De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Ik ben positief ingesteld, ik help graag, ik ben gul met mijn tijd, grote gun-factor, geen 9-5 mentaliteit INTRODUCTIE: Commercieel, Tele-Sales Accountmanager,

Verwante presentaties


Presentatie over: "Ik ben positief ingesteld, ik help graag, ik ben gul met mijn tijd, grote gun-factor, geen 9-5 mentaliteit INTRODUCTIE: Commercieel, Tele-Sales Accountmanager,"— Transcript van de presentatie:

1 Ik ben positief ingesteld, ik help graag, ik ben gul met mijn tijd, grote gun-factor, geen 9-5 mentaliteit INTRODUCTIE: Commercieel, Tele-Sales Accountmanager, Client Services Representative, oftewel Customer Service Representative, wederom Tele-Sales Accountmanager en vervolgens Assisted Search Consultant, hetgeen overging in de functie van Recruitment Consultant (veelal Recruiter taken) en meer recent de naam Talent Consultant droeg….. En toen was het zover……. Na 14 jaar in loyale dienst bij Monsterboard.nl, heb ik afscheid genomen van een voor mij ongelofelijk fijne werkgever en heel veel fantastische collega’s waarvan ik velen nu ‘vriend’ mag noemen. Het is nu tijd voor een nieuw hoofdstuk in mijn boek en zoals een boek gaat, behoort het spannend, intrigerend en interessant te blijven. Zodanig dat iedereen getriggerd wordt om ook het volgende boek te lezen. Tot op heden is de inhoud van mijn boek al heel wat, met veel avonturen in verschillende rollen. INTRODUCTIE: Commercieel, Tele-Sales Accountmanager, Client Services Representative, oftewel Customer Service Representative, wederom Tele-Sales Accountmanager en vervolgens Assisted Search Consultant, hetgeen overging in de functie van Recruitment Consultant (veelal Recruiter taken) en meer recent de naam Talent Consultant droeg….. En toen was het zover……. Na 14 jaar in loyale dienst bij Monsterboard.nl, heb ik afscheid genomen van een voor mij ongelofelijk fijne werkgever en heel veel fantastische collega’s waarvan ik velen nu ‘vriend’ mag noemen. Het is nu tijd voor een nieuw hoofdstuk in mijn boek en zoals een boek gaat, behoort het spannend, intrigerend en interessant te blijven. Zodanig dat iedereen getriggerd wordt om ook het volgende boek te lezen. Tot op heden is de inhoud van mijn boek al heel wat, met veel avonturen in verschillende rollen. SOCIALLY: Life of the party Life of the party Friends are important Friends are important Family is important Family is important Ik maak graag iemand aan het (glim) lachen Ik maak graag iemand aan het (glim) lachenSOCIALLY: Life of the party Life of the party Friends are important Friends are important Family is important Family is important Ik maak graag iemand aan het (glim) lachen Ik maak graag iemand aan het (glim) lachen MIJN (CREATIEVE) HOBBY’S: Ontwerpen in zowel “2D” & “3D” : ik design op en met papier, stof, digitaal, plastic, klei zoals sieraden, poppetjes, sleutelhangers etc. Ontwerpen in zowel “2D” & “3D” : ik design op en met papier, stof, digitaal, plastic, klei zoals sieraden, poppetjes, sleutelhangers etc. Tekenen (liefst very “retro”, dus op papier), illustreren & Kaarten maken bijv. Geboortekaarten, verjaardagskaarten Tekenen (liefst very “retro”, dus op papier), illustreren & Kaarten maken bijv. Geboortekaarten, verjaardagskaarten Schilderen Schilderen Teksten:schrijven, corrigeren, vertalingen van NL naar ENG en teksten extra ‘oempf’ geven Teksten:schrijven, corrigeren, vertalingen van NL naar ENG en teksten extra ‘oempf’ geven Dieren Dieren Mensen Mensen Helpen Helpen Eten & Drinken Eten & Drinken Lezen Lezen Film & T.V. Film & T.V. MIJN (CREATIEVE) HOBBY’S: Ontwerpen in zowel “2D” & “3D” : ik design op en met papier, stof, digitaal, plastic, klei zoals sieraden, poppetjes, sleutelhangers etc. Ontwerpen in zowel “2D” & “3D” : ik design op en met papier, stof, digitaal, plastic, klei zoals sieraden, poppetjes, sleutelhangers etc. Tekenen (liefst very “retro”, dus op papier), illustreren & Kaarten maken bijv. Geboortekaarten, verjaardagskaarten Tekenen (liefst very “retro”, dus op papier), illustreren & Kaarten maken bijv. Geboortekaarten, verjaardagskaarten Schilderen Schilderen Teksten:schrijven, corrigeren, vertalingen van NL naar ENG en teksten extra ‘oempf’ geven Teksten:schrijven, corrigeren, vertalingen van NL naar ENG en teksten extra ‘oempf’ geven Dieren Dieren Mensen Mensen Helpen Helpen Eten & Drinken Eten & Drinken Lezen Lezen Film & T.V. Film & T.V. NAAM: Anouk Defesche ADRES: Prins Hendrikkade 79G, 1012 AE, Amsterdam, Noord Holland TELEFOON: 06-52 43 69 88 EMAIL: adefesche@hotmail.com NATIONALITEIT:NederlandseGEBOORTEDATUM:06081973MaastrichtNAAM: Anouk Defesche ADRES: Prins Hendrikkade 79G, 1012 AE, Amsterdam, Noord Holland TELEFOON: 06-52 43 69 88 EMAIL: adefesche@hotmail.com NATIONALITEIT:NederlandseGEBOORTEDATUM:06081973Maastricht CREATIEF SERVICE TALENT MET EEN COMMERCIELE BITE UITBLINKERTJES : Geduldig Geduldig Creatief Creatief Oplossingsgericht Oplossingsgericht Leergierig Leergierig Perfectionistisch Perfectionistisch Ik ga door tot iets af is Ik ga door tot iets af is Inlevingsvermogen Inlevingsvermogen Analytisch Analytisch Service-minded Service-minded Team – spirit Team – spirit Flexibel Flexibel UITBLINKERTJES : Geduldig Geduldig Creatief Creatief Oplossingsgericht Oplossingsgericht Leergierig Leergierig Perfectionistisch Perfectionistisch Ik ga door tot iets af is Ik ga door tot iets af is Inlevingsvermogen Inlevingsvermogen Analytisch Analytisch Service-minded Service-minded Team – spirit Team – spirit Flexibel Flexibel De customer is koning en ‘n goede klant maakt een bedrijf

