De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Using Media Crossmediale Marketing Campagne. Twee websites, één voor de mannen (www.mannenrijdenbeter.nl) en één voor de vrouwen (www.vrouwenrijdenbeter.nl)

Verwante presentaties


Presentatie over: "Using Media Crossmediale Marketing Campagne. Twee websites, één voor de mannen (www.mannenrijdenbeter.nl) en één voor de vrouwen (www.vrouwenrijdenbeter.nl)"— Transcript van de presentatie:

1 Using Media Crossmediale Marketing Campagne

2 Twee websites, één voor de mannen (www.mannenrijdenbeter.nl) en één voor de vrouwen (www.vrouwenrijdenbeter.nl) Behendigheids-en kennisspelen (caravanrace, kaartlezen, stuntrijder etc) Wedstrijd element Wat is het campagne idee/concept

3 Welke media worden ingezet Internet (websites) Televisie (reclame) Radio (strijdjournaal) Banners (online)

4 Welke boodschap wordt overgebracht De vooroordelen die bestaan over het rijgedrag van mannen en vrouwen Een einde maken aan deze ‘strijd’ door te bewijzen wie de beste autorijders zijn

5 Welk gevoel wordt overgebracht De strijdt om wie er beter rijdt tussen mannen en vrouwen. Mensen moeten zich bewijzen, er wordt een soort strijd/battle gevoel overgebracht.

6 Wie is de opdrachtgever Centraal beheer Achmea

7 Wie hebben de campagne uitgevoerd Tribal DDB Rapp Collins DDB Amsterdam

8 Waar zijn zij nog meer van bekend Tribal DDB is bekend om: Dubbelfriss met als opdracht: Zet dubbelfrisss neer als een ‘cool’ en (mentaal) verfrissend drankje. Zij hebben hierbij het bekende ‘Wesley’ personage bedacht.

9 Rapp Collins is bekend van: Campagne voor het IFAW. Blijven er alleen woorden over?

10 DDB Amsterdam is bekend van: De reclame campagnes voor BCC. Met als meest recente reclame: ‘Hoogwater’

11 Waarom is deze campagne crossmediaal Televisie commercials Banners Dagelijks strijdjournaal op de radio Twee sites m/v

12 Wat vinden wij goed aan deze campagne De strijd tussen de seksen Goede teaser Twee websites Verschillende commercials

13 Is de campagne interactief en waarom Ja, online test 9 behendigheids-en kennisspelen (caravanrace, kaartlezen, stuntrijder etc)

14 Hoe kan het innovatiever? Betrouwbaardere seksen test, het is nu gemakkelijk te manipuleren. Ook met andere doelgroepen dan alleen mannen tegen vrouwen. Bijv: vrachtwagenchauffeurs vs. taxichauffeurs & kapsters vs. Advocaten. Duidelijker linken aan Centraal beheer Achmea d.m.v. autoverzekering afsluiten. Gebruik maken van tastbare media

15 Einde


Download ppt "Using Media Crossmediale Marketing Campagne. Twee websites, één voor de mannen (www.mannenrijdenbeter.nl) en één voor de vrouwen (www.vrouwenrijdenbeter.nl)"

Verwante presentaties


Ads door Google