De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

ITALIEVERGADERING 7/01. AGENDAPUNTEN 1) Check-up afspraken vorige vergadering 2) Wat breng je mee? 3) Hoe verloopt de voorbereiding vrijdag 15/01 4) Hoe.

Verwante presentaties


Presentatie over: "ITALIEVERGADERING 7/01. AGENDAPUNTEN 1) Check-up afspraken vorige vergadering 2) Wat breng je mee? 3) Hoe verloopt de voorbereiding vrijdag 15/01 4) Hoe."— Transcript van de presentatie:

1 ITALIEVERGADERING 7/01

2 AGENDAPUNTEN 1) Check-up afspraken vorige vergadering 2) Wat breng je mee? 3) Hoe verloopt de voorbereiding vrijdag 15/01 4) Hoe verloopt het praktisch zaterdag? 16/01 Alles staat op site bij Studiereizen + handout voor iedereen! 5) Data volgende bijeenkomst

3 1) Check-up 1)Omslagen met bestelbonnen en geld 2)Prijzen tombola Stand van zaken (hoeveel prijzen?) Opslagplaats: toilet andersvaliden onthaal 3) Muziek? Jennifer/Clémence en Thibault Muziekinstallatie aangevraagd bij sec? Te installeren vr 15/01 Playlist? 4) Decoratiemateriaal? Karen/Mathias DB/Clémence Larissa en Eleonora 5) Prijslijst + bonnetjes? Amber + ?

4 2. Wat breng je mee? Tegen vrijdag 15/1 1) waterkaraf 2) 2 handdoeken 3) minimum per persoon 5 tombolaprijzen 4) opdieners: notitieblokje en schrijfgerief voor bestellingen op te nemen 5) kassamensen : rekenmachine 6) kassamensen tombola zorgen voor wisselgeld bij econoom 7) decoratiemateriaal 8) plastic bakken (voor vervoer afwas): 10 in totaal: wie? Tegen zaterdag 16/1 1) 2 cakes/desserten 2) Outfit: jeans + wit T-shirt + rood of groen accessoire 3) lunchpakket (vooravond spaghetti samen)

5 3. Hoe verloopt de voorbereiding vrijdag? Namiddagspeeltijd: Jennifer/Clémence en Thibault halen muziekinstallatie op sec + controle aansluiting met iphone of andere Afspraak: 15u50 iedereen aan refter beneden tot maximum 18u00 Jullie krijgen ter plaatse een taak 1) 5 lln schikken tafels volgens plannetje 2) 3 lln brengen decoratiemateriaal + prijslijsten op de zuilen aan 3) 5 lln brengen drank naar koelkasten + rode wijn aan drankbar

6 4) 5 lln halen alle gerief uit de keuken boven (borden, bestek, glazen, koffie, thee, suiker, melk,…) 5) 3 lln rollen bestek in servietten en plaatsen de placemats op tafel 6) 2 lln schikken de prijzen voor 1 ste shift op tombolatafel (prijzen in middag en avondshift verdelen) + plaatsen nummertjes 7) Clémence of Jennifer en Thibault testen de muziekinstallatie uit. 8) 2 lln plaatsen restvuilniszakken aan kooktafel + opruimtafel 9) 3 lln als reserve: springen bij waar nodig

7 4. Hoe verloopt de zaterdag? Afspraak: iedereen om 9u30 present! Verdeling shiftsshift 1/2shift 3/4 1)Dessert + aperitief MarliesElisa 2) OpdienenWillem DCLauren Thibault DSHannelore Tanguy VDBVivian Anthony DSClémence 3) Afwas glazen Karen GMathias M. Larissa WEleonora Barbara TJennifer

8 4) Op borden schikkenshift 1/2schift 3/4 CarlottaLarissa CharlotteMarlies MariaAmber 5) Afruimen HanneloreCarlotta VivianCharlotte ClémenceMaria 6) Drank Robin Karen Stijn Marjolein Jennifer Barbara 7) Tombola MarjoleinFrauke 8) Transport borden Mathias DBWillem Mathias J.Thibault GuillaumeTanguy TiboAnthony

9 9) Keukenschift 1/2schift 3/4 EllenMathias J. LeonieMathias DB Mathias M.Tibo 10) Afwas in LZ FraukeRobin LaurenStijn ElisaEllen AmberLeonie 11) Kassa EléonoraGuillaume Zij die hun naam niet terugvinden zijn reserve en springen bij waar nodig!

10 Wat te doen vanaf 9u30? Volgens je eerste schift bereid je voor: 1)Dessert + aperitiefglazen schikken 2)Opdieners met notablokje kijken prijzen na Let op: je ontvangt altijd een spaghettikaart van de mensen! 3) Afwas glazen: schikken glazen aan drankbar 4) Schikking borden: stapelen borden en spreken meest praktische werkwijze af met keuken + controle beschikbaar materiaal (pollepels, spaghettischeppers

11 5) Afruimers installeren de afruimtafel + plaatsen de afruimbakken onder de tafel 6) Drankbar: schikken glazen + zetten koffietassen klaar met melk en suiker + koffiemachine klaarzetten 7) Tombolamensen: schikken de prijzen mooi in 2 schifts + tombolanummers op prijzen plakken + kassa 8) Transport borden: helpen waar nodig 9) Keuken: uitleg traiteur + opwarmen saus en borden 10) Afwas borden: helpen waar nodig 11) kassa: prijslijst aan kassa plaatsen + rekenmachine

12 Aandachtspunten bij de shifts 1) Aperitief: in flutes schenken, ¾ vol 2) Opdieners: kijk goed de bonnetjes na, noteer dus de prijzen op jullie notablokje zodat je snel kunt rekenen 3) afwas glazen gebeurt in de benedenrefter 4) schikking op borden: geen te grote, geen te kleine porties/kinderspaghetti:helft van gewone spaghetti/ kaas zelf aanbrengen tenzij mensen uitdrukkelijk vroegen zonder kaas 5) afruimers: breng alles naar juiste plaats: glazen naar afwasbak/ bestek en borden naar afruimtafel bij plastic bakken

13 6) Drank: schenk wijn voor 2/3 vol 7) Tombola: spreek mensen aan + aparte kassa Tel op het einde het totaalbedrag uit, noteer dit en geef de kassa door aan Mw. Creyf 8) Transport borden + bestek: in de plastic bakken naar keuken bovenrefter Zorg voor aparte bakken vuile en propere borden! Werk met verschillende kleuren 9) Kassa: ken goed jullie prijzen en reken alles goed na! Tel op het einde het totaalbedrag uit, noteer dit en geef de kassa door aan Mw. Creyf

14 Opruim gebeurt door iedereen! Je kan maar naar huis als alles opgeruimd is! Vragen? SUCCES!


Download ppt "ITALIEVERGADERING 7/01. AGENDAPUNTEN 1) Check-up afspraken vorige vergadering 2) Wat breng je mee? 3) Hoe verloopt de voorbereiding vrijdag 15/01 4) Hoe."

Verwante presentaties


Ads door Google