De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Voorlopig plan trends 2009. Waar zijn we achter?  Resultaten desk  Mening van experts Wat hebben we bedacht?  Het idee Vragen?

Verwante presentaties


Presentatie over: "Voorlopig plan trends 2009. Waar zijn we achter?  Resultaten desk  Mening van experts Wat hebben we bedacht?  Het idee Vragen?"— Transcript van de presentatie:

1 Voorlopig plan trends 2009

2 Waar zijn we achter?  Resultaten desk  Mening van experts Wat hebben we bedacht?  Het idee Vragen?

3  Doelgroep: Mannen in 2020  Trend: Steeds meer behoefte aan gepersonaliseerd nieuws  Digitalisering: De virtuele wereld wordt belangrijker dan de fysieke  Grenzen tussen media vervagen  Jonge mannen lopen voorop

4  Straks al het nieuws gratis en legaal op internet beschikbaar  Belangrijkste is filteren van de berg informatie  Consument ziet massareclame niet meer

5  Tony Bosma (extendlimits.nl): “Alles en iedereen wordt verbonden met en door de virtuele wereld”.  Bakas: Domotica (ICT-toepassingen in huis)  Beeld wordt steeds belangrijker, weinig tekst Te volgen op ons blog:

6 Het idee: Vortex  Een mobiele dienst  Het portaal naar je digitale leven  Database met voorkeuren van gebruikers  Holografische 3D (of 4D) nieuws agent  Al het nieuws van jouw voorkeur (wereld- en persoonlijk) binnen handbereik  Personalisering en beleving

7 Speelt in op de volgende behoeftes:  Audiovisueel materiaal  Filtering informatie  Mobiele toegang Is rendabel omdat:  Er door de filtering en personalisering hele gerichte advertentiemogelijkheden zijn  Consument ziet alleen producten en diensten die aansluiten op het profiel

8 Vragen?


Download ppt "Voorlopig plan trends 2009. Waar zijn we achter?  Resultaten desk  Mening van experts Wat hebben we bedacht?  Het idee Vragen?"

Verwante presentaties


Ads door Google