De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

1 FLOWer is… Case Handling Proces management zonodig tot op het bot Ondersteunt de procesorganisatie.

Verwante presentaties


Presentatie over: "1 FLOWer is… Case Handling Proces management zonodig tot op het bot Ondersteunt de procesorganisatie."— Transcript van de presentatie:

1 1 FLOWer is… Case Handling Proces management zonodig tot op het bot Ondersteunt de procesorganisatie

2 2 Horizontaal (als totaaloplossing en/of binnen architecturen) Verticaal (totaaloplossing, minder dan 1 Euro per gebruiker per dag) Combineert registratie en logistiek Voor mens en machine Voor zeer eenvoudige maar ook complexe processen Flexibel, schaalbaar en werkplek onafhankelijk USP’s

3 3 Processen centraal (o ja) Registratieve Component (het WAT) Procesmatige Component (het HOE)

4 4 Processen centraal Registratieve Component (het WAT) Procesmatige Component (het HOE)

5 5 De zaak centraal De ZaakProductieRegistratie Orchestratie Integratie

6 6 FLOWer karakteristieken Case handling karakteristieken Inzicht en overzicht Flexibiliteit Effectiviteit Workflow management karakteristieken Efficiëntie Algemene karakteristieken Inzetbaarheid Onderhoudbaarheid Schaalbaarheid

7 7 Management Informatie voorziening Workflowmanagement Document en dossiermanagement Gegevensmanagement Digitaal loket Algemeen portaal Medewerker portaal Persoonlijk klantportaal Externe systemen Front OfficeBack Office Mid Office WFM traditioneel

8 8 Broker / Mid officeFront OfficeBack Office WFM / PMS DMS GMS FLOWer / DMS InnovatieRegistratie Risico monitoring Facilitering Fin. afhandeling Marketing Relatie beheer Beheer en bestuur Aanspraak Belangen behartiging WebApp. Klantportaal Corporatie portaal Financiers portaal Gemeente portaal Manager portaal Medewerke r portaal FLOWer WFM als broker

9 9 FLOWer clients API Engine HTML C++ VB JAVA (beheer ontwerp) Oracle

10 10 Flexibiliteit moet aanwezig zijn in alle aspecten van proces- management: Uitvoering Procesontwerp Integratie Organisatie- inrichting Werkverdeling Flexibiliteit

11 11 Uitdrukkingskracht Technische Universiteit Eindhoven (W.M.P. van der Aalst e.a.) heeft 15 workflow management systemen geëvalueerd op basis van 20 werkstroompatronen (zie: Objectief criterium: “Het moet mogelijk zijn om het patroon direct weer te geven in de procesmodelleeromgeving van het workflow management systeem (grafisch).”

12 12 Uitdrukkingskracht Evaluatie 15 workflow management systemen:

13 13 Referenties Min. v. Justitie (als engine, 35 processen) Gemeente A’dam/Leiden/Leeuwarden/Assen (als oplossing) UWV (volledig en als broker voor attended deel 2 oper. sites) ING (volledig en als broker, 4 oper. sites) Interpolis (volledig) Veel anderen…. Totaal werplekken !

14 14 Web


Download ppt "1 FLOWer is… Case Handling Proces management zonodig tot op het bot Ondersteunt de procesorganisatie."

Verwante presentaties


Ads door Google