De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Studenten Vertegenwoordigers Academiejaar 2015-2016.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Studenten Vertegenwoordigers Academiejaar 2015-2016."— Transcript van de presentatie:

1 Studenten Vertegenwoordigers Academiejaar

2 Algemene Onderwijsvertegenwoordigers Daphne de Koster praeses onderwijs kiné Functie adres: Paulien Geeraerts 2 de praeses onderwijs kiné Functie adres: Foto

3 Eerste Bachelor fase Jaarverantwoordelijke: Heleen Helsen (links) Jaarverantwoordelijke: Camille De Wilde( rechts) adres Werkgroep: Voornamen + Namen Foto

4 Tweede Bachelor fase Jaarverantwoordelijke: : Alexandra Gillain Jaarverantwoordelijke: Camille Collingnon Werkgroep: Voornamen + Namen

5 Derde Bachelor fase Jaarverantwoordelijke: Liese Stappaerts Jaarverantwoordelijke: Charlotte Amerijckx Jaarverantwoordelijke KHBO: Douwe Willaert Werkgroep: Voornamen + Namen

6 Eerste Master fase Jaarverantwoordelijke MSK: Voornaam + Naam adres Jaarverantwoordelijke NEURO: Jolien Oris Jaarverantwoordelijke KIND: Silvy Thijssen Foto

7 Eerste Master fase (vervolg) Jaarverantwoordelijke GGZ: Voornaam + Naam adres Jaarverantwoordelijke INW: Voornaam + Naam adres Werkgroep: Voornamen + Namen Foto

8 Tweede Master fase Jaarverantwoordelijken MSK: Stien Van Roey & Jolien Vanwijnsberghe Jaarverantwoordelijke NEURO: Voornaam + Naam adres Jaarverantwoordelijke KIND: Jana Mathues Foto

9 Tweede Master fase (vervolg) Jaarverantwoordelijke GGZ: Lore Christiaansen Jaarverantwoordelijke INW: Nils Cornelis Werkgroep: Voornamen + Namen Foto

10 Internationaal Programma Jaarverantwoordelijke 1 e MA: Voornaam + Naam adres Jaarverantwoordelijke 2 e MA: Voornaam + Naam adres Werkgroep: Voornamen + Namen Foto

11 Met welke vragen of problemen kan je bij wie terecht? Correcte communicatie tussen studenten, docenten en andere medewerkers

12 Student vraagt rechtstreeks aan docent Welk soort vragen o Inhoud van het vak o Verduidelijking van de leerstof Hoe kunnen de vragen gesteld worden o Voor, tijdens of na de les (bij voorkeur) o Tijdens monitoraten o Per mail aan de docent Zoek het adres van de docent op via de ECTS fiche van het OPO Gebruik een beleefde schrijfwijze in je s (“Beste Prof. X” of “Geachte Prof. X” NIET “hallo X” of “jo X”)

13 Student contacteert Faber Helpdesk Welk soort vragen o Studietrajectbegeleiding: samenstelling programma, studievoortgang, heroriëntering, … o Studiebegeleiding: studieplanning en methode, faalangst,... o Ombuds: problemen, klachten, bemiddeling, begeleiding bijzondere statuten, … Hoe kunnen de vragen gesteld worden o Via de Faber Helpdesk (http://help.faber.kuleuven.be) Kijk of je vraag niet tussen de FAQ staat op de Toledo community of o Enkel op afspraak langskomen o Bij dringend en/of zeer ernstig probleem telefonisch contact opnemen of je persoonlijk melden

14 Student contacteert jaarverantwoordelijke Welk soort vragen o Algemene problemen (bv. voor het hele jaar, praktijkgroep, …) o Uurrooster problemen (bv. les plots verdwenen uit het uurrooster) o Onderwijsgerelateerde problemen (bv. slides nog niet online, …) Hoe kunnen de vragen gesteld worden o Voor, tijdens of na de les o Tijdens terugkoppelingsmomenten over onderwijs o Via het adres van de jaarverantwoordelijken o Via de jaargroep of onderwijsgroep op Facebook o Langskomen op de open onderwijsvergaderingen


Download ppt "Studenten Vertegenwoordigers Academiejaar 2015-2016."

Verwante presentaties


Ads door Google