De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Inleiding Concept Product Marketing Vragen? INLEIDING.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Inleiding Concept Product Marketing Vragen? INLEIDING."— Transcript van de presentatie:

1

2 Inleiding Concept Product Marketing Vragen? INLEIDING

3 Wijkvergelijk 2 of 3 wijken vergelijken 4 Categorieën Open data Scores Persoonlijk vergelijk Registratie / Enquête Eigen resultaten inzien Vergelijken met gemiddeldes Social media INLEIDING CONCEPT

4 Website: med2d_t5/GGD/ med2d_t5/GGD/ Wijkvergelijk: med2d_t5/GGD/wijkvergelijk.php med2d_t5/GGD/wijkvergelijk.php Persoonlijkvergelijk: med2d_t5/GGD/persoonlijkvergelijk_home.php med2d_t5/GGD/persoonlijkvergelijk_home.php INLEIDING PRODUCT

5 Het is eenvoudig en overzichtelijk! Delen met vrienden INLEIDING WAAROM GAAN MENSEN HET GEBRUIKEN?

6 Meer gegevens, want is laagdrempelig Voorbeeld: In Noord blijkt dat veel mensen zich onveilig voelen Signaal: Noord is onveilig GGD kan in gesprek met de gemeente een plan opstellen Bewoners hebben hun stem laten gelden  veiligere wijk! INLEIDING BETERE GEGEVENS VOOR GGD

7 In de toekomst zal meer online gaan Voordelen: Kostenbesparing Actualisering van de gegevens Open data De mogelijkheid om vaker een enquête af te nemen Laagdrempelig Modern imago Kost de deelnemer minder tijd INLEIDING TOEKOMSTBEELD

8 Kanalen van de GGD Product is vooral een dienst / informatievoorziening Folder bij de gezondheidsenquête Banner op GGD website Folders in GGD-vestigingen INLEIDING MARKETING

9 INLEIDING BANNERS

10 FOLDER BIJ ENQUETE INLEIDING FOLDER BIJ ENQUETE

11 INLEIDING FOLDER BIJ VESTIGING

12 INLEIDING VRAGEN?


Download ppt "Inleiding Concept Product Marketing Vragen? INLEIDING."

Verwante presentaties


Ads door Google