De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Artikelen, interviews, persberichten  Algemene media (dagbladen, radio, tv)  Vakbladen  Websites Effectief voor kennisdeling en valorisatie Publiciteit.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Artikelen, interviews, persberichten  Algemene media (dagbladen, radio, tv)  Vakbladen  Websites Effectief voor kennisdeling en valorisatie Publiciteit."— Transcript van de presentatie:

1 Artikelen, interviews, persberichten  Algemene media (dagbladen, radio, tv)  Vakbladen  Websites Effectief voor kennisdeling en valorisatie Publiciteit

2  DBR onderzoeker Caspar Chorus (TUD)  Interviews AD, Volkskrant, NOS Radio 1, Verkeerskunde, bericht op websites  Contact met marketingbureaus  Trad op als deskundige in de Tweede Kamer Voorbeeld

3 Volkskrant 20 mei 2011

4 AD 20 mei 2011

5  Gamon onderzoeker Verena Bitzer  Interviews in Trouw, Volkskrant, NRC Handelblad, Vice Versa, discussie op Radio 1  Contact met ontwikkelingsorganisaties  Trad op als deskundige in de Tweede Kamer Voorbeeld

6 Volkskrant

7

8  Contact tussen onderzoeker en voorlichter  Persbericht schrijven  Kranten en radio bellen  Persbericht versturen Werkwijze

9  Vraag goed door  Vraag inzage vooraf  Vertel over uw eigen onderzoek Pers benadert u

10  Marion Stenneke   Contact


Download ppt "Artikelen, interviews, persberichten  Algemene media (dagbladen, radio, tv)  Vakbladen  Websites Effectief voor kennisdeling en valorisatie Publiciteit."

Verwante presentaties


Ads door Google