2 DOELSTELLING: Door in de huid van veel verschillende rollen te kruipen, heb ik heel veel geleerd op een varieteit van vlakken en niveaus. Hierdoor ben ik zeer breed ge-orienteerd en zijn mijn interesses hyper-divers. Door al deze bekleede rollen ben ik o.a. analytisch sterk, heb ik een commerciele drive, creeer en onderhou ik graag goede, mooie, langdurige relaties, met zowel interne (de collega’s) als externe klanten. Ik ben (Customer -) Service minded tot het uiterste met geduld, gevoel en heel veel inlevingsvermogen. Ook heb ik veel technische kennis opgedaan in het telefonisch oplossen van technische issues bij klanten. Daarnaast heb ik geholpen bij pre-launches m.b.t. vernieuwingen en aanpassingen van de website(s), teksten gecheckt en als tester gefungeerd (o.a. Het testen van nieuwe functionaliteiten). Ik ben oplossingsgericht, manage accounts met weelde en draai mijn hand nooit om voor een stukje administratie, zodat men altijd op de hoogte is van het reilen en zeilen aangaande het zakelijke. Ik werk uitermate graag met mensen samen, in een team en daarnaast doe ik niets liever dan jouw klanten zo goed als afhankelijk van jouw bedrijf maken op een positieve manier. Aan de andere kant heb ik geen problemen om mezelf zelfstandig te werpen op projecten. Ik ben o.a. inzetbaar als: Client Services Representative/ Consultant Klantenservice / Customer Advisor / Customer Consultant / Adviseur Customer Service Consultant Sales Support / After Sales Adviseur / Internal Sales Advisor / Consultant Sales Binnendienst / Commercieel Medewerker Binnendienst / Commercieel Project Coordinator / Relatiebeheer (technisch) Helpdesk / Support Medewerker Eventueel als: Accountmanager Binnendienst / Telesales Advisor / Telesales Accountmanager Of Recruiter / Recruitment Adviseur / Sourcer Of inzetbaar in een functie waarbij: Technische ondersteuning wordt geboden aan klanten / intern / extern Research / Onderzoek en analytische taken komen kijken bijv. ter ondersteuning van Marketing / BI / Business Intelligence / Management / Sales Of functies m.b.t. Projecten / Project Coordinator En mocht er een functie beschikbaar zijn voor het volgende: Dan ben ik absoluut inzetbaar als (veelal retro; aldus op heerlijk papier ) Illustrator / Illustratie tekenaar voor jouw boek, kaarten, tijdschrift / magazine. DOELSTELLING: Door in de huid van veel verschillende rollen te kruipen, heb ik heel veel geleerd op een varieteit van vlakken en niveaus. Hierdoor ben ik zeer breed ge-orienteerd en zijn mijn interesses hyper-divers. Door al deze bekleede rollen ben ik o.a. analytisch sterk, heb ik een commerciele drive, creeer en onderhou ik graag goede, mooie, langdurige relaties, met zowel interne (de collega’s) als externe klanten. Ik ben (Customer -) Service minded tot het uiterste met geduld, gevoel en heel veel inlevingsvermogen. Ook heb ik veel technische kennis opgedaan in het telefonisch oplossen van technische issues bij klanten. Daarnaast heb ik geholpen bij pre-launches m.b.t. vernieuwingen en aanpassingen van de website(s), teksten gecheckt en als tester gefungeerd (o.a. Het testen van nieuwe functionaliteiten). Ik ben oplossingsgericht, manage accounts met weelde en draai mijn hand nooit om voor een stukje administratie, zodat men altijd op de hoogte is van het reilen en zeilen aangaande het zakelijke. Ik werk uitermate graag met mensen samen, in een team en daarnaast doe ik niets liever dan jouw klanten zo goed als afhankelijk van jouw bedrijf maken op een positieve manier. Aan de andere kant heb ik geen problemen om mezelf zelfstandig te werpen op projecten. Ik ben o.a. inzetbaar als: Client Services Representative/ Consultant Klantenservice / Customer Advisor / Customer Consultant / Adviseur Customer Service Consultant Sales Support / After Sales Adviseur / Internal Sales Advisor / Consultant Sales Binnendienst / Commercieel Medewerker Binnendienst / Commercieel Project Coordinator / Relatiebeheer (technisch) Helpdesk / Support Medewerker Eventueel als: Accountmanager Binnendienst / Telesales Advisor / Telesales Accountmanager Of Recruiter / Recruitment Adviseur / Sourcer Of inzetbaar in een functie waarbij: Technische ondersteuning wordt geboden aan klanten / intern / extern Research / Onderzoek en analytische taken komen kijken bijv. ter ondersteuning van Marketing / BI / Business Intelligence / Management / Sales Of functies m.b.t. Projecten / Project Coordinator En mocht er een functie beschikbaar zijn voor het volgende: Dan ben ik absoluut inzetbaar als (veelal retro; aldus op heerlijk papier ) Illustrator / Illustratie tekenaar voor jouw boek, kaarten, tijdschrift / magazine.

