De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Muziekles PNC Klassenmanagement + mededeling begin van de les. Docenten: Melvin Dorn – Johan ‘t Hart K = Klein reflectieverslag, G = Groot reflectieverslag,

Verwante presentaties


Presentatie over: "Muziekles PNC Klassenmanagement + mededeling begin van de les. Docenten: Melvin Dorn – Johan ‘t Hart K = Klein reflectieverslag, G = Groot reflectieverslag,"— Transcript van de presentatie:

1 Muziekles PNC Klassenmanagement + mededeling begin van de les. Docenten: Melvin Dorn – Johan ‘t Hart K = Klein reflectieverslag, G = Groot reflectieverslag, S = Schrijfopdracht X = waarschuwing op naam genoteerd + reden van waarschuwing.

2 B1a Blok 2 Keown, Joris K xxxxxxxxxxx jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp. - Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift. Sem G,

3 B1c Blok 2 Bahae (S), Joep, Rakan KK xxxxxxxxxxxxxx jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp. - Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift. Noa S, Terenety G, Hunter G, Rakan G

4 B1b Blok 2 Anand KKSKSS xxxxxxxxxxxxx jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp. - Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift. Booike G, Soufyane Be, Iza G, Sophie G, Moana G, Jenairo R, Jean-Maurice Bo

5 H3c Blok 2 Raindo, KK xxxxxxxxxxx jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp. - Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift. Jasper R, Samuel G, Raindo R,

6 B2d Blok 2 Jasper, Rifaat (S), Mats (S) KK xxxxxxxxxxxxxx jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp. - Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift. Samuel R, Max R, Kaoutar S,

7 VP1b Blok 2 Jeremy, Benjamin, Tim KKK xxxxxxxxxxxxxx jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp. - Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift. Mara S, Bente Bo, Tycho G, Olav F, Wouter Di, Isis S

8 B1d Blok 2 xx--xxxxxx jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp. - Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift. Jacob F, Imme G, Amaria Bo, Imme G, Stella F, Durmus Be

9 VP1a Blok 2 Ole K x--xxxxxxxxx jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp. - Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift. Auke G, Abel G, Joep G, Ole G,

10 H2d Blok 2 Bilal, Umar KKVKVV xxxxxxxxxxxxx jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp. - Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift. Nassim Bo, Bilal G, Salva R, Umar G, Enrique G, Athalija Z

11 B2c Blok 2 Ibrahim V XXXXXXXX jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp. - Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift. Ghadir F, Faissal F, Vandy F,

12 V2a Blok 2 Samir, Marouane, Guus K xxxxxxxxxxxx jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp. - Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift. Joost G, Tom G, Ole G, Finn F, Cyriel G, Meryem Di, Romaissa Di, Neeva Bo, Mica Da, Stijn F, Harry G, Isabella Da, Lucas F

13 H3b Blok 2 Semmi K xxxxxxxxx jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp. - Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift. Celina S

14 V3b Blok 2 KK xxxxxxxx jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp. - Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift. Hashir F, Quiriéne Z, Aboubakr Di, Karim Di,

15 H3a Blok 2 Soufyan (S), Layla, Azzedine, Elmer G xxxxxxxxxxxx jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp. - Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift. Freek Bo, Lantijn G, Sonja Bo, Soufyan Di, Michellino M, Daniël G, Elmer G

16 B2b Blok 2 Xander, Kim, Bilal, Sven KK xxxxxxxxxx jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp. - Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift. Soukaina Bo, Johnny G, Julian M, Xander Di, Delano G, Irfaan M, Menaika Bo, Tracy R, Boris G, Julia Bo, Jelle M

17 B2a Blok 2 Jessy (S), KKKKV xxXxxxxxxxx jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp. - Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift. Amina Z, Jurney Di, Karim Da, Danny G, Ahlam Z, Arshdeep G,

18 V1a Blok 2 Isha, Ronan xxxxxxxxx jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp. - Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift. Patience Da, Shuendra Z, Ruth Z,

19 V3a Blok 2 Siep, Merlijn, Niels, xxxxxxxxx jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp.- Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift. Nino M, Jaco G, Zoë S, Sophie S, Kayleigh Z, Chanice Z, Angela M,

20 VP2a Blok 2 x jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp. - Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift. Abe G, Sacha S, Adam G, Kas G, Charity M,

21 Template Blok jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp.- Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift.


Download ppt "Muziekles PNC Klassenmanagement + mededeling begin van de les. Docenten: Melvin Dorn – Johan ‘t Hart K = Klein reflectieverslag, G = Groot reflectieverslag,"

Verwante presentaties


Ads door Google