De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Gerichte campagnes om conversie en klantwaarde te verhogen.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Gerichte campagnes om conversie en klantwaarde te verhogen."— Transcript van de presentatie:

1 Gerichte campagnes om conversie en klantwaarde te verhogen

2 De nieuwe realiteit....

3 Te weinig aandacht voor individuele behoefte We zijn niet relevant: one size does no fit all De timing is verkeerd We verrijken gegevens van klanten niet We verbeteren ons marketingprogramma niet constant Klanten voelen zich onbegrepen

4 Het belang van relevantie

5 Copernica Multi-channel Marketing Automation Software gebruikers 300 partners door heel Europa

6 Copernica Marketing Software? Verstuur individuele campagnes via , print en mobile Genereer een integraal klantbeeld Trigger campagnes op basis van klantgedrag Beheer verschillende campagnes vanuit 1 account Vergroot je marketingeffectiviteit drastisch Verzamel inzicht op basis van elke interactie

7 Welke data is er nog meer? Orderhistorie Websitebezoek Ingevulde formulieren Downloads Interactie op s Enquêtes Social media interacties Gebruikte zoekopdrachten

8 Profielen verrijken: Welke data is er beschikbaar? Transactioneel Interesses Social Demografisch Gedrag

9 Segmenten op basis van betrokkenheid Loyaal of inactief? Laatste interactie – bezoek, klik aankoop Klantwaarde Lead scoring is een ideale tactiek

10 RELEVANTE CAMPAGNES HEBBEN… 50% hogere KLIKRATIO 30% hogere OPENRATIO & Vertaal data naar Persoonlijke content Aanbiedingen Incentives Calls-to-action Afbeeldingen Links Aanbevelingen Landingspagina’s

11 Beïnvloed het klantgedrag in elke fase Verwacht| Persoonlijk |Belangrijk | Waardevol | Resultaat!

12 Lead-Scoring Model Purchase of a pair of shoes: + 20 Purchase of accessories (shoe polish, laces, soles): + 5 Monetary value in last year > $250: +30 Monetary value in last year < $25: -20 No purchase in last 6 months: - 15 Create account on website: +10

13 Lead-Scoring Model Like on Facebook: + 5 Visit homepage: + 10 Open of a newsletter: + 1 Click on a link: + 10 Share to social: + 15 Unsubscribe: -25 Etc.

14 Lead-Scoring in de praktijk

15

16 Key Takeaways! Intelligente Marketing Maak benoemde leads van anonieme websitebezoekers Maak gebruik van data om campagnes te triggeren Stuur 1-op-1 communicatie op het juiste moment Maak ambassadeurs van je meest betrokken klanten

17 Eenvoudig te implementeren Copernica levert sales en marketing ondersteuning Training is inbegrepen Support is inbegrepen SOAP en REST API voor integraties Tientallen integraties beschikbaar

18 Dank voor je aandacht


Download ppt "Gerichte campagnes om conversie en klantwaarde te verhogen."

Verwante presentaties


Ads door Google