De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

DMK – lesweek 10. 0/09/06/mobile-advertising-nederland-2010- een-nieuw-perspectief/ Aanvullende PowerPoint op.

Verwante presentaties


Presentatie over: "DMK – lesweek 10. 0/09/06/mobile-advertising-nederland-2010- een-nieuw-perspectief/ Aanvullende PowerPoint op."— Transcript van de presentatie:

1 DMK – lesweek 10

2 0/09/06/mobile-advertising-nederland een-nieuw-perspectief/ Aanvullende PowerPoint op week 5 Mobile Commerce Mobile commerce Minor Digital Marketing

3 0/09/06/mobile-advertising-nederland een-nieuw-perspectief/ “Mobiel internet is complexer dan vast internet. Dat hangt samen met de fragmentatie van het mobiele eco- systeem: handsets met verschillende usability en formfactor (content), websites of Apps of beide, vele App stores (met Apple als de onbetwiste leider) en verschillen in browsertechnologie. Belangrijkste startpunt is: ken je klant, wie is het en wat voor handset heeft hij/zij en hoe is zijn/haar gebruiksprofiel?” Paul Brackel, voorzitter OMI Mobile commerce Minor Digital Marketing

4 Mobile commerce Trends 2015 Minor Digital Marketing Click for more……but stay up to date by surfing, researching and sharing information

5 Minor Digital Marketing Mobile commerce Travel apps voor een slimmere reiziger

6 Minor Digital Marketing Mobile commerce

7 Minor Digital Marketing Responsive design Op alle devices dezelfde informatie en kwaliteit Must, must, must !!!!!!!!!!

8 Minor Digital Marketing apps

9 Minor Digital Marketing Nieuwe verdienmodellen bij apps

10 Minor Digital Marketing Nieuwe ontwikkelingen bij apps

11 Ook mobile commerce Minor Digital Marketing

12 Mobiel en de toekomst Computers gaan we niet meer met onze handen bedienen. Minor Digital Marketing

13 Smartphone=afstandsbediening Minor Digital Marketing

14 Smartphone=afstandsbediening Minor Digital Marketing

15 Internet of Things Gartner: in miljard IP-apparaten. Het zijn de apparaten die voor data gaan zorgen > mensen Minor Digital Marketing

16 Intelligente horloges Vervanging van je smartphone? Minor Digital Marketing

17 Intelligente wearable’s Antwoorden op vragen die je nog niet stelde Minor Digital Marketing

18 Big data Minor Digital Marketing

19 Big data: ‘Chocola maken van alle on- en offline data’ Minor Digital Marketing

20 Big data Minor Digital Marketing

21 Big data Intercontinental Hotels: voorspellen gedrag van gasten in relatie tot energieverbruik Minor Digital Marketing

22 Toerisme en big data aanbod – citycard – barcode – gedrag – analyse – interactie - aanbod Minor Digital Marketing

23 Nog meer toekomst? Minor Digital Marketing 3D-printing

24 Steeds meer spil in de organisatie –contact met product development, inkoop, verkoop, receptie, management,... Afstemming op wensen & behoeften van de consument kan steeds beter Vereist: interpreteren van de verzamelde (big) data Digital marketing, de toekomst Minor Digital Marketing

25 PDM Eindopdracht lesweek 10:  Mobile commerce waar mogelijk toepassen op het project; de keuzes onderbouwen en waar mogelijk relateren aan de resultaten tot nu toe;  ontwikkel privacybeleid voor je project en pas deze toe;  Pas de Internet Scorecard/digital strategie aan en/of breidt uit.

26 Minor Digital Marketing PDM studie en referentie week 10:  Hoofdstuk 1 introductie, ontwikkelingen en toekomstvisie in Handboek online marketing 4  Hoofdstuk 14 Mobile marketing and touch in Handboek online marketing 4   PowerPoint week 10  Indien beschikbaar en van toepassing: relevante actuele en aanvullende publicaties en voorbeelden (docenten)


Download ppt "DMK – lesweek 10. 0/09/06/mobile-advertising-nederland-2010- een-nieuw-perspectief/ Aanvullende PowerPoint op."

Verwante presentaties


Ads door Google