De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Uw veiligheid, onze zorg. Piloot Auto – Praktische afspraken Juni 2015 01/07/151.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Uw veiligheid, onze zorg. Piloot Auto – Praktische afspraken Juni 2015 01/07/151."— Transcript van de presentatie:

1 Uw veiligheid, onze zorg. Piloot Auto – Praktische afspraken Juni /07/151

2 Scope Piloot Motorvoertuigen Personenwagens, Minibussen, Kampeerwagens en Lichte Vrachtwagens (max. 3,5 t) MakelaarIn beraad Interne opmaak Tweewielers en aanverwanten Interne opmaak

3 Wat kan u via MyBaloise? MyBaloise  Opmaak van simulaties voor Personenwagens/lichte vrachtwagens  Doorsteken van simulatie naar offerte Personenwagens/lichte vrachtwagens  Opmaak van offertes voor Personenwagens/lichte vrachtwagens  Opmaak van polissen  Opmaak oude producten Motorfiets & Bromfiets Wat kan u (voorlopig nog) niet:  Een simulatie opslaan  Bijvoegsels opmaken  Opmaak van Tweewielers – het nieuwe product –Aarzel niet hier een tarief voor op te vragen via de piloot  wordt intern opgemaakt

4 Wat kunnen wij in onze back office? Backoffice  Opmaak van offertes voor Personenwagens/lichte vrachtwagens & Tweewielers  Opmaak van polissen voor Personenwagens/lichte vrachtwagens & Tweewielers  Opmaak van bijvoegsels Wat kan intern (nog) niet:  Opmaken van een simulatie  een telefonische offerte zal telkens een paar minuten duren  Opslaan van een simulatie

5 Intern pilootteam  Per zetel werden een aantal mensen aangesteld en opgeleid in de nieuwe producten en de nieuwe back office applicatie.  Acceptatie: Voor zetel Gent:Voor zetel AntwerpenVoor Zetel Hasselt –Katrijn Van Den AbbeelChantal LindekensIvan Timmermans –Kelly De WaeleDani HaesendonckxAnn Berx –Evelien Van LaereStijn EelenCarine Bex –Bieke De BruyneAnnemie JanssensJoke Vermeylen –Geert ThienpondtKathleen De Vliegher  Beheer: –Najat El Hilali –Debby Pepermans  Zij zullen u ondersteunen bij uw vragen & opmerkingen, validaties die moeten gebeuren, aanvragen voor opmaak, …

6 Hoe zullen we met jullie samenwerken?  Voor vragen, feedback, opmerkingen & aanvragen voor opmaak/wijzigingen offertes/polissen  Piloot adressen:  Piloottelefoonnummers –Antwerpen: 2845 – 03/ –Gent: 3005 – 09/ –Hasselt: 7514 – 011/ –Brussel: 8115 – 02/ Opgelet: voor technische vragen contacteert u nog steeds onze helpdesk ( ). Ons pilootteam kan uw scherm niet overnemen, noch technische MyBaloise vragen beantwoorden Deadline = 1 dag

7 Hoe volgen wij de piloot op Bedoeling dat we iets bij leren uit de piloot  Opvolging door support & accountmanagers  Telefonisch onderhoud om feedback te vragen  Enquête  Uw vragen en feedback via het piloot- adres  Feedback, opmerkingen, suggesties ter verbetering met oog op de commerciële uitrol, voorzien in het najaar!

8 Waar kunt u alles terugvinden?  Online pagina voor de piloot: of  Volgende zaken zijn hier terug te vinden (vanaf maandag 15/06): - de presentatie - de fichebundel - de AV - Presentaties MyBaloise - Praktische afspraken 01/07/158

9 Alvast bedankt voor uw constructieve medewerking


Download ppt "Uw veiligheid, onze zorg. Piloot Auto – Praktische afspraken Juni 2015 01/07/151."

Verwante presentaties


Ads door Google