De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

FLOWer is… Case Handling Proces management zonodig tot op het bot

Verwante presentaties


Presentatie over: "FLOWer is… Case Handling Proces management zonodig tot op het bot"— Transcript van de presentatie:

1 FLOWer is… Case Handling Proces management zonodig tot op het bot
Ondersteunt de procesorganisatie

2 USP’s Horizontaal (als totaaloplossing en/of binnen architecturen) Verticaal (totaaloplossing, minder dan 1 Euro per gebruiker per dag) Combineert registratie en logistiek Voor mens en machine Voor zeer eenvoudige maar ook complexe processen Flexibel, schaalbaar en werkplek onafhankelijk

3 Processen centraal (o ja)
Registratieve Component (het WAT) Procesmatige Component (het HOE)

4 Processen centraal Registratieve Component (het WAT) Procesmatige
(het HOE)

5 De zaak centraal Integratie Registratie De Zaak Productie Orchestratie

6 FLOWer karakteristieken
Case handling karakteristieken Inzicht en overzicht Flexibiliteit Effectiviteit Workflow management karakteristieken Efficiëntie Algemene karakteristieken Inzetbaarheid Onderhoudbaarheid Schaalbaarheid

7 WFM traditioneel Management Informatie voorziening Externe systemen
Mid Office Front Office Back Office Digitaal loket Management Informatie voorziening Externe systemen Algemeen portaal Workflowmanagement Persoonlijk klantportaal Document en dossiermanagement Gegevensmanagement Architectuur Medewerker portaal

8 WFM als broker WFM / PMS GMS DMS Front Office Broker / Mid office
Back Office Innovatie Registratie Risico monitoring Facilitering WebApp. Klantportaal WFM / PMS Corporatie portaal Beheer en bestuur Financiers portaal DMS GMS Gemeente portaal FLOWer / DMS Fin. afhandeling Manager portaal FLOWer Medewerker portaal Belevingswereld Relatie beheer Marketing Belangen behartiging Aanspraak

9 FLOWer clients JAVA (beheer ontwerp) C++ VB Oracle HTML API Engine

10 Flexibiliteit Flexibiliteit moet aanwezig zijn in alle aspecten
van proces- management: Uitvoering Procesontwerp Integratie Organisatie- inrichting Werkverdeling

11 Uitdrukkingskracht Technische Universiteit Eindhoven (W.M.P. van der Aalst e.a.) heeft 15 workflow management systemen geëvalueerd op basis van 20 werkstroompatronen (zie: Objectief criterium: “Het moet mogelijk zijn om het patroon direct weer te geven in de procesmodelleeromgeving van het workflow management systeem (grafisch).”

12 Uitdrukkingskracht Evaluatie 15 workflow management systemen:

13 Referenties Min. v. Justitie (als engine, 35 processen)
Gemeente A’dam/Leiden/Leeuwarden/Assen (als oplossing) UWV (volledig en als broker voor attended deel 2 oper. sites) ING (volledig en als broker, 4 oper. sites) Interpolis (volledig) Veel anderen…. Totaal werplekken !

14 Web


Download ppt "FLOWer is… Case Handling Proces management zonodig tot op het bot"

Verwante presentaties


Ads door Google