De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

POP-PAP o.b.v. 360gr. feedback. Alg. gegevens – Elbert van de Ridder, 20 Jaar – Hogeschool Windesheim Sport & Bewegen – Hobbies: Tekenen Klimmen Gamen.

Verwante presentaties


Presentatie over: "POP-PAP o.b.v. 360gr. feedback. Alg. gegevens – Elbert van de Ridder, 20 Jaar – Hogeschool Windesheim Sport & Bewegen – Hobbies: Tekenen Klimmen Gamen."— Transcript van de presentatie:

1 POP-PAP o.b.v. 360gr. feedback

2 Alg. gegevens – Elbert van de Ridder, 20 Jaar – Hogeschool Windesheim Sport & Bewegen – Hobbies: Tekenen Klimmen Gamen Hardlopen - Cv als bijlage

3 Uitkomst 360gr. Feedback sportmanager Mijn sterke punten zijn…. – Incl. toelichting a.d.h.v. concrete situaties Mijn minder sterke punten zijn ….. – Incl. toelichting a.d.h.v. concrete situaties Denk aan voorbeelden uit stages, schoolopdrachten, profilering, commissiewerk, etc.

4 Uitkomst sterkte- en zwakte analyse Mijn sterke punten zijn…. – Gemotiveerd: Altijd proberen om er meer uit te halen (ookal lukt dat niet altijd). – Doortastend:Opdrachten maken waar je eigenlijk helemaal geen zin in hebt toch doorgaan en er voor blijven gaan. – Voelt zich verantwoordelijk: Vanuit vorige stage (Anniek van Vilsteren). Affiniteit met de doelgroep en opdracht, laat zien dat hij een goed resultaat wilt boeken. Dit geeft vertrouwen in de opdrachtgever. – Stimulerend: Tijdens de eindopdracht van stage in staat de kinderen te stimuleren, mee te doen en ze in beweging krijgen. Je voelt de energie die je er in stopt. – Relativerend: Wanneer het niet zo goed ging en we in tijdsnood kwamen was je in staat kalm te blijven en de situatie te relativeren en op te splitsen in kleinere onderdelen waardoor het overzichtelijk bleef. – Transparand: Je zegt wat je denkt, draait er niet omheen. Mijn minder sterke punten zijn ….. – Bescheiden: Je staat niet veel op de voorgrond, dit is opzich niet erg, maar je moet oppassen dat je niet ‘onzichtbaar wordt’. – Social media: Je netwerk vergroten kan door social media, bijvoorbeeld linkedin. Hierin verdiep je je niet zo veel in. – Afwachtend: Vind het soms moeilijk om een besluit te nemen, de knoop door te hakken. – Zelf willen: Door het zelf willen regelen, vergeet je mensen die ergens verstand van hebben te vragen om hulp. – Spelling/gramatica: Niet altijd even goed, laat anderen je draaiboek/rapport lezen. Denk aan voorbeelden uit stages, schoolopdrachten, profilering, commissiewerk, etc.

5 Ik heb van de volgende mensen feedback gekregen – Anniek van Vilsteren. Revalidatiecentrum Vogellanden Bewegingsagoog. Zij was mijn vorige stagebegeleider, hierdoor vond ik het waardevol om haar te vragen omdat zij een beeld van mij heeft in het werkveld. – Tiemen Aalbers. Medestudent. Ik ben Tiemen gevraagd omdat ik veel met hem samenwerk en omga. Hij weet een beetje hoe ik in elkaar zit wat betreft de opleiding. Hij kan ook iets zeggen over mijn manier van opdrachten maken, motivatie, hoe ik in de opleiding sta ect. Hierom heb ik ook hem gevraagd. – Marcel Delvers. Medestudent Ik heb samengewerkt met Marcel bij de vorige stage. Ik heb hem gevraagd het in te vullen om dezelfde reden als ik Tiemen vroeg. Hij heeft een beeld van mij binnen het werkveld, weet (een beetje) hoe ik te werk ga, wat knelpunten zijn en waar ik goed in ben. - Carla van de Ridder. RIBW. Woonbegeleider. Carla is mijn moeder, ik wou ook iemand buiten het werkveld vragen om de lijst in te vullen. Ik koos mijn moeder omdat zij mij goed kent en weet hoe ik in elkaar steek en daarom, voornamelijk bij mijn sterke en zwakke punten, een goed ordeel over mij kan geven.

6 Welke conclusie(s) trek je uit de 360gr. feedback? Ik moet effectief gebruik maken van de mensen en middelen om mij heen. In mijn eentje kan ik het niet. Gemotiveerd, doortasend en stimuleren zijn is goed. Ik moet er alleen wel rekening mee houden dat dit ook gezien wordt. Ik moet niet ‘ontzichbaar’ zijn. Ik moet me meer bezig houden met het nieuws, social media. Op die manier blijf ik op de hoogte.

7 Wat betekent dit voor je ambities? Laat mezelf horen, sta niet op de achtergrond Zorg dat ik connecties leg en onderhoud. Probeer niet alles zelf op te lossen, vraag om hulp.

8 Welke (nieuwe) ambitie heb je met de opleiding? Een plek vinden waar organisatie en praktijk bij elkaar komen. Niet altijd op kantoor Niet altijd in de praktijk Combinatiefunctionaris?

9 Hoe ga je je ambitie verwezenlijken? In nieuwe stages goed inlezen. Kijken wat bij me past. Ervaring opdoen door stage. Oefenen met maken sollicitatiebrieven: zo op de plek proberen te komen waar ik wil komen.

10 Wie of wat heb je daar voor nodig? Stageopdrachten Ouders, leraren, buren (voor sollicitaties brieven)

11 Welke dilemma’s zie je voor je zelf? Mezelf laten horen en zien Anderen overtuigen dat ik de juiste persoon ben

12 Korte termijn: wat betekent je ambitie voor de invulling van het 3 e jaar? Opdracht waar praktijk en organisatie samenkomen: Eerst ‘iets’ (sportdag, sportevent ect.) organiseren. Bij de uitvoering kunnen zijn en iets betekenen. – Het mooist vind ik om al het voorbereidingswerk ook in de praktijk te zien. Sport, bewegen en vitaliteit. Ik vind het belangrijk om mensen te kunnen stimuleren om te (blijven) bewegen.

13


Download ppt "POP-PAP o.b.v. 360gr. feedback. Alg. gegevens – Elbert van de Ridder, 20 Jaar – Hogeschool Windesheim Sport & Bewegen – Hobbies: Tekenen Klimmen Gamen."

Verwante presentaties


Ads door Google