 15NP001 Vervanging van bestaande pontons LTZ Morgan SAMPERMANS.
Grammatica: de zinsbouw Mélanie Baelen. La phrase simple.
2015/HFB/OO/32006 Raamovereenkomst voor consultancy bij verandertrajecten in organisaties Opening d.d. 09/03/2015 Informatievergadering Facilitair Bedrijf.
Hoe inschrijven op een overheidsopdracht?. Inhoud 1.Basisprincipes van een overheidsopdracht 2.Procedure 3.Inschrijven in samenwerkingsverband 4.Inhoud.
Werknemers van uw onderaannemers uit Europa: stand van zaken Hilde Thys Manager ISIS-Consult.
Openbare aanbesteding voor de oprichting van een Denktank radicalisme, gewelddadig extremisme en terrorisme - informatiesessie van 18 augustus 2015 Marché.
Conseil consultatif de la magistrature Adviesraad van de magistratuur 1.
Informatievergadering BESTEK 16SM100 Réunion d’information CSCh 16SM100 Divisie Overheidsopdrachten Support Systems 09/03/2016.
Informatievergadering MRMP-N Nr. 16NP001 RHIB VSW 1LZ Morgan SAMPERMANS.
Informatievergadering BESTEK 17SM200 Réunion d’information CSCh 17SM200 Divisie Overheidsopdrachten Support Systems 13/09/2016.
Informatievergadering MRMP-N Nr. 16NP003 Sound Velocity Probe 1LZ Morgan SAMPERMANS.
MRMP-S/AT Nr 17ST259 Informatievergadering Réunion d’Information 29/08/
Informatievergadering MRMP-N/P Nr. 16NP004 Generatoren 1LZ Morgan SAMPERMANS.
Informatievergadering MRMP-N/A Nr. 17NS705 Het onderhoud van het brandbestrijdingmaterieel aan boord van varende eenheden 1LV Morgan SAMPERMANS 08 september.
17IP804 : Kleine Brogel - Studie gebouwen voor de NATO
Réunion d’information contrat n° 17IS403
Overheidsopdracht / marché public 17IA411
Réunion d’information contrat n° 18IS201 à 18IS210 (hors 18IS202)
17IP003 : Kleine Brogel - Realisatie nieuwe luchtverkeerstoren
17IA250 – Logementsmeubilair/ Mobilier de Logement
ORALAIR 100 IR & 300 IR comprimés
Instruments pour les communes Instrumenten voor de gemeenten
Informatievergadering MRMP-N Nr. 17NP001
Informatievergadering MRMP-N/P Nr. 17NP003
Orgadon: vers une solution électronique sécurisée pour l’enregistrement des dons
ONTDEK DE LEIESTREEK MET EEN GREETER!
CONTRAT D’ASSISTANCE SOLVIC / BASF
Gezondheidsvoorzorgen op reis La santé en voyage
INFORMATION SUR LES MATIERES RID LORS D’UNE INTERVENTION
Analyse du Semestre européen Analyse van het Europees Semester 2018
Analyse du Semestre européen Analyse van het Europees Semester 2018
Expeditie Doppio – Expédition Doppio
EGOV SELECT.
Transcript van de presentatie:

4RP502 Recce & Obn – Briefing MP MRMP-L/P/QAR Cdt IMM C.Königs 25 Mai 2007 Services de taxis civils au sein des plateaux de PEUTIE et EVERE Taxidiensten ten voordele van de plateau’s PEUTIE en EVERE REUNION INFO SOUMISSIONNAIRES INFOVERGADERING INSCHRIJVERS 06 – LS303 1

INTRODUCTION INLEIDING Overheidsopdrachten Marchés publics Land Systems MRMP-L/S Maj MAB VAN DE GAER Capt GOULIER Material Management Land Systems Capt MOINET ADC THIRY 2

REMARQUE PRELIMINAIRE VOORAFGAANDE OPMERKING Les présents slides ne constituent qu’un résumé des principales clauses du CSCh 16LS303 et sont par conséquent incomplets. Ils ne constituent donc pas un document contractuel. De huidige slides zijn enkel een samenvatting van de voornaamste clausules van het bestek 16LS303 en zijn dus onvolledig. Ze zijn dus in geen geval een contractueel document. 3

Agenda  Objet du Marché Voorwerp van de opdracht  Prestations exigées Geëiste prestaties  Mode de passation du Marché Wijze van gunnen van de opdracht  Critères de sélection Selectiecriteria  Critères d’attribution Gunningscriteria 4

Agenda  Prix forfaitaires Forfaitaire prijzen  Contenu de l’offre Inhoud van de offerte  Attribution du Marché Gunning van de opdracht  Exécution du Marché Uitvoering van de opdracht  Questions Vragen 5

Préparation du Marché / Voorbereiding van de opdracht  Objet du Marché Contrat ouvert relatif à des services de taxis au profit des plateaux PEUTIE et EVERE Durée : 4 ans ( )  Voorwerp van de opdracht Open overeenkomst betreffende taxidiensten ten voordele van de plateau’s PEUTIE en EVERE Duur : 4 jaar ( ) 6

