De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

GoOV helpt mensen die moeite hebben met zelfstandig reizen met het OV: veilig, zelfstandig, geen taxi meer & 25% minder kosten - www.go-ov.nl www.go-ov.nl.

Verwante presentaties


Presentatie over: "GoOV helpt mensen die moeite hebben met zelfstandig reizen met het OV: veilig, zelfstandig, geen taxi meer & 25% minder kosten - www.go-ov.nl www.go-ov.nl."— Transcript van de presentatie:

1

2 GoOV helpt mensen die moeite hebben met zelfstandig reizen met het OV: veilig, zelfstandig, geen taxi meer & 25% minder kosten - www.go-ov.nl www.go-ov.nl Larswww.go-ov.nl info@go-ov.nl Nieuwenhoffinfo@go-ov.nl

3 Zelfredzaam & eigen regie > 150.000 mensen met een verstandelijke beperking of psychische aandoening kunnen NU niet zelfstandig reizen en er vindt een korting op het vervoersbudget plaats. Zou het mogelijk zijn om hen: – Zelfstandig en veilig te laten reizen? & –'Kosten van zorg' te reduceren? www.go-ov.nl, info@go-ov.nlwww.go-ov.nl

4 Met GoOV zouden +/- 62.500 van deze groep van taxi naar OV kunnen overstappen! www.go-ov.nl, info@go-ov.nlwww.go-ov.nl

5 IT Acquisitie Kennis doelgroep Callcenter Projectmanagement Launching customer GoOV is mede mogelijk gemaakt door het Technologiefonds (Siza, Pameijer, RMC Groot Klimmendaal en NSGK) GoOV BV i.o. = sociale onderneming www.go-ov.nl, info@go-ov.nlwww.go-ov.nl

6 Wat is GoOV? APP – dynamische reisbegeleiding met instructies GOOV gebruikt GPS & open (OV) data bronnen Portaal (website) – voorbereiden van reizen & volgen van de reiziger Hulplijn – monitoring & ondersteuning van reizigers vanuit een callcenter www.go-ov.nl, info@go-ov.nlwww.go-ov.nl

7 Ontwikkelingen in NL Veranderingen in de wet – Lagere of geen taxivergoeding meer – Hogere eigen bijdrage Waarom GoOV? – Zo zelfredzaam mogelijk – Leren zo 'zelfstandig' mogelijk te reizen – Technologische ondersteuning bij OV-gebruik www.go-ov.nl, info@go-ov.nlwww.go-ov.nl

8 Wat doet GoOV? www.go-ov.nl, info@go-ov.nlwww.go-ov.nl

9 Wat doet GoOV? www.go-ov.nl, info@go-ov.nlwww.go-ov.nl

10 GoOV heeft als doel – Zelfstandig onderweg – Zo veilig mogelijk reizen – Begeleiding van deur tot deur – Hulp als het nodig is www.go-ov.nl, info@go-ov.nlwww.go-ov.nl

11 GoOV app www.go-ov.nl, info@go-ov.nlwww.go-ov.nl

12 Startscherm Grote knoppen & weinig klikken – 'Nieuwe reis' – 'Bellen' – 'Bel voor hulp' (= noodknop) – 'Gebruikersinstellingen' www.go-ov.nl, info@go-ov.nlwww.go-ov.nl

13 Alleen vooraf ingestelde reisbestemmingen. Elke bestemming/knop is per reis, per dag, per tijdstip vooraf in te stellen. Reis plannen

14 www.go-ov.nl, info@go-ov.nlwww.go-ov.nl Looproute

15 OV-informatie www.go-ov.nl, info@go-ov.nlwww.go-ov.nl Aangekomen bij halte of station wordt de wachttijd aangegeven tot het vertrek van bus, trein, tram of metro.

