De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

TEAM TASTE Phillip Hannaart – Jesse Pesulima - Roy Osterholt - Jip van Zoest – Frans Jogchems – Anouck Steenken – Annieke den Boer.

Verwante presentaties


Presentatie over: "TEAM TASTE Phillip Hannaart – Jesse Pesulima - Roy Osterholt - Jip van Zoest – Frans Jogchems – Anouck Steenken – Annieke den Boer."— Transcript van de presentatie:

1 TEAM TASTE Phillip Hannaart – Jesse Pesulima - Roy Osterholt - Jip van Zoest – Frans Jogchems – Anouck Steenken – Annieke den Boer

2 Inhoud: -Onze doelgroep -De website -Viral -De boomerangkaart -Conclusie

3 Doelgroep -Jongeren tussen 20 en 30 jaar oud. -Lusten wijn, maar vinden het nog niet interessant.

4 Hoe hebben wij onze doelgroep bereikt? Wij hebben inzicht in hun behoeftes, gedachtes en meningen over wijn gekregen door: *Een online enquete *Vragenlijst via Hyves *Research artikelen over wijn en jongeren op internet

5 Wat wil onze doelgroep? Wijn(proeven) moet feestiger zijn. Het moet een minder statig, saai imago hebben. Gezellig met leeftijdsgenoten wijnen ontdekken/proeven.

6 De site

7 Meningen over de website Joh, 29 jaar: “Overzichtelijk, duidelijk” Heleen, 27 jaar: “Verjongd vooral!” Eline, 22 jaar: ‘Zullen wij’n avondje proeven?' Je gaat bedenken: Ik wijnproeven? Je voelt je aangetrokken. Nel, 28 jaar: “Filmpje vind ik grappig. Leuk om te kijken.”

8 Scenario

9 Onderhoud – CMS systeem De website kan onderhouden worden met behulp van een CMS systeem. De opdrachtgever tevens onderhouder van de website kan hiermee gemakkelijk de website per pagina bijhouden.

10 CMS NWG

11 Viral Viral te vinden op; Youtube Hyves Wijngilde website Viral wordt doorgestuurd door doelgroep en zo wordt er onder de doelgroep naamsbekendheid en interesse opgewekt.

12 Verhaal viral -Vanuit het gezichtspunt van de kijker, de kijker speelt de hoofdrol -Wordt wakker op een bankje, gaat druiven stampen -Zakt er door heen en belandt in een wijnkelder -Op het eerste gezicht lijkt het daar saai -Maar dan verandert het in een gezellig feestje! -Wijn drinken is dus helemaal niet saai. - Hij is weer terug op zijn bankje, maar wil nog een keer! Lid worden? Kom dan naar

13 Meningen over viral Jules 22 jaar; “Brengt feestelijke stemming naar boven” “grappig” Kim 25 jaar; “Na het zien van dit filmpje associeer ik wijn met feest!”

14 Meningen over viral Koen 27 jaar; “Nu wil ik wijn wel eens proberen!” Kelly 29 jaar; “Hier zit humor in!” “Dit heeft zeker potentie”

15 Boomerangkaart Uit onderzoek van TNS Nipo, een van ’s werelds grootste leveranciers van marktresearch, is gebleken dan de specifieke doelgroep van 20 t/m 30 beter te bereiken is via Boomerang reclame kaarten dan via andere media wegen zo als tv, radio of krant. De Boomerang kaart is hip, jong, verfrissend en verrassend.

16 Ontwerp boomerangkaart

17 Uiteindelijk ontwerp

18 Conclusie Aan de hand van een uitgebreid doelgroeponderzoek zijn er drie vormen van media ontworpen die afgestemd zijn op de doelgroep. Deze drie zorgvuldig gekozen media zorgen voor een groot bereik en dus voor jongeren die lid willen worden!

19 Bedankt voor jullie aandacht! Nog vragen?


Download ppt "TEAM TASTE Phillip Hannaart – Jesse Pesulima - Roy Osterholt - Jip van Zoest – Frans Jogchems – Anouck Steenken – Annieke den Boer."

Verwante presentaties


Ads door Google