 Prestations exigées Zone géographique: Région Bruxelles Capitale + Aéroport de Zaventem et Melsbroek Tarification: Sur base de prix forfaitaires  Geëiste prestaties Geografische zone: Regio Brussel-Hoofdstad + Luchthaven van Zaventem en Melsbroek Tariefbepaling: Op basis van forfaitaire prijzen 7

 Mode de passation du Marché: Adjudication publique Offre régulière la plus basse (prix) Pas de négociation possible  Wijze van gunnen van de opdracht: Open aanbesteding Goedkoopste regelmatige offerte (prijs) Geen onderhandeling mogelijk 8

 Critères de sélection = conditions pour pouvoir participer au marché :  Déclaration sur l’honneur (signature de l’offre)  Etre en ordre sécurité sociale, …  Permis d’exploitation de services de taxis  Selectiecriteria = voorwaarden om aan de opdracht te kunnen deelnemen :  Verklaring op erewoord (ondertekening van offerte)  In orde te zijn met de sociale zekerheid,…  Uitbatingsbewijs voor taxidiensten 9

 Critères d’attribution (si offre techniquement et administrativement en ordre) Prix 100 % (basée sur les prix forfaitaires)  Gunningscriteria (als offerte technisch en administratief in orde is) Prijs 100 % (op basis van de forfaitaire prijzen) 10

 Forfaits Jour « 06h h00 » Nuit « 22h h00 » Trajets prédéfinis (voir inventaire) Pas de client après 10 min Temps attente 15 min Temps attente 30 min 11

 Forfaits Dag « 06h h00 » Nacht « 22h h00 » Voorgedefinieerde trajecten (zie inventaris) Geen klant na 10 min Wachttijd van 15 min Wachttijd van 30 min 12

13

14

15

 Contenu de l’offre  Annexe A complétée et signée (mandat !)  Statuts de la firme  Attestation du permis d’exploitation  Appendice 1 de l’Ann A - Inventaire  Prix forfaitaires  Calcul du prix d’évaluation  Annexe C (Spéc Tech) – signées !  Annexe S - attestation sur l’honneur (législation sociale) 16

 Contenu de l’offre  Documents pour exigences type « D »  Composition du parc de Veh, au minimum:  115 véhicules type berline  8 véhicules type mono-volume  2 véhicules équipés pour chaises roulantes  Annexe avec les prix forfaitaires 17

 Seulement sur demande  Extrait du casier judiciaire de la firme  Extrait du casier judiciaire de la personne ayant signé l’offre  REMARQUE: en 2 exemplaires 18

 Inhoud van de offerte  Bijlage A ingevuld en ondertekend (mandaat !)  Statuten van de firma  Uitbatingsbewijs taxidienst  Aanhangsel 1 aan bijlage A - Inventaris  Forfaitaire prijzen  Berekening van de evaluatieprijs  Bijlage C (Tech Spec) – ondertekend !  Bijlage S - Verklaring op eer (sociale wetgeving) 19

 Inhoud van de offerte  Documenten voor vereiste type « D »  Samenstelling van het wagenpark, tenminste:  115 voertuigen type Berline  8 voertuigen type mono-volume  2 voertuigen uitegrust voor rolstoelen  Bijlage met de forfaitaire prijzen  OPMERKING: in 2 exemplaren !! 20

 Enkel op aanvraag  Een uittreksel uit het strafregister van de firma  Een uittreksel uit het strafregister van de persoon die de offerte ondertekend heeft 21

22

23

24

25

26

27

28

29

 Attribution du Marché  Ouverture des offres : 28 octobre 2015 à 10h00  Evaluation des offres (administratif, technique et prix)  Rédaction rapport d’attribution  Contrôle de la procédure  Période d’attente (15 jours)  Notification du contrat  Paiement cautionnement  Gunning van de opdracht  Opening van de offertes : 28 oktober 2015 om 10h00  Evaluatie van de offertes (administratief, technisch en prijs)  Opstellen gunningsverslag  Controle van de procedure  Wachttermijn 15 dagen  Notificatie van het contract  Betaling van de borgtocht 30

 Utilisation du voucher pour:  Commande de prestation  Attestation exécution de la mission  Envoi d’une facture chez le Fonctionnaire Dirigeant 1x par mois sur base des vouchers  Contrôle de la facture  Envoi d’une lettre de commande par le FD  Signature « vu pour exécution de la prestation » (réception définitive)  Envoi de la facture au Sv paiement Défense  Paiement dans les 30 jours après la réception définitive Exécution du Marché / Uitvoering van de opdracht 31

 Gebruikt van de voucher om:  Bestelling van de prestaties  Uitvoering van prestaties te bewijzen  1x per maand, maakt de firma naar de Leidende Ambtenaar een factuur over (op basis van de vouchers)  Controle van de factuur  Leidende Ambtenaar stuurt een bestelbrief  Ondertekening « Gezien voor uitvoering van prestatie » (definitieve oplevering)  Versturen van de factuur door LA naar de betalingsdienst van Defensie  Betaling binnen de 30 dagen na de definitieve oplevering Exécution du Marché / Uitvoering van de opdracht 32

Nihil / Néant Questions Vragen 33