De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Opening Crossfit Vincent Jasper Thomas. Inhoud Wat is crossfit Debriefing Missie Visie Doelgroep Concurrentie analyse ( omgeving) SMART 4p’s Promotie.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Opening Crossfit Vincent Jasper Thomas. Inhoud Wat is crossfit Debriefing Missie Visie Doelgroep Concurrentie analyse ( omgeving) SMART 4p’s Promotie."— Transcript van de presentatie:

1 Opening Crossfit Vincent Jasper Thomas

2 Inhoud Wat is crossfit Debriefing Missie Visie Doelgroep Concurrentie analyse ( omgeving) SMART 4p’s Promotie Slot

3 Wat is Crossfit Work-out van functionele bewegingen Zitten Gooien Tillen Rennen Duwen Trekken Springen klimmen

4 Wat is Crossfit Volgende domeinen worden getraind: Uithoudingsvermogen Kracht Flexibiliteit Power Snelheid Coördinatie Wendbaarheid Nauwkeurigheid Balans

5 Debriefing Groter klanten bestand Met promotie klantenbestand proberen uit te breiden Doelgroep bepalen

6 Missie Crossfit aanbieden in Turnhout (eerste in Turnhout) Crossfit in België promoten Met promotie inspelen op Crossfit trend

7 Visie Klant moet graag terug komen Groepsgebeuren staat centraal Professioneel begeleid(gediplomeerde instructeurs) Klant en personeel samen laten groeien

8 Doelgroep Iedereen die van Crossfit houdt of wil proberen Senioren en kinderen niet

9 Concurrentie analyse(omgeving)

10 SWOT S: Opkomende trend, personal training W: Duurder als gewone fitness Voor studenten soms te duur O: Scholen Turnhout ( sportdagen, LO lessen,…) T: Crossfit trend overwaait of concurrent

11 Smart Specifiek Promotie uitwerken Crossfit Turnhout Promotie voeren Crossfit Turnhout Klanten aantrekken Klantenbestand uitbreiden

12 Smart Meetbaar : Uitgewerkte promotie middelen  check wiki Stijging van klantenbestand  check Excel bestand

13 Smart Acceptabel : Vraag naar nieuwe klanten tegen opening  Aantoonbaar in excelbestand Gegevens en activiteiten zijn altijd terug te vinden op onze wiki

14 Smart Realiseerbaar Startende zaak = promo niet weg te denken Nauwe samenwerking met uitbater

15 Smart Tijdsgebonden 28/10/2015 Instagram aangemaakt 02/11/2015 Facebook aangemaakt 05/11/2015 Website aangemaakt 01/12/2015 T-shirts klaar 04/12/2015 Flyer klaar 13/12/2015 Business kaartjes klaar 17/01/2016 grand- opening

16 4p’s -> Product/dienst Product  fitnessabonnementen / Dienst  professionele begeleiding Kortingsprijzen en promoprijzen hanteren Klantenbestand uitbreiden Naambekendheid

17 4p’s -> prijs Vrij goedkoop  crossfit (volk aantrekken) 90 euro/maand/ 3 maanden 80 euro/maand/ 6maanden 70 euro/maand/ 1 jaar 10 beurtenkaart / 120 euro Gratis proefles  promo  volk aantrekken 15 % studentenkorting

18 4p’s -> plaats Strategische keuze  geen crossfit aanwezig Vrij grote stad  groot aantal potentiële klanten

19 4p’s-> promotie In het begin goedkopere prijzen  klanten lokken Nadien overtuigen door goede praktijk (z’n geld waard) Vorm van promo in motto  SAMEN met ANDEREN werken aan een goed lichaam onder professionele begeleiding Promo prijzen om naambekendheid en klantenbestand

20 Promotie Facebook Website Instagram

21 Promotie

22 promotie Flyer

23 Promotie Business cards

24 Slot Nadruk op klanten en promotie/reclame Succesvolle toepassing Theorie toepassen in praktijk omtrent promoten en positioneren van onderneming Zelf dingen leren door praktijkervaring


Download ppt "Opening Crossfit Vincent Jasper Thomas. Inhoud Wat is crossfit Debriefing Missie Visie Doelgroep Concurrentie analyse ( omgeving) SMART 4p’s Promotie."

Verwante presentaties


Ads door Google