De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Klachtenmanagement Klachtenafhandeling en Bezwarencommissie.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Klachtenmanagement Klachtenafhandeling en Bezwarencommissie."— Transcript van de presentatie:

1 klachtenmanagement Klachtenafhandeling en Bezwarencommissie

2 Even voorstellen: Yvonne Meijer Klachtencoördinator

3 één bezwarencommissie nieuw beleid klachtenafhandeling Definitie klacht: Uiting van ontevredenheid van huurders, woningzoekenden of omwonenden over de dienstverlening of een product van Mooiland Geen: reparatieverzoek of overlastklacht

4 Hoe? Registreren, monitoren en analyseren Centrale ontvangst en verzending Belangrijk: Klant voelt zich gehoord Samen zoeken naar oplossingen Herstel vertrouwen Commitment

5 Wat betekent dit voor de klant? Zelf klacht indienen Resultaat: reactie, snelheid en duidelijkheid


Download ppt "Klachtenmanagement Klachtenafhandeling en Bezwarencommissie."

Verwante presentaties


Ads door Google