De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Magazine, Poster Website en een vrij middel: commercial Doelgroep: E-bike gebruikers (vaak 50+) Bewustwordingscampagne.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Magazine, Poster Website en een vrij middel: commercial Doelgroep: E-bike gebruikers (vaak 50+) Bewustwordingscampagne."— Transcript van de presentatie:

1

2

3 Magazine, Poster Website en een vrij middel: commercial Doelgroep: E-bike gebruikers (vaak 50+) Bewustwordingscampagne

4 Opdrachtgevers

5 Veilig gebruik van de E-bike Doel Meindert Fietsspecialist

6 Leer net als Mike, alles over de E-bike! Concept bedenken…

7 - Concept omzetten in campagnemiddelen. - Zorgen dat het doel van Meindert fietsspecialist terug te vinden is in de middelen. Middelen

8 Poster

9 Magazine

10 Artikelen

11

12 Website

13 Commercial

14

15

16

17 Allemiddelen

18 Zijn er nog vragen?


Download ppt "Magazine, Poster Website en een vrij middel: commercial Doelgroep: E-bike gebruikers (vaak 50+) Bewustwordingscampagne."

Verwante presentaties


Ads door Google