3 SAMENVATTING WERKERVARING MONSTERBOARD.NL - TOTAAL DIENSTVERBAND: 23 Jul. 2001 – 1 Jun. 2015 Functies: MTC / Monster Talent Consulting – Sourcer / Recruiter MCS / Monster Consultancy Services Consultant Mede- Ontwikkelaar/ Product – Developer Assisted Search & Assisted Search Consultant Sales Account Manager Telesales - Development Team Client Services Representative / Customer Services Agent New Business Accountmanagement - Project Medewerker Tele - Sales Accountmanager DIAGEO / U.D.V. - TOTAAL DIENSTVERBAND: Okt. 2000 – Jul.2001 Functie: Account Service Owner / Accounts Payable POLAROID - TOTAAL DIENSTVERBAND: Nov. 1999 - 20 Okt. 2000 Functies: Customer Support Administrator & Representative Accounts Receivable voor de Nederlande en de Vlaamse markt JEANSTER - TOTAAL DIENSTVERBAND: 1997 - Nov. 1999 JEANSTER - TOTAAL DIENSTVERBAND: 1997 - Nov. 1999Functies: Assistant Manager Verkoopster SAMENVATTING WERKERVARING MONSTERBOARD.NL - TOTAAL DIENSTVERBAND: 23 Jul. 2001 – 1 Jun. 2015 Functies: MTC / Monster Talent Consulting – Sourcer / Recruiter MCS / Monster Consultancy Services Consultant Mede- Ontwikkelaar/ Product – Developer Assisted Search & Assisted Search Consultant Sales Account Manager Telesales - Development Team Client Services Representative / Customer Services Agent New Business Accountmanagement - Project Medewerker Tele - Sales Accountmanager DIAGEO / U.D.V. - TOTAAL DIENSTVERBAND: Okt. 2000 – Jul.2001 Functie: Account Service Owner / Accounts Payable POLAROID - TOTAAL DIENSTVERBAND: Nov. 1999 - 20 Okt. 2000 Functies: Customer Support Administrator & Representative Accounts Receivable voor de Nederlande en de Vlaamse markt JEANSTER - TOTAAL DIENSTVERBAND: 1997 - Nov. 1999 JEANSTER - TOTAAL DIENSTVERBAND: 1997 - Nov. 1999Functies: Assistant Manager Verkoopster

4 MONSTERBOARD.NL “Monster.com is in 1994 opgericht in de USA en sinds 1998 actief in Nederland als Monsterboard.nl. Binnen no-time zijn we uitgegroeid tot de grootste online vacaturebank van Nederland. Van ‘jobsite’ zijn we veranderd in een echte carrièreportal die mensen helpt in elke fase van hun carrière. Monster is uitgegroeid tot marktleider op het gebied van online recruitment en internationale jobsites en dé specialist in carrièremanagement.” Functies: AFDELING: MTC - MONSTER TALENT CONSULTING FUNCTIE: CONSULTANT / SOURCER / RECRUITER Sept 2010 -Jun. 2015 Amsterdam Noord Holland Ongeveer begin 2015 is de naam MCS veranderd naar MTC. In principe zijn de recruitment services / diensten en de bij behorende taken ongeveer hetzelfde gebleven als hieronder. Wel zijn er sindsdien een aantal extra wervingsdiensten bij gekomen. Ongeveer begin 2015 is de naam MCS veranderd naar MTC. In principe zijn de recruitment services / diensten en de bij behorende taken ongeveer hetzelfde gebleven als hieronder. Wel zijn er sindsdien een aantal extra wervingsdiensten bij gekomen. AFDELING: MCS - MONSTER CONSULTANCY SERVICES FUNCTIE: CONSULTANT / SOURCER / RECRUITER Sept 2010 -Jun. 2015 Amsterdam Noord Holland De hieronder beschreven dienst ‘Assisted Search’, werd in een nieuw jasje gestoken en zo ontstond de nieuwe afdeling ‘MCS’ genaamd. De diensten & het producten pakket werd uitgebreid. Naast het zoeken in de CV Database naar kandidaten voor de klant(en) zoals bij Assisted Search, namen we nog meer Recruitment / Werving & Selectie taken uit handen van de klant. Taken & Diensten (Veelal Werving & Selectie - taken): Herschrijven / Het schrijven van vacature teksten, zodat deze het beste gevonden wordt door de juiste doelgroep. Herschrijven / Het schrijven van vacature teksten, zodat deze het beste gevonden wordt door de juiste doelgroep. Vertalen van vacature teksten. Van Nederlands naar het Engels of van het Engels naar het Nederland deden we zelf en andere talige (bijv. Frans, Duits etc.) lieten wij voor de klant door een vertaal bureau doen. Vertalen van vacature teksten. Van Nederlands naar het Engels of van het Engels naar het Nederland deden we zelf en andere talige (bijv. Frans, Duits etc.) lieten wij voor de klant door een vertaal bureau doen. De vacature (s) plaatsen en media inzetten die naar de vacature (s) leiden, indien dit de vacature ten goede komt. De vacature (s) plaatsen en media inzetten die naar de vacature (s) leiden, indien dit de vacature ten goede komt. Reacties van kandidaten / Sollicitaties op de vacature opvangen en deze screenen. De beste sollicitanten doorsturen, vaak nadat we een eerste gesprek met de kandidaat zijn aangegaan. Reacties van kandidaten / Sollicitaties op de vacature opvangen en deze screenen. De beste sollicitanten doorsturen, vaak nadat we een eerste gesprek met de kandidaat zijn aangegaan. Het zoeken naar kandidaten in onze CV databasen / Het Sourcen van kandidaten. De betere kandidaten contacteren om hun interesse in de vacature te checken. Indien ook de kandidaat is geinteresseerd, kunnen we deze kandidaat doorsturen naar de klant. Het zoeken naar kandidaten in onze CV databasen / Het Sourcen van kandidaten. De betere kandidaten contacteren om hun interesse in de vacature te checken. Indien ook de kandidaat is geinteresseerd, kunnen we deze kandidaat doorsturen naar de klant. Zodoende konden wij veel klanten succesvol ontlasten bij hun Recruitment vraagstuk. En op deze manier hebben we velen klanten en kandidaten bij elkaar kunnen brengen. Extra Activiteiten: Bijwonen van en als adviseur fungeren op Recruitment events & recruitment beurzen, taken waren o.a. werkzoekende adviseren over hun CV’ s en hoe te solliciteren op hun ideale baan. De adviezen konden we geven op basis van hun eigen situatie op dat moment. MONSTERBOARD.NL “Monster.com is in 1994 opgericht in de USA en sinds 1998 actief in Nederland als Monsterboard.nl. Binnen no-time zijn we uitgegroeid tot de grootste online vacaturebank van Nederland. Van ‘jobsite’ zijn we veranderd in een echte carrièreportal die mensen helpt in elke fase van hun carrière. Monster is uitgegroeid tot marktleider op het gebied van online recruitment en internationale jobsites en dé specialist in carrièremanagement.” Functies: AFDELING: MTC - MONSTER TALENT CONSULTING FUNCTIE: CONSULTANT / SOURCER / RECRUITER Sept 2010 -Jun. 2015 Amsterdam Noord Holland Ongeveer begin 2015 is de naam MCS veranderd naar MTC. In principe zijn de recruitment services / diensten en de bij behorende taken ongeveer hetzelfde gebleven als hieronder. Wel zijn er sindsdien een aantal extra wervingsdiensten bij gekomen. Ongeveer begin 2015 is de naam MCS veranderd naar MTC. In principe zijn de