De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Cliënttevredenheidsonderzoek 2013 Praktijk van Iersel Gemaakt door: Drs. J.H. van ’t Hoog 15 november 2013.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Cliënttevredenheidsonderzoek 2013 Praktijk van Iersel Gemaakt door: Drs. J.H. van ’t Hoog 15 november 2013."— Transcript van de presentatie:

1 Cliënttevredenheidsonderzoek 2013 Praktijk van Iersel Gemaakt door: Drs. J.H. van ’t Hoog 15 november 2013

2 Kenmerken steekproef Aantal respondenten – N = 66 Geslacht Gemiddelde leeftijd 51,9 jaar (Range jaar)

3 Opleidingsniveau

4 Zorgverzekering

5 Hoe bent u in contact gekomen met Praktijk van Iersel?

6 Cliënt beoordeling Beoordeling van de communicatie bij Praktijk van Iersel (informatie, website, telefonische voorlichting) 8,3 Bereikbaarheid voor vragen en/of overleg 8,4 Wachttijden tussen aanmelding en start van de behandeling 8,3

7 Cliënt beoordeling Beoordeling van de informatieverstrekking over de behandeling en de gang van zaken 8,5 Sluit de informatie aan bij uw verwachtings- patroon en reden van behandeling? 8,5

8 Cliënt beoordeling Beoordeling van de inspraak die de cliënt heeft bij de manier hoe behandeling wordt ingevuld. 8,2 Waardering voor de accommodatie 8,5

9 Cliënt beoordeling Deskundigheid therapeut 9,0 Vertrouwensband met therapeut 9,0 Respectvolle benadering 9,1 Interesse therapeut in uw problemen / situatie 9,1

10 Cliënt beoordeling Tevredenheid over de wijze waarop de behandeling verliep 8,8 Tevredenheid over de manier waarop de resultaten en het beloop van de behandeling met u besproken zijn 8,8

11 Cliënt beoordeling Overall beoordeling van de behandeling en praktijkvoering 8,9

12 Cliënt beoordeling Percentage cliënten die deze praktijk zouden aanbevelen aan anderen? 100%

13 Aanbevelingen door cliënten wachtruimte Obifit is niet duidelijk waar je moet wachten. Als je geen lid bent van Obifit kun je als patiënt niet gelijk naar binnen roeiding weg, loopband erbij meer dry needling therapeuten ivm wachttijd naast dry needling ook massage Wachttijden informatie over de aanwezigheid van de th. secretaresse zouden beter geinformeerd moeten zijn wbt klachten, ivm inlevingsvermogen. water in de wachtkamer ruimere parkeergelegenheid door op deze manier /wijze door te gaan kan het uiteindelijk alleen maar tot het resultaat zeer goed leiden koffie met koekje


Download ppt "Cliënttevredenheidsonderzoek 2013 Praktijk van Iersel Gemaakt door: Drs. J.H. van ’t Hoog 15 november 2013."

Verwante presentaties


Ads door Google