16 OV-informatie www.go-ov.nl, info@go-ov.nlwww.go-ov.nl

17 OV route www.go-ov.nl, info@go-ov.nlwww.go-ov.nl Reisschema van de hele OV-reis in beeld. Na passeren van een halte verdwijnt deze van het scherm

18 Aanwijzingen www.go-ov.nl, info@go-ov.nlwww.go-ov.nl “We zijn er bijna” “Druk op de STOP-knop” “Uitstappen !”

19 www.go-ov.nl, info@go-ov.nlwww.go-ov.nl Aanwijzingen

20 www.go-ov.nl, info@go-ov.nlwww.go-ov.nl Looproute

21 Feedback www.go-ov.nl, info@go-ov.nlwww.go-ov.nl Reiziger geeft telkens feedback t.b.v. motivatie en vertrouwen creëren & data verzamelen over reisgedrag en functioneren van de app

22 Blauwe knop 'Bellen': contactpersonen uit eigen netwerk. Andere knoppen www.go-ov.nl, info@go-ov.nlwww.go-ov.nl

23 www.go-ov.nl, info@go-ov.nlwww.go-ov.nl Andere knoppen Rode knop ‘Bel voor hulp‘: callcenter of andere achterwacht voor inschakelen directe hulp.

24 GoOV pas Altijd bij je hebben! Nummer door iemand laten bellen als je batterij leeg is of als je telefoon kapot is. Eigen contactpersoon hier erbij schrijven: Je eigen naam hier schrijven: www.go-ov.nl, info@go-ov.nlwww.go-ov.nl

25 Beheer- & monitor functie voor: a. beheer adresboek van verschillende gebruikers b. monitoring van elke individuele reiziger c. prompts maken en beheren d. gebruikersbeheer e. adressenbeheer f. toestelbeheer GoOV portaal www.go-ov.nl, info@go-ov.nlwww.go-ov.nl

26 GoOV portaal www.go-ov.nl, info@go-ov.nlwww.go-ov.nl

27 GoOV hulplijn – Reizigersvragen beantwoorden – Reizigers (weer) op pad helpen – Problemen met GoOV-app of GoOV-portaal ondersteunen www.go-ov.nl, info@go-ov.nlwww.go-ov.nl

28 GoOV hulplijn www.go-ov.nl, info@go-ov.nlwww.go-ov.nl

29 Businesscase NU: Kosten vervoer per reiziger per jaar: € 2.200,- tot € 3.750,- Met GoOV: Kosten vervoer per reiziger per jaar: – Kosten GoOV abo: € 220,- – Kosten GoOV callcenter: € 350,- – Telefoon + belmin. + data: € 355,- – Kosten OV gemiddeld: € 750,- * € 1.675,- * Duurste variant en exclusief eenmalige implementatiekosten (training en projectmanagement) www.go-ov.nl, info@go-ov.nlwww.go-ov.nl

30 GoOV in ontwikkeling – Portal en app vernieuwen permanent - Looproute met foto’s - Vaste haltes/routes invoeren of uitsluiten - Gesproken teksten en commando's – 24 uurs dekking callcenter – iOS-versie – Blinden en slechtzienden versie – Senioren-versie – 2015 groei naar 1.000 reizigers, 2016 - 5.000 – Duitsland www.go-ov.nl, info@go-ov.nlwww.go-ov.nl

31 GoOV beoogt: – Zelfstandig op pad op pad – Veilig reizen → ook als een reis ook als een reis 'niet lukt' 'niet lukt' – Begeleiding van deur tot deur deur tot deur – Met vertrouwen onderweg onderweg – Zorgkosten vermindering – Baan voor mensen met afstand tot arbeidsmarkt afstand tot arbeidsmarkt www.go-ov.nl info@go-ov.nl


Download ppt "GoOV helpt mensen die moeite hebben met zelfstandig reizen met het OV: veilig, zelfstandig, geen taxi meer & 25% minder kosten - www.go-ov.nl www.go-ov.nl."

Verwante presentaties


Ads door Google