De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

I Run To Be … … Fit … fun …Free. Een van de voordelen.

Verwante presentaties


Presentatie over: "I Run To Be … … Fit … fun …Free. Een van de voordelen."— Transcript van de presentatie:

1 I Run To Be … … Fit … fun …Free

2 Een van de voordelen

3 Opbouw trainingsprikkel 1.Frequentie aantal trainingen opbouwen 2.Aantal lange duurlopen verhogen 3.Aandeel intensieve (anaerobe) trainingen verhogen 4.Verhogen van de snelheid van de duurloop Iedere training bestaat uit: - Warming up - Loopscholing (=looptechniek verbeteren) - Spierversterkende oefeningen - Kernprogramma - Cooling down

4 Wat kun je trainen? 1.Uithoudingsvermogen 2.Kracht 3.Lenigheid 4.Snelheid 5.Coördinatie Praktijk Samen hardlopen

5 Je kunt meetrainen op maandag, donderdag of vrijdag, afhankelijk van het aantal aanmeldingen kiezen we de tijdstippen (kies alle tijdstippen die je zou kunnen) Het is de bedoeling dat je probeert 1x per week onder begeleiding te trainen en dat je de andere trainingen als huiswerk training zelf doet. Je mag natuurlijk meerdere keren per week onder begeleiding op Thyas meetrainen maar dat hoeft niet. De trainingen worden gegeven op de atletiekbaan van het Thyas complex, je kunt daar omkleden en douchen. Trainingsmomenten?

6 Aanmelden via Magister of via de mail naar mevrouw van Bergen; – Aangeven wanneer je kunt trainen (4 mogelijkheden) – Maat T-shirt 2 van de 4 trainingsmomenten gaan door Eerste training maandag 2 november (va. week 45) Meer informatie en advies gesprekken op aanvraag bij Ine Jacobs, of Hoe gaan we van start?


Download ppt "I Run To Be … … Fit … fun …Free. Een van de voordelen."

Verwante presentaties


Ads door Google