De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Inleiding Intermix is onze partner Intermix ontstaan voor groei van het Internet Gegroeid vanuit mond-op-mond reclame tot groot ICT bedrijf Grote en internationale.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Inleiding Intermix is onze partner Intermix ontstaan voor groei van het Internet Gegroeid vanuit mond-op-mond reclame tot groot ICT bedrijf Grote en internationale."— Transcript van de presentatie:

1 Inleiding Intermix is onze partner Intermix ontstaan voor groei van het Internet Gegroeid vanuit mond-op-mond reclame tot groot ICT bedrijf Grote en internationale portefeuille van gerenommeerde klanten Unieke maatwerk oplossingen vertaald naar een standaardoplossing ForCapital verantwoordelijk voor grote marktpenetratie ForCapital heeft ambitie om ondernemers te ontzorgen: Uitgebreide dienstverlening Samenwerking met velerlei partners

2 Kracht van Synergie “ van Dorpstraat naar digitale Kalverstraat ” Omzet en winstvermenigvuldiging Antwoord op alle uitdagingen van het internet Kant en klare oplossing Lage kosten Lage installatiekosten Maand abonnement= smartphone niveau Direct opzegbaar Aantoonbaar succes / ontwikkeld vanuit maatwerk Doelgroep: Kleine en middelgrote MKB Marktpropositie Kracht van Synergie

3 InterMaster Product en Verkooptraining Agenda: Verkooptraining 10.00-12.00 Lunch 12.00-13.00 Producttraining 13.00-15.00 Processen 15.00-15.30 Overige zaken 15.30-16.00

4 Verkooptraining Verkoopstory en filmpje Belscripten Discussie

5 Verkooptraining Verkoopverhaal en filmpje

6 Wij hebben 4 jaar gewerkt aan een pakket met verschillende modules. Deze modules hebben wij ontwikkeld op verzoek en in overleg en op kosten van multinationals. Deze modules zijn volledig uitontwikkeld en lagen bij ons op de plank. Nu gaan we deze ook verkopen aan het MKB voor slechts een fractie van de prijs. Het ontwikkelen van deze modules heeft honderdduizenden euros gekost. Wij werken voor multinationals maar ook voor het lokale MKB. Zo hebben wij Grote klanten maar ook kleine klanten. voorbeelden zijn Makita, maar ook de locale autodealer of kapper op de hoek. Wij vragen we onszelf altijd af: hoe kan het dat het ene bedrijf enorm veel omzet behaald via het internet en het andere bedrijf helemaal niks? Bent u daar ook benieuwd naar? Belscript 1

7 Wij verkopen geen website maar wij verkopen succes via internet. Dit succes omvat onder andere: Meer leads, Meer conversie, Meer omzet uit nieuwe klanten, Meer omzet uit bestaande klanten, Betere vindbaarheid Meer naamsbekendheid, Meer winst en een volledige email marketing module. Kortom: Uw eigen winstgevende en succes verhogende geldmachine via internet Graag vertel ik u een kort verhaal wat een bedrijf kan bereiken met onze formules. Een klant van ons had een fysieke winkel in verlichting in Brabant met een omzet van 250K. Zijn zoon kwam van school af en wilde graag een webshop starten. De vader moest daar maanden over na denken en uiteindelijk hebben ze het toch maar gedaan. En wat denkt u? Na vier jaar tijd zetten ze 6 miljoen online om en moesten ze naar een ander pand omdat ze te snel groeiden. Belscript 1

8 Belscript 2 Fijn dat ik u tref, ik bel u namens For Capital en momenteel zijn wij bezig een uniek product landelijk onder de aandacht te brengen, wat er voor gaat zorgen dat uw potentiële klanten uw binnen “no-time” gaan vinden! Vraagje; Maakt uw bedrijf gebruik van een internetstrategie om bijvoorbeeld uw conversie te meten en deze om te zetten naar exra verkopen en/of klanten? Wij hebben heel lang gesleuteld aan de succesformule voor multinationals waarbij zij via een integraal systeem meer omzet gingen genereren, deze succesformule willen gaan wij nu ook beschikbaar gaan stellen voor aan het MKB, met andere woorden u kunt nu dezelfde online strategie gebruiken als de grote multinationals, maar dan tegen een zeer betaalbare prijs met een direct opzegbaar contract!