recruitment services / diensten en de bij behorende taken ongeveer hetzelfde gebleven als hieronder. Wel zijn er sindsdien een aantal extra wervingsdiensten bij gekomen. AFDELING: MCS - MONSTER CONSULTANCY SERVICES FUNCTIE: CONSULTANT / SOURCER / RECRUITER Sept 2010 -Jun. 2015 Amsterdam Noord Holland De hieronder beschreven dienst ‘Assisted Search’, werd in een nieuw jasje gestoken en zo ontstond de nieuwe afdeling ‘MCS’ genaamd. De diensten & het producten pakket werd uitgebreid. Naast het zoeken in de CV Database naar kandidaten voor de klant(en) zoals bij Assisted Search, namen we nog meer Recruitment / Werving & Selectie taken uit handen van de klant. Taken & Diensten (Veelal Werving & Selectie - taken): Herschrijven / Het schrijven van vacature teksten, zodat deze het beste gevonden wordt door de juiste doelgroep. Herschrijven / Het schrijven van vacature teksten, zodat deze het beste gevonden wordt door de juiste doelgroep. Vertalen van vacature teksten. Van Nederlands naar het Engels of van het Engels naar het Nederland deden we zelf en andere talige (bijv. Frans, Duits etc.) lieten wij voor de klant door een vertaal bureau doen. Vertalen van vacature teksten. Van Nederlands naar het Engels of van het Engels naar het Nederland deden we zelf en andere talige (bijv. Frans, Duits etc.) lieten wij voor de klant door een vertaal bureau doen. De vacature (s) plaatsen en media inzetten die naar de vacature (s) leiden, indien dit de vacature ten goede komt. De vacature (s) plaatsen en media inzetten die naar de vacature (s) leiden, indien dit de vacature ten goede komt. Reacties van kandidaten / Sollicitaties op de vacature opvangen en deze screenen. De beste sollicitanten doorsturen, vaak nadat we een eerste gesprek met de kandidaat zijn aangegaan. Reacties van kandidaten / Sollicitaties op de vacature opvangen en deze screenen. De beste sollicitanten doorsturen, vaak nadat we een eerste gesprek met de kandidaat zijn aangegaan. Het zoeken naar kandidaten in onze CV databasen / Het Sourcen van kandidaten. De betere kandidaten contacteren om hun interesse in de vacature te checken. Indien ook de kandidaat is geinteresseerd, kunnen we deze kandidaat doorsturen naar de klant. Het zoeken naar kandidaten in onze CV databasen / Het Sourcen van kandidaten. De betere kandidaten contacteren om hun interesse in de vacature te checken. Indien ook de kandidaat is geinteresseerd, kunnen we deze kandidaat doorsturen naar de klant. Zodoende konden wij veel klanten succesvol ontlasten bij hun Recruitment vraagstuk. En op deze manier hebben we velen klanten en kandidaten bij elkaar kunnen brengen. Extra Activiteiten: Bijwonen van en als adviseur fungeren op Recruitment events & recruitment beurzen, taken waren o.a. werkzoekende adviseren over hun CV’ s en hoe te solliciteren op hun ideale baan. De adviezen konden we geven op basis van hun eigen situatie op dat moment.

5 AFDELING: ASSISTED SEARCH FUNCTIE: CONSULTANT & MEDE - PRODUCT - DEVELOPER (Voorloper van de afdeling MCS) Sept 2010 – 1 Jun. 2015 Amsterdam Noord Holland Sept. 2010 Was het begin van een nieuw project van een nieuwe dienst “Assisted Search” genaamd. Door mijn ervaring, kennis en kunde van de producten van Monsterboard.nl zelf, heb ik ook een expertise ontwikkeld ten opzichte van het zoeken in /gebruiken van onze eigen producten : o.a. De CV Database. Op basis van het effectief gebruik van het product en een gedrafte blueprint, hebben wij/ ik een dienst doorontwikkeld / product ontwikkeld die een gedeelte van de werving / recruitment uit handen kan nemen van werkgevers, die door tijdgebrek of gebrek aan resources zelf niet de mogelijkheid hebben de recruitment / Werving & Selectie van nieuwe werknemers, zelf volledig uit te voeren. De gedachte hierbij is “Wij weten natuurlijk als geen ander de producten van ons eigen bedrijf in te zetten”. Zodoende ben o.a. ik begonnen met het door onze sales teams laten verkopen van deze dienst Assisted Search. Wel werd de dienst pas verkocht als ik ook daadwerkelijk een “GO” kon geven op het recruitment vraagstuk / de functie waarvoor de klant onze dienst wenste in te zetten. Een “GO” of “NOGO”, bepaalde ik naar aanleiding van een Haalbaarheids – analyse, die ik ook zelf ontwikkelde. Taken & diensten Bij een “GO” en indien het sales – contract was gesloten, zocht ik in de CV Database van Monsterboard.nl Bij een “GO” en indien het sales – contract was gesloten, zocht ik in de CV Database van Monsterboard.nl Een aantal bij de functie passende profielen, anonimiseerde ik en stuurde deze naar onze klant. Een aantal bij de functie passende profielen, anonimiseerde ik en stuurde deze naar onze klant. De klant selecteert vervolgens de best passende profielen (Shortlist) De klant selecteert vervolgens de best passende profielen (Shortlist) Deze best passende kandidaten contacteerde ik. Deze best passende kandidaten contacteerde ik. Na een telefonische screening en indien ook de kandidaat te hebben geinteresseerd voor de openstaande functie(s) bij de klant, plande de klant een sollicitatiegesprek met de kandidaat / kandidaten. Na een telefonische screening en indien ook de kandidaat te hebben geinteresseerd voor de openstaande functie(s) bij de klant, plande de klant een sollicitatiegesprek met de kandidaat / kandidaten. En (wenselijk) Aanname van een kandidaat/ kandidaten. En (wenselijk) Aanname van een kandidaat/ kandidaten. De doelstelling is natuurlijk dat de werkgever / klant een nieuwe werknemer aanneemt door deze dienst en deze dienst heeft bewezen dat ik veel kandidaten en werkgevers succesvol aan elkaar kunnen matchen. AFDELING: TELESALES - DEVELOPMENT TEAM FUNCTIE: ACCOUNT MANAGER Feb. 2009 – Sept. 2010 Amsterdam Noord Holland Zie uitgebreide beschrijving van deze functie bij de eerste Account Manager Tele - Sales functie, Monsterboard.nl tussen 23 Jul. 2001 – Okt. 2003 AFDELING: ASSISTED SEARCH FUNCTIE: CONSULTANT & MEDE - PRODUCT - DEVELOPER (Voorloper van de afdeling MCS) Sept 2010 – 1 Jun. 2015 Amsterdam Noord Holland Sept. 2010 Was het begin van een nieuw project van een nieuwe dienst “Assisted Search” genaamd. Door mijn ervaring, kennis en kunde van de producten van Monsterboard.nl zelf, heb ik ook een expertise ontwikkeld ten opzichte van het zoeken in /gebruiken van onze eigen producten : o.a. De CV Database. Op basis van het effectief gebruik van het product en een gedrafte blueprint, hebben wij/ ik een dienst doorontwikkeld / product ontwikkeld die een gedeelte van de werving / recruitment uit handen kan nemen van