De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Kelvin Mengelers Femke Hugens

Verwante presentaties


Presentatie over: "Kelvin Mengelers Femke Hugens"— Transcript van de presentatie:

1 Kelvin Mengelers Femke Hugens
KLM Teleport Kelvin Mengelers Femke Hugens

2 inhoudsopgave Ons idee Voorbereiding 5 P’s Onze USP Direct Mail
Persbericht Flyer

3 Ons idee: KLM Teleport Waaruit is dit idee ontstaan? Bedrijf Apple KLM
Het Imago van KLM en Apple speelt hier een grote rol. KLM krijgt hier een hogere reputatie door en het staat al bekend dat Apple kwaliteitswaardige producten levert. Dit levert vertrouwen op bij de klant. door een samenwerking aan te gaan met een bedrijf waarvan kwaliteit bekend is. Apple is een voortstrevend bedrijf die op veel zaken voor ligt op anderen. Het is ook bekend dat Apple alleen door de naam al klanten trekt.

4 Voorbereiding Doel Doelgroep analyse
Communicatie (Flyer, persbericht, direct mail) Het doel is om de tijdsduur van het reizen te verkorten, Doelgroep: de doelgroep was vrij duidelijk. Zakenmensen tussen de jaar. Het moest een luxeproduct worden dus het moeten ook mensen zijn die dit kunnen betalen, mensen waarbij tijd een belangrijke rol speelt. Communicatie: Hoe willen we het communiceren? Flyers worden uitgedeeld bij businessclass en worden verstuurd naar bedrijven waarbij KLM Teleport veel voordeel kan hebben. Persbericht wordt verstuurd naar opiniebladen en technologiebladen, en de direct mail wordt verstuurd naar de zakelijke klanten in het klantenbestand van KLM en Apple.

5 De 5 P’s van KLM Teleport Product KLM Teleport Prijs
Tussen de euro Plaats Grote vliegvelden Promotie Persconferentie KLM hoofdgebouw, Flyer, Direct Mail, Persbericht Personeel Speciaal opgeleid KLM en Apple personeel Prijs: het moet een luxe product zijn waarvan maar een select aantal klanten (de zakelijke) het kan betalen. Anders dan levert dit KLM verlies op in andere takken

6 De USP: User Selling Point
Tijd verkortend Unieke ervaring

7 Direct Mail Manier van communiceren
De doelgroep van de Direct mail is het klantenbestand van de zakelijke klanten van zowel KLM als Apple. Manier van communiceren: klantenbestand apple en klm (zakelijke klanten)

8

9 Flyer Manier van communiceren
De flyer zal in businessclass worden uitgedeeld, maar ook op vliegvelden. Deze flyer wordt ook uitgedeeld bij de persconferentie die KLM houdt om het product te promoten.

10

11 Persbericht Manier van communiceren
Het persbericht wordt verstuurd naar opiniebladen en technologiebladen. Deze wordt innovatief beschreven zodat het veel nieuwswaarde heeft. Het is tenslotte een nieuwe uitvinding

12

13 Vragen?


Download ppt "Kelvin Mengelers Femke Hugens"

Verwante presentaties


Ads door Google