9 Belscript 2 U gaat direct van de traditionele dorpstraat naar de digitale Kalverstraat. Veel meer klanten gaan u vinden. Wij bieden een integraal antwoord op online vraagstukken anno nu; Social media, nieuwsbrieven, googlevindbaarheid, conversiemetingen,responsive website, klantbeheer, big data en thema vindbaarheid en gaat ervoor zorgen dat uw potentiele klanten de weg naar uw bedrijf weten te vinden. Uw bestaande website hoeft u niet of nauwelijks aan te passen. Veel ondernemers bevestigen dit succes.

10 Verkooptraining Discussie

11 Omdat: Verkoper verleent eerste lijn ondersteuning bij klant Basisuitleg na installatie Beantwoorden van eenvoudige vragen Betere productkennis vergroot verkoopsucces Hoe: Theorie gevolgd door productdemonstratie Handleidingen Producttraining

12 Visitekaartje fase Interactieve fase Strategische fase Dimensionale fase Website Openingstijden Telefoonnummer Interactie Bewust van SEO Focus op bezoekersaantallen Oriënterend social media Online onderdeel van strategie Communicatie strategie Conversie meten Efficiënticering Meten, evalueren en verbeteren cirkel Op zoek naar vermenigvuldiging Omzet Kosten

13 Optimale zichtbaarheid op Google en alle (social) media waardoor maximale conversie Formule voor ondernemer die internet strategisch willen inzetten Totaalpakket Drijfkracht achter nieuwe klanten en omzet Alle modules gekoppeld en als 1 pakket aangeboden In één sprong naar de strategische fase Bewezen succesformule InterMaster: Website als succesgenerator

14 Voorkant / achterkant website Content Manager Systeem (CMS) : Manager Inloggen door naar website te gaan en /manager achter URL te typen: www.forcapital.nl/manager www.intermix.nl/manager www.websitevandeklant.nl/manager Standaard 1 user. Uitbreidingen op aanvraag InterMaster: De Website

15 Demonstratie Voorkant: www.forcapital.nl Achterkant: www.forcapital.nl/manager InterMaster: De Website

16 Google pagina maken met zoekwoord naar keuze Pagina wordt volledig ingericht op 1 zoekwoord Opmaak Afbeelding Code Linkbuilding En nog veel meer Onbeperkt aantal pagina’s Pagina’s zorgen voor aantoonbare traffic InterMaster: Google Module

17 Doel is om goed gevonden te worden en om hoog te blijven staan bij Google ( organische manier) Googlemodule wordt automatisch en continu bijgewerkt met de laatste tips en tricks Echter: Goede vindbaarheid nog meer (zelf/handmatig) verbeteren door als ondernemer op de stoel van de klant te gaan zitten door woordcombinaties zelf te bepalen Door middel van Landing pagina’s (= webpagina’s met focus op zoekwoordcombinaties) Onbeperkte creatie van landing pagina’s mogelijk Meer landing pagina’s, meer zoekers op website, meer conversie Google Module: Waarom?

18 Zeer eenvoudig en gebruiksvriendelijk: Automatische SEO De te creëren pagina’s zijn 1 op 1 verbonden met alle elementen op webapplicatie Na invullen formulier zoekt het systeem automatisch alle relevante elementen binnen het systeem door en plaatst dat in een standaardstructuur op de Google Pagina. (kan zijn: nieuwsberichten, artikelen etc.) Op elke pagina staat de gewenste call-to-action: (plaatsen van een order, opnemen van contact etc.) Via inzicht in bezoekersstatistieken over Google Pagina’s zal effectiviteit verder vergroten Kortom: je kan door zoekwoordcombinaties precies aan de probleemstelling van de klant voldoen. Daardoor hogere conversie want de klant vond precies wat hij wilde weten Google Module: Hoe?