werkgevers, die door tijdgebrek of gebrek aan resources zelf niet de mogelijkheid hebben de recruitment / Werving & Selectie van nieuwe werknemers, zelf volledig uit te voeren. De gedachte hierbij is “Wij weten natuurlijk als geen ander de producten van ons eigen bedrijf in te zetten”. Zodoende ben o.a. ik begonnen met het door onze sales teams laten verkopen van deze dienst Assisted Search. Wel werd de dienst pas verkocht als ik ook daadwerkelijk een “GO” kon geven op het recruitment vraagstuk / de functie waarvoor de klant onze dienst wenste in te zetten. Een “GO” of “NOGO”, bepaalde ik naar aanleiding van een Haalbaarheids – analyse, die ik ook zelf ontwikkelde. Taken & diensten Bij een “GO” en indien het sales – contract was gesloten, zocht ik in de CV Database van Monsterboard.nl Bij een “GO” en indien het sales – contract was gesloten, zocht ik in de CV Database van Monsterboard.nl Een aantal bij de functie passende profielen, anonimiseerde ik en stuurde deze naar onze klant. Een aantal bij de functie passende profielen, anonimiseerde ik en stuurde deze naar onze klant. De klant selecteert vervolgens de best passende profielen (Shortlist) De klant selecteert vervolgens de best passende profielen (Shortlist) Deze best passende kandidaten contacteerde ik. Deze best passende kandidaten contacteerde ik. Na een telefonische screening en indien ook de kandidaat te hebben geinteresseerd voor de openstaande functie(s) bij de klant, plande de klant een sollicitatiegesprek met de kandidaat / kandidaten. Na een telefonische screening en indien ook de kandidaat te hebben geinteresseerd voor de openstaande functie(s) bij de klant, plande de klant een sollicitatiegesprek met de kandidaat / kandidaten. En (wenselijk) Aanname van een kandidaat/ kandidaten. En (wenselijk) Aanname van een kandidaat/ kandidaten. De doelstelling is natuurlijk dat de werkgever / klant een nieuwe werknemer aanneemt door deze dienst en deze dienst heeft bewezen dat ik veel kandidaten en werkgevers succesvol aan elkaar kunnen matchen. AFDELING: TELESALES - DEVELOPMENT TEAM FUNCTIE: ACCOUNT MANAGER Feb. 2009 – Sept. 2010 Amsterdam Noord Holland Zie uitgebreide beschrijving van deze functie bij de eerste Account Manager Tele - Sales functie, Monsterboard.nl tussen 23 Jul. 2001 – Okt. 2003

6 AFDELING: CLIENT SERVICES FUNCTIE: CLIENT SERVICES REPRESENTATIVE (CUSTOMER SERVICES AGENT) 1 Okt. 2003 – 1 Feb. 2009 Amsterdam, Noord Holland De afdeling Client Services / Customer Services is het onderdeel van Monsterboard.nl dat hier direct aan meewerkt. De Client Services afdeling is en multi-functioneel team van duizendpoten met een buitengewone mind voor service en kwaliteit waar ik zeer succesvol en met trots deel van uitmaak. De werkzaamheden zijn o.a. als volgt: Werkend in hecht teamverband verwerkt deze dynamische, wel degelijk commerciele afdeling, o.a. alle opdrachten die binnenkomen van de verschillende sales - afdelingen. Wij helpen bij het managen, aldus het behouden en onderhouden van de klanten (de werkgevers) van Monsterboard.nl en steunen hiermee ook onze interne klanten zoals de Accountmanagers van de Sales- afdelingen. Naast het ondersteunen van jobseekers / werkzoekenden verlenen wij In deze rol dus aan zowel de externe klant (de werkgever), als de interne klant solide en buitengewone goede service. Aan de externe klant (de werkgever)bieden wij op verschillende wijzen onze service aan om de klant zijn werving-en selectieproces te vergemakkelijken door o.a. de klanten advies en tips te geven met bijvoorbeeld referentie naar de arbeidsmarkt van dat moment. Zo coachen wij de klanten ook wat de beste manier is om effectief gebruik te maken van de produkten van Monsterboard.nl waarin de klant heeft geinvesteerd. In mijn rol als Client Services Representative is mijn success bevestigd door een aantal Awards die ik mocht ontvangen die direct gerelateerd zijn aan het bijzonder geslaagd uitoefenen van de werkzaamheden die hierboven beschreven staan. Deze functie was en is voor mij een heerlijke droombaan! En ik hoop in de toekomst iets vergelijkbaars te vinden. In 2008 werd er vanuit de US besloten dat het Client Service team /afdelingen van verschillende landen, naar Tsjechië zal verhuizen en hierdoor heb ik vervolgens intern gesolliciteerd en werd aangenomen voor wederom de functie van Tele Sales Accountmanager. Zie hieronder voor de uitgebreidere (taak)beschrijving. AFDELING: CLIENT SERVICES FUNCTIE: CLIENT SERVICES REPRESENTATIVE (CUSTOMER SERVICES AGENT) 1 Okt. 2003 – 1 Feb. 2009 Amsterdam, Noord Holland De afdeling Client Services / Customer Services is het onderdeel van Monsterboard.nl dat hier direct aan meewerkt. De Client Services afdeling is en multi-functioneel team van duizendpoten met een buitengewone mind voor service en kwaliteit waar ik zeer succesvol en met trots deel van uitmaak. De werkzaamheden zijn o.a. als volgt: Werkend in hecht teamverband verwerkt deze dynamische, wel degelijk commerciele afdeling, o.a. alle opdrachten die binnenkomen van de verschillende sales - afdelingen. Wij helpen bij het managen, aldus het behouden en onderhouden van de klanten (de werkgevers) van Monsterboard.nl en steunen hiermee ook onze interne klanten zoals de Accountmanagers van de Sales- afdelingen. Naast het ondersteunen van jobseekers / werkzoekenden verlenen wij In deze rol dus aan zowel de externe klant (de werkgever), als de interne klant solide en buitengewone goede service. Aan de externe klant (de werkgever)bieden wij op verschillende wijzen onze service aan om de klant zijn werving-en selectieproces te vergemakkelijken door o.a. de klanten advies en tips te geven met bijvoorbeeld referentie naar de arbeidsmarkt van dat moment. Zo coachen wij de klanten ook wat de beste manier is om effectief gebruik te maken van de produkten van Monsterboard.nl waarin de klant heeft geinvesteerd. In mijn rol als Client Services Representative is mijn success bevestigd door een aantal Awards die ik mocht ontvangen die direct gerelateerd zijn aan het bijzonder geslaagd uitoefenen van de werkzaamheden die hierboven beschreven staan. Deze functie was en is voor mij een heerlijke droombaan! En ik hoop in de toekomst iets vergelijkbaars te vinden. In 2008 werd er vanuit de US besloten dat het Client Service team /afdelingen van verschillende landen, naar Tsjechië zal verhuizen en hierdoor heb ik vervolgens intern gesolliciteerd en werd aangenomen voor wederom de functie van Tele Sales Accountmanager. Zie hieronder voor de uitgebreidere (taak)beschrijving.

