De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Datum Naam Mobiele telefoons uit aub Stel vragen tussendoor aub v v Naar de agenda Krachtige CRM oplossingen Van harte welkom CRM Online Sales & Marketing.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Datum Naam Mobiele telefoons uit aub Stel vragen tussendoor aub v v Naar de agenda Krachtige CRM oplossingen Van harte welkom CRM Online Sales & Marketing."— Transcript van de presentatie:

1 Datum Naam Mobiele telefoons uit aub Stel vragen tussendoor aub v v Naar de agenda Krachtige CRM oplossingen Van harte welkom CRM Online Sales & Marketing 2014

2 Agenda Wat is het, functionaliteiten & voordelen Uitgangspunten: DNA Wat moet het kunnen Wat zijn de speerpunten Over PerfectView

3 Wat is het? CRM software via browser én app ( iPhone / Android ) Relatiebeheer, Sales & Klantenservice Zonder implementatie direct te gebruiken Betaalbaar en gebruiksvriendelijk Schaalbaar, aanpasbaar en veilig PerfectView zorgt voor het onderhoud Updates zijn inclusief ( gratis! )

4 Wat is het? CRM software via browser én app Relatiebeheer, Sales & Klantenservice Vanaf € ? p.g.p.m. Betaalbaar Gebruiks- vriendelijk Veilig, schaalbaar en aanpasbaar

5 Functionaliteiten 1/2 RelatiebeheerCRMMarketing - Relaties & relatienetwerk- Klantkennis delen- Kenmerken & selecties - Adressering per klant- Klantsegmentatie- Doelgroepsegmentatie - Documenten- Klantwaarde management- Doelgroepbenadering - Correspondentie & postregistratie- Uniform klantbeeld- Nieuwsbrieven & mailings - Gespreksverslag- Campagne opvolging SalesSamenwerkenZelf doen - Leadopvolging- Workflow- Gebruikers aanmaken - Suspects- Taakbeheer- Sjablonen aanmaken - Prospects- Projecten- Keuzelijsten aanpassen - Klanten- Wachtrijen- Importeren en exporteren - Sales trajecten & forecast- notificaties- Kenmerken definiëren - Offerte registratie- PerfectView Tijdslijn- Pers. instellingen aanpassen KlantenserviceFacturatieIntegratie social media - Supportvragen- Facturen & herinneringen- Twitter, Facebook & Linkedin - Klachten- Monitoren wel / niet betaald- Twitterfuncties + opvolging RapportagesZoekfunctiesWebformulieren - Personen & organisaties - Online gegevens vergaren - Activiteiten- Adressen o.b.v. postcode- Ingevulde formulieren opvolgen

6 Functionaliteiten 2/2 CRM aanvullen met GoogleCRM aanvullen met Microsoft - Integratie PerfectView – Gmail- Koppeling met Word - Contacten downloaden Gmail- Koppeling met Outlook - Docs opnemen in PerfectView- Outlook contacten downloaden Mobiele AppAgenda koppeling - iPhone- Activiteiten in externe agenda - Android- Activiteiten op mob. tel. Importeren - Van organisaties - Van personen

7 Voordelen Nog succesvoller met CRM - Verhoog uw omzet - Verlaag uw kosten - Bespaar tijd - Verhoog uw productiviteit - Neem betere beslissingen

8 Uitgangspunten Dit zijn de uitgangspunten die de basis vormen voor onze producten en diensten: het PerfectView DNA 1. Cloud computing 2. Het Nieuwe Werken (HNW) 3. Uitgebreide ondersteuning 4. IKEA model

9 1. Cloud computing Het via het internet op aanvraag beschikbaar stellen van hardware, software en gegevens Cloud software van PerfectView: - Lage maandkosten - Complete functionaliteit (+ uitbreidingen) voor iedereen - Overal en altijd veilig toegang tot uw omgeving - Oneindig schaalbaar zonder risico’s - Geen investeringen in hard- en software - Geen beheerskosten

10 2. Het Nieuwe Werken Een andere manier van (samen)werken ondersteund door de laatste technologie. Flexibelere arbeidstijden en werkomgevingen leiden tot hogere productiviteit De uitgangspunten van HNW: - Scheiding werk-privé vervaagt - Eigen tijd kunnen inrichten - In eigen tempo kunnen werken - Onafhankelijk van tijd en plaats (internet) - Samenwerken op afstand - Gebaseerd op vertrouwen PerfectView past in HNW omdat het toegang biedt tot: - , bestanden, agenda, contactpersonen en samenwerken

11 3. Uitgebreide ondersteuning Naast productontwikkeling en innovatie is support / service een belangrijke punt Support is: - Multi channel (instructies, handleiding en video’s) - Nederlands-, Engels- en Duitstalig Waarom: We willen graag elke gebruiker op weg helpen en houden voor uw en ons succes

12 4. IKEA model Zelf doen: - Aanvragen en in gebruik nemen van het account - Leren gebruiken d.m.v. video’s, instructies & handleiding - Importeren, exporteren en nog veel meer … Hulp inroepen als het nodig is: - Diensten (trainingen en consultancy) 1 “model” voor iedereen: - Met complete (steeds uitgebreidere) functionaliteit

13 Wat moet het kunnen? (Onze) software moet in onze ogen: - Organisaties helpen hun doelstellingen te realiseren - Nu en in de toekomst klantprocessen kunnen automatiseren - CRM, workflow en documentbeheer bevatten voor - organisaties die klantgericht (willen) werken - In korte tijd in gebruik genomen kunnen worden - Standaard veel functionaliteiten bevatten - Met een korte uitleg te gebruiken zijn - Betaalbaar zijn

14 Wat zijn de speerpunten? Uniform klantbeeld en multitasking Uniform klantbeeld - de 5 belangrijkste doelen: - Verbetering van dienstverlening - Verhogen van klanttevredenheid - Verhogen van omzet / afzet - Verhogen van cross- en up-selling - Herkennen van klanten Multitasking: Iedereen kan activiteiten in behandeling nemen en op dezelfde manier afhandelen

15 Over PerfectView CRM software producent en leverancier - Nederlandse zelfstandige organisatie - Sinds Ruim klanten - Ongeveer 50 medewerkers - Hoge klanttevredenheid


Download ppt "Datum Naam Mobiele telefoons uit aub Stel vragen tussendoor aub v v Naar de agenda Krachtige CRM oplossingen Van harte welkom CRM Online Sales & Marketing."

Verwante presentaties


Ads door Google