19 Informatie/creatief en vooral relevant schrijven Geen dubbele content Zoekwoord moet circa 5% voorkomen in de tekst Meta omschrijving controleren (= tekst bij zoekresultaat) Call-to-action in pagina opnemen Tekstlengte: aanbevolen 10 regels of meer Demonstratie Het schrijven van Google Pagina’s

20 Demo video Alle hedendaagse communicatie middelen in één beheersbaar platform. Social media, nieuwsbrieven, blogs en sms marketing Efficiënt communiceren Automatisering en inplannen berichten In eigen huisstijl communiceren Statistieken Zowel verzenden als ontvangen met Radar (hoe de buitenwereld het ziet) Geoptimaliseerd voor grote organisaties (meerdere afdelingen, bedrijfskolommen) De toevoeging van een persoonlijke touch in combinatie met centraal georganiseerde communicatie creëert een ijzersterke wisselwerking: niet meer onpersoonlijk: mensen doen zaken met mensen. InterMaster: De Communicatie Module

21 Eenvoudig in gebruik, compleet en volledig ingericht Winkelwagentje Notificaties Online betalen Assortiment Bezoekers kunnen accounts maken Sterke samenwerking met Google Module Goede vindbaarheid gehele assortiment Demonstratie InterMaster: De Webshop

22 CRM systeem: Customer Relations Management systeem Bestellingen worden automatisch opgenomen in Klantbeheer Module Reactie formulieren Eenvoudig inzicht in: Bestellingen Klantinformatie Gekoppeld met Communicatie Module Met 1 druk op de knop gelijk alle nieuwe klanten een nieuwsbrief of sms sturen. InterMaster: Klantbeheer Module

23 Duidelijke statistieken Focus op conversie en omzet Sturen op statistieken InterMaster: Conversie Module

24 Verdienmodel: doelstelling: continue inkomensstroom

25 Verantwoordelijkheden Verkoper Volgen van producttrainingen ( enige regelmaat) Verkopen van abonnementen en zo mogelijk meerwerk Verkoopresultaten in combinatie met garantstelling FC Doorsturen van relevante documenten naar FC Rapportage van verkoopresultaten en lead-opvolging Eerste lijn helpdesk naar klant toe Regelmatig bezoek van bestaande klanten voor ondersteuning en meerwerk/additionele dienstverlening

26 Verantwoordelijkheden FC Organiseren van producttrainingen Kwaliteit van call-center Delen van succesvolle verkoopervaringen Beschikbaarstellen van verkoopmateriaal Beschikbaarstellen van verkooprapportage systeem Tweede lijn helpdesk voor verkoper en klant Productontwikkeling in samenwerking met Intermix enoverige partners

27 Verkoopproces Verkoper ontvangt afspraken direct van call-center Call-center registreert en stuurt info naar FC: Ed Voss ( afspraak/verkoper) Verkoper volgt afspraken op en registreert in systeem ( in ontwikkeling) en/of verkoper rapporteert voortgang wekelijks. ( tijdelijk) Verkoper verkoopt abonnement dmv ondertekende overeenkomst met Klant (documenten) Verkoper stuurt ondertekend contract en installatiedocument naar FC: Ed Voss. FC stuurt door naar Intermix Verkoper en Intermix sturen rekening naar Klant Na betaling klant aan verkoper en Intermix, installeert Intermix KvS. Intermix rapporteert installatie aan FC en FC informeert verkoper. Verkoper bezoekt klant en doet korte uitleg en is eerste lijn helpdesk Intermix controleert automatische incasso klant Intermix informeert FC over betalingsachterstanden FC informeert verkoper en verkoper volgt op. Verkoper bezoekt klanten regelmatig voor meerwerk en additionele dienstverlening.

28 Betalingsproces

29 Overige Wie wil gebruik maken van call-center Verkooptraining

30 Bedankt voor uw aandacht


Download ppt "Inleiding Intermix is onze partner Intermix ontstaan voor groei van het Internet Gegroeid vanuit mond-op-mond reclame tot groot ICT bedrijf Grote en internationale."

Verwante presentaties


Ads door Google