7 AFDELING: NEW BUSINESS FUNCTIE: NEW BUSINESS ACCOUNTMANAGEMENT - PROJECT MEDEWERKER Tussen de onderstaande functie en volgende functie in, voor +/- 3 tot 6 maanden project Amsterdam Noord Holland Gevraagd om te helpen bij het opstarten van een nieuwe afdeling: New Business Telesales. Taken: Leads / potentiele klanten lijsten werden aangereikt en met 2 andere collega’s belde we deze na, om New Revenue Sales / New Business Sales te genereren. Leads / potentiele klanten lijsten werden aangereikt en met 2 andere collega’s belde we deze na, om New Revenue Sales / New Business Sales te genereren. Vervolgens werd het New Business Telesales team uitgebreid met een groot aantal nieuwe collega’s die deze afdeling nog succesvoller en meer body gaven. Tot op heden (2015) zijn de New Business teams nog steeds uitermate succesvol. Na de Pilot / het mede opstarten van het New Business team, werd ik gevraagd om het Client Services team te versterken, hetgeen op dat moment mijn droombaan werd. AFDELING: TELE - SALES FUNCTIE: ACCOUNTMANAGER TELE - SALES 23 Jul. 2001 – Okt. 2003 Glasgow- Schotland/UK & Amsterdam Noord Holland Bij de marktleider op het gebied van online recruitment, Monsterboard.nl, ben ik in 2001 begonnen als Telesales Accountmanager in het zeer dynamische en uitermate succesvol sales team gevestigd in het internationale sales - centrum in Glasgow, Schotland. Later (3e kwartaal 2002) is deze afdeling verhuisd naar het hoofdkantoor van Monsterboard.nl in Amsterdam. Taken & diensten: Het behalen van sales targets. Het behalen van sales targets. Het behalen van productiviteits KPI's. Het behalen van productiviteits KPI's. Het genereren van sales / business bij bestaande klanten, het beheren van een bestaand netwerk, en opbouwen van een eigen nieuw netwerk, o.a. door continue monitoring. Aldus renewen, upsellen en managen van mijn klantenportefeuille. Natuurlijk zijn het uitbreiden van mijn klantenbestand met New Business, improvisatie, creativiteit, goede communicatie extern en intern en een fantastische sales - pitch van geweldig belang bij deze functie. Met de behaalde successen heb ik met trots en passie voor deze afdeling gewerkt. (April 2002: Hoogste Revenue behaalt van het hele internationale salescentrum, toen nog gevestigd in Glasgow) Het genereren van sales / business bij bestaande klanten, het beheren van een bestaand netwerk, en opbouwen van een eigen nieuw netwerk, o.a. door continue monitoring. Aldus renewen, upsellen en managen van mijn klantenportefeuille. Natuurlijk zijn het uitbreiden van mijn klantenbestand met New Business, improvisatie, creativiteit, goede communicatie extern en intern en een fantastische sales - pitch van geweldig belang bij deze functie. Met de behaalde successen heb ik met trots en passie voor deze afdeling gewerkt. (April 2002: Hoogste Revenue behaalt van het hele internationale salescentrum, toen nog gevestigd in Glasgow) AFDELING: NEW BUSINESS FUNCTIE: NEW BUSINESS ACCOUNTMANAGEMENT - PROJECT MEDEWERKER Tussen de onderstaande functie en volgende functie in, voor +/- 3 tot 6 maanden project Amsterdam Noord Holland Gevraagd om te helpen bij het opstarten van een nieuwe afdeling: New Business Telesales. Taken: Leads / potentiele klanten lijsten werden aangereikt en met 2 andere collega’s belde we deze na, om New Revenue Sales / New Business Sales te genereren. Leads / potentiele klanten lijsten werden aangereikt en met 2 andere collega’s belde we deze na, om New Revenue Sales / New Business Sales te genereren. Vervolgens werd het New Business Telesales team uitgebreid met een groot aantal nieuwe collega’s die deze afdeling nog succesvoller en meer body gaven. Tot op heden (2015) zijn de New Business teams nog steeds uitermate succesvol. Na de Pilot / het mede opstarten van het New Business team, werd ik gevraagd om het Client Services team te versterken, hetgeen op dat moment mijn droombaan werd. AFDELING: TELE - SALES FUNCTIE: ACCOUNTMANAGER TELE - SALES 23 Jul. 2001 – Okt. 2003 Glasgow- Schotland/UK & Amsterdam Noord Holland Bij de marktleider op het gebied van online recruitment, Monsterboard.nl, ben ik in 2001 begonnen als Telesales Accountmanager in het zeer dynamische en uitermate succesvol sales team gevestigd in het internationale sales - centrum in Glasgow, Schotland. Later (3e kwartaal 2002) is deze afdeling verhuisd naar het hoofdkantoor van Monsterboard.nl in Amsterdam. Taken & diensten: Het behalen van sales targets. Het behalen van sales targets. Het behalen van productiviteits KPI's. Het behalen van productiviteits KPI's. Het genereren van sales / business bij bestaande klanten, het beheren van een bestaand netwerk, en opbouwen van een eigen nieuw netwerk, o.a. door continue monitoring. Aldus renewen, upsellen en managen