De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Callcentermedewerkers. beweging. Beweging -Zittend werk -Onregelmatige leefstijl -Geen zin na werk om te sporten -Bijna niemand sport naast het werk -Geen.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Callcentermedewerkers. beweging. Beweging -Zittend werk -Onregelmatige leefstijl -Geen zin na werk om te sporten -Bijna niemand sport naast het werk -Geen."— Transcript van de presentatie:

1 Callcentermedewerkers. beweging

2 Beweging -Zittend werk -Onregelmatige leefstijl -Geen zin na werk om te sporten -Bijna niemand sport naast het werk -Geen interesse in sport.

3 Modeling Een persoon wordt gemotiveerd door het observeren van het gedrag en de consequenties van dat gedrag bij een model.

4 Social Learning Theory -Informatie verstrekken (wat levert het op) -Motiveren (aanzetten tot hetzelfde gedrag) -Respons verhogen (zorgen dat het gedrag daadwerkelijk wordt vertoond

5 Specifieke factoren -Leeftijd -Geslacht -Etniciteit -Vrije tijd -Contract uren -0 punt -Huidige gezondheid -Motivatie -Blessures


Download ppt "Callcentermedewerkers. beweging. Beweging -Zittend werk -Onregelmatige leefstijl -Geen zin na werk om te sporten -Bijna niemand sport naast het werk -Geen."

Verwante presentaties


Ads door Google