De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Kwalitatieve intensivering Onderwijsdag 2007. Kenniseconomie Performance van de kenniseconomie De performance van onze kenniseconomie is – in comparatief.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Kwalitatieve intensivering Onderwijsdag 2007. Kenniseconomie Performance van de kenniseconomie De performance van onze kenniseconomie is – in comparatief."— Transcript van de presentatie:

1 Kwalitatieve intensivering Onderwijsdag 2007

2 Kenniseconomie Performance van de kenniseconomie De performance van onze kenniseconomie is – in comparatief opzicht – middelmatig. Distinctieve kenmerken van opleidingen zijn over de hele linie verminderd. Kwalitatieve intensivering Onderwijsdag 2007

3 Studeerbaarheid Rationalisering van rendementen wordt een norm van eindtermen. Dat is een economisering van het onderwijs die distinctieve kenmerken van opleidingen bedreigt

4 Naar een kwalitatieve benadering van onderwijsintensivering Doel van onderwijsintensivering dient niet te zijn meer contacttijd. Distinctieve kenmerken van onderwijsdoelen is geboden

5 Stelling Mijn stelling luidt : Kwalitatieve intensivering vraagt om selectie aan de poort.


Download ppt "Kwalitatieve intensivering Onderwijsdag 2007. Kenniseconomie Performance van de kenniseconomie De performance van onze kenniseconomie is – in comparatief."

Verwante presentaties


Ads door Google