van mijn klantenportefeuille. Natuurlijk zijn het uitbreiden van mijn klantenbestand met New Business, improvisatie, creativiteit, goede communicatie extern en intern en een fantastische sales - pitch van geweldig belang bij deze functie. Met de behaalde successen heb ik met trots en passie voor deze afdeling gewerkt. (April 2002: Hoogste Revenue behaalt van het hele internationale salescentrum, toen nog gevestigd in Glasgow) Het genereren van sales / business bij bestaande klanten, het beheren van een bestaand netwerk, en opbouwen van een eigen nieuw netwerk, o.a. door continue monitoring. Aldus renewen, upsellen en managen van mijn klantenportefeuille. Natuurlijk zijn het uitbreiden van mijn klantenbestand met New Business, improvisatie, creativiteit, goede communicatie extern en intern en een fantastische sales - pitch van geweldig belang bij deze functie. Met de behaalde successen heb ik met trots en passie voor deze afdeling gewerkt. (April 2002: Hoogste Revenue behaalt van het hele internationale salescentrum, toen nog gevestigd in Glasgow)

8 DIAGEO / U.D.V. AFDELING : ACCOUNTS PAYABLE FUNCTIE: ACCOUNT SERVICE OWNER / ACCOUNTS PAYABLE MEDEWERKER Oktober 2000 - Juli 2001 - Glasgow – Schotland/UK - Branche: FMCG Diageo: www.diageo.com www.diageo.com Diageo is het Moederbedrijf van: United Distillers & Vintners / U.D.V. “World's leading premium drinks business with an outstanding collection of beverage alcohol brands across spirits, beer and wine” Functie : Account Service Owner / Accounts Payable Werkend voor een indrukwekkend bedrijf met een jaarlijkse turnover van 1 Biljoen pond sterling per jaar, was ik mede-verantwoordelijk voor een zeer nieuw onderdeel van het bedrijf: U.D.V. Amsterdam/ Diageo. Eigenlijk was ik de liaison tussen U.D.V. in de UK en U.D.V. Amsterdam, waarbij mijn talen skills Engels/Nederlands en Customer Service skills werden geimplementeerd. De rol van Service Owner Amsterdam hield o.a. het volgende in: Werken met en het onderhouden van contacten met cost-centre managers. Werken met en het onderhouden van contacten met cost-centre managers. Het behalen van maandelijkse targets. Het behalen van maandelijkse targets. Werken in de Accounts Payable omgeving, waar de invoices/ facturen worden verwerkt van de leveranciers. Werken in de Accounts Payable omgeving, waar de invoices/ facturen worden verwerkt van de leveranciers. Overige dienstverbanden: Polaroid Nov. 1999 - 20 Okt. 2000 - Glasgow – Schotland/UK - Branche: Medische apparaten / Medical Imaging Systems, (Instant)Camera’s, Polariserende lenzen voor o.a. Zonnebrillen. Functie (s): Customer Support Administrator & Representative / Accounts Receivable voor de Nederlande en de Vlaamse markt. Jeanster Jul. 1999 - Nov.1999 - Paisley - Schotland/UK - Branche: Retail Keten: Kleding Functie: Assistant Manager Jeanster 1997 - Jul. 1999 - East Kilbride - Schotland/UK - Branche: Retail Keten: Kleding Functie: Verkoopster DIAGEO / U.D.V. AFDELING : ACCOUNTS PAYABLE FUNCTIE: ACCOUNT SERVICE OWNER / ACCOUNTS PAYABLE MEDEWERKER Oktober 2000 - Juli 2001 - Glasgow – Schotland/UK - Branche: FMCG Diageo: www.diageo.com www.diageo.com Diageo is het Moederbedrijf van: United Distillers & Vintners / U.D.V. “World's leading premium drinks business with an outstanding collection of beverage alcohol brands across spirits, beer and wine” Functie : Account Service Owner / Accounts Payable Werkend voor een indrukwekkend bedrijf met een jaarlijkse turnover van 1 Biljoen pond sterling per jaar, was ik mede-verantwoordelijk voor een zeer nieuw onderdeel van het bedrijf: U.D.V. Amsterdam/ Diageo. Eigenlijk was ik de liaison tussen U.D.V. in de UK en U.D.V. Amsterdam, waarbij mijn talen skills Engels/Nederlands en Customer Service skills werden geimplementeerd. De rol van Service Owner Amsterdam hield o.a. het volgende in: Werken met en het onderhouden van contacten met cost-centre managers. Werken met en het onderhouden van contacten met cost-centre managers. Het behalen van maandelijkse targets. Het behalen van maandelijkse targets. Werken in de Accounts Payable omgeving, waar de invoices/ facturen worden verwerkt van de leveranciers. Werken in de Accounts Payable omgeving, waar de invoices/ facturen worden verwerkt van de leveranciers. Overige dienstverbanden: Polaroid Nov. 1999 - 20 Okt. 2000 - Glasgow – Schotland/UK - Branche: Medische apparaten / Medical Imaging Systems, (Instant)Camera’s, Polariserende lenzen voor o.a. Zonnebrillen. Functie (s): Customer Support Administrator & Representative / Accounts Receivable voor de Nederlande en de Vlaamse markt. Jeanster Jul. 1999 - Nov.1999 - Paisley - Schotland/UK - Branche: Retail Keten: Kleding Functie: Assistant Manager Jeanster 1997 - Jul. 1999 - East Kilbride - Schotland/UK - Branche: Retail Keten: Kleding Functie: Verkoopster

