De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

August, 2015 Handleiding: Accessoires aanvragen onder Comprehensive Coverage ZEBRA TECHNOLOGIES.

Verwante presentaties


Presentatie over: "August, 2015 Handleiding: Accessoires aanvragen onder Comprehensive Coverage ZEBRA TECHNOLOGIES."— Transcript van de presentatie:

1 August, 2015 Handleiding: Accessoires aanvragen onder Comprehensive Coverage ZEBRA TECHNOLOGIES

2 INHOUD Samenvatting: Comprehensive Coverage verbeterd Vervangende accessoires aanvragen onder Comprehensive Coverage: Online via de RMA Portal Invullen van het RMA Formulier Contactpunten voor verdere assistentie PAGE 2

3 WERKELIJKE COMPREHENSIVE COVERAGE Service vanaf aankoop met Comprehensive Coverage: Dekt meer dan alleen slijtage Dekt interne en externe onderdelen beschadigd door ongelukken Onze dienstverlening ‘Comprehensive Coverage’ breidt zich uit, u kunt nu ook accessoires selecteren voor de volgende producten : Van toepassing op ES400, MC1000, MC17XX, MC21XX, MC3000 Family, MC3100 Series, MC35XX, MC50XX, MC55XX, MC65XX, MC70XX, MC75XX, MC9000 Series, MC9190-G, MC9500, VC5090, WT4000 Series mobile computers, RS309, RS409, RS507 scanners, RS419 Op het moment dat een in aanmerking komende mobiele computer van de MC-series wordt ingestuurd ter reparatie, zullen wij beschadigde of ontbrekende accessoires op verzoek vervangen 1 : Styluses – STYLUS Tethers – TETHER Screen protectors – PROTECTOR Hand-straps – STRAP Batterijkleppen, indien van toepassing – BATT DOOR Gesnoerde adapter (ADPTRWT-RS507-R alleen voor de RS507) – CORDED ADAPTER PAGE 3 1)As indicated by the customer when they complete the RMA.

4 VERVANGENDE ACCESSOIRES AANVRAGEN ONDER COMPREHENSIVE COVERAGE Om een verzoek voor reparatie van defecte apparatuur in te dienen, moet u een RMA (Return Materials Authorization) aan vragen door: Een aanvraag te doen via de RMA-portal (de snelste en de door ons aangeraden optie) Een RMA-formulier in te vullen en naar ons te mailen Of telefonisch: In het geval van een Advanced Exchange (Gold-contract), vermeld de accessoires die u wilt bestellen Houd er rekening mee dat: Het niet mogelijk is enkel een accessoire als vervanging aan te vragen. Accessoires alleen vervangen worden als deze specifiek worden genoemd bij het aanvragen van de reparatie: Het is niet verplicht de beschadigde accessoires mee te sturen. PAGE 4

5 VERVANGENDE ACCESSOIRES AANVRAGEN VIA DE RMA PORTAL 1.Ga naar de RMA-portal: Kies “een nieuw reparatieverzoek indienen” (Noot: nieuwe gebruikers moeten eerst registreren) 2.Selecteer Probleemgebied 3.Selecteer Probleemomschrijving 4.In het veld Extra Probleemomschrijving: Type CP: STRAP / STYLUS / TETHER / PROTECTOR / BATT DOOR STD / BATT DOOR EXT / BATT DOOR + capaciteit / CORDED ADAPTER (ADPTRWT-RS507-R alleen voor de RS507) Bijvoorbeeld - CP: STRAP Bij batterijklepjes is het van belang aan te geven of Standard (Std) of Extended (Ext) Batterijklep voor MC70 en MC75, gespecifieerd volgens type-1900mAh, 3600mAh, 3800mAh and 4800mAh. Bijvoorbeeld – CP: BATT DOOR 1900 CP: BATT DOOR 3600 CP: BATT DOOR 3800 CP: BATT DOOR 4800 PAGE 5

6 VOORBEELD VAN HOE EEN ACCESSOIRE VIA DE PORTAL MOET WORDEN AANGEVRAAGD. PAGE 6

7 VERVANGENDE ACCESSOIRES AANVRAGEN MET RMA FORMULIER 1.Download het betreffende RMA formulier van de RMA Portal 2.Vul het Productnummer in 3.Vul het Serienummer in 4.Vul de Probleemcode in (er is een overzicht op de Portal te vinden) 5.Vul de Probleemomschrijving in, gevolgd door: Type CP: STRAP / STYLUS / TETHER / PROTECTOR / BATT DOOR STD / BATT DOOR EXT / BATT DOOR + capaciteit / CORDED ADAPTER (ADPTRWT-RS507-R alleen voor de RS507) Bijvoorbeeld - CP: STRAP Bij een batterijklep is het van belang aan te geven of Standard (Std) of Extended (Ext) Batterijdeur voor MC70 en MC75, gespecifieerd volgens type-1900mAh, 3600mAh, 3800mAh and 4800mAh. Bijvoorbeeld – CP: BATT DOOR 1900 CP: BATT DOOR 3600 CP: BATT DOOR 3800 CP: BATT DOOR Het ingevulde formulier dient u te en naar PAGE 7

8 VOORBEELD HOE DE ACCESSOIRES VERMELD MOETEN WORDEN OP HET RMA FORMULIER PAGE 8

9 VERDERE INFORMATIE Voor verdere informatie over Comprehensive Coverage of voor assistentie met reparatie aanvragen, kunt u contact opnemen met: Customer Interaction Centre: Telefoon: Nederland: België: PAGE 9

10 BEDANKT…


Download ppt "August, 2015 Handleiding: Accessoires aanvragen onder Comprehensive Coverage ZEBRA TECHNOLOGIES."

Verwante presentaties


Ads door Google