9 Opleidingen: H.K.L.S. (Hoge Katholieke Leergangen) Sept.1992- Feb.1994 Sittard 1e orientatie jaar en een gedeelte van het 2e Jaar. Vakken : Kunstgeschiedeni, Beeldende kunst, Vormgeving/Productontwikkeling, Audiovisuele vormgeving (zoals: fotografie), Vrije kunst vakken, Pedagogiek, Sociologie etc. Niet afgemaakt mede door mijn huwelijk (1994) en vervolgens verhuizing naar Schotland/ U.K. in 1995. H.K.L.S. (Hoge Katholieke Leergangen) Sept.1992- Feb.1994 Sittard 1e orientatie jaar en een gedeelte van het 2e Jaar. Vakken : Kunstgeschiedeni, Beeldende kunst, Vormgeving/Productontwikkeling, Audiovisuele vormgeving (zoals: fotografie), Vrije kunst vakken, Pedagogiek, Sociologie etc. Niet afgemaakt mede door mijn huwelijk (1994) en vervolgens verhuizing naar Schotland/ U.K. in 1995. HAVO Sept. 1989 – Juni 1992 St. Maartens College - Maastricht Afgestudeerd op: Nederlands, Engels, Frans, Geschiedenis, Aardrijkskunde, Muziek. DIPLOMA BEHAALD HAVO Sept. 1989 – Juni 1992 St. Maartens College - Maastricht Afgestudeerd op: Nederlands, Engels, Frans, Geschiedenis, Aardrijkskunde, Muziek. DIPLOMA BEHAALD MAVO Sept. 1985 – Juni 1989 R.K. Maria Immaculata - Maastricht Afgestudeerd op: Nederlands, Engels, Frans, Geschiedenis, Wiskunde, Economie. DIPLOMA BEHAALD MAVO Sept. 1985 – Juni 1989 R.K. Maria Immaculata - Maastricht Afgestudeerd op: Nederlands, Engels, Frans, Geschiedenis, Wiskunde, Economie. DIPLOMA BEHAALD Cursussen / Certificaten o.a.: SPIN Selling - Aug. 2002 SPIN Selling - Aug. 2002 VALUE SELLING - 2010 VALUE SELLING - 2010 LICENCE TO SELL - 2014 LICENCE TO SELL - 2014 SOCIAL TALENT – 2015 Nog mee bezig ETC. SOCIAL TALENT – 2015 Nog mee bezig ETC. Speciale Awards o.a.: Monsterboard.nl: Feb. 2008 Chairman award 2.500 Aandelen Monsterboard.nl: Feb. 2008 Chairman award 2.500 Aandelen Monsterboard.nl: Apr. 2002 Hoogste Revenue van het hele international Tele Sales Centrum te Glasgow/UK Monsterboard.nl: Apr. 2002 Hoogste Revenue van het hele international Tele Sales Centrum te Glasgow/UK Extra kennis: SEO (O.a. het gebruik van trefwoorden in een tekst/C.V. ) SEO (O.a. het gebruik van trefwoorden in een tekst/C.V. ) Boolean Logic Boolean Logic P.C. Skills, Windows/Office etc. P.C. Skills, Windows/Office etc. Opleidingen: H.K.L.S. (Hoge Katholieke Leergangen) Sept.1992- Feb.1994 Sittard 1e orientatie jaar en een gedeelte van het 2e Jaar. Vakken : Kunstgeschiedeni, Beeldende kunst, Vormgeving/Productontwikkeling, Audiovisuele vormgeving (zoals: fotografie), Vrije kunst vakken, Pedagogiek, Sociologie etc. Niet afgemaakt mede door mijn huwelijk (1994) en vervolgens verhuizing naar Schotland/ U.K. in 1995. H.K.L.S. (Hoge Katholieke Leergangen) Sept.1992- Feb.1994 Sittard 1e orientatie jaar en een gedeelte van het 2e Jaar. Vakken : Kunstgeschiedeni, Beeldende kunst, Vormgeving/Productontwikkeling, Audiovisuele vormgeving (zoals: fotografie), Vrije kunst vakken, Pedagogiek, Sociologie etc. Niet afgemaakt mede door mijn huwelijk (1994) en vervolgens verhuizing naar Schotland/ U.K. in 1995. HAVO Sept. 1989 – Juni 1992 St. Maartens College - Maastricht Afgestudeerd op: Nederlands, Engels, Frans, Geschiedenis, Aardrijkskunde, Muziek. DIPLOMA BEHAALD HAVO Sept. 1989 – Juni 1992 St. Maartens College - Maastricht Afgestudeerd op: Nederlands, Engels, Frans, Geschiedenis, Aardrijkskunde, Muziek. DIPLOMA BEHAALD MAVO Sept. 1985 – Juni 1989 R.K. Maria Immaculata - Maastricht Afgestudeerd op: Nederlands, Engels, Frans, Geschiedenis, Wiskunde, Economie. DIPLOMA BEHAALD MAVO Sept. 1985 – Juni 1989 R.K. Maria Immaculata - Maastricht Afgestudeerd op: Nederlands, Engels, Frans, Geschiedenis, Wiskunde, Economie. DIPLOMA BEHAALD Cursussen / Certificaten o.a.: SPIN Selling - Aug. 2002 SPIN Selling - Aug. 2002 VALUE SELLING - 2010 VALUE SELLING - 2010 LICENCE TO SELL - 2014 LICENCE TO SELL - 2014 SOCIAL TALENT – 2015 Nog mee bezig ETC. SOCIAL TALENT – 2015 Nog mee bezig ETC. Speciale Awards o.a.: Monsterboard.nl: Feb. 2008 Chairman award 2.500 Aandelen Monsterboard.nl: Feb. 2008 Chairman award 2.500 Aandelen Monsterboard.nl: Apr. 2002 Hoogste Revenue van het hele international Tele Sales Centrum te Glasgow/UK Monsterboard.nl: Apr. 2002 Hoogste Revenue van het hele international Tele Sales Centrum te Glasgow/UK Extra kennis: SEO (O.a. het gebruik van trefwoorden in een tekst/C.V. ) SEO (O.a. het gebruik van trefwoorden in een tekst/C.V. ) Boolean Logic Boolean Logic P.C. Skills, Windows/Office etc. P.C. Skills, Windows/Office etc.


Download ppt "Ik ben positief ingesteld, ik help graag, ik ben gul met mijn tijd, grote gun-factor, geen 9-5 mentaliteit INTRODUCTIE: Commercieel, Tele-Sales Accountmanager,"

Verwante presentaties


Ads door Google