De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Using Media Blok 2 Werkcollege 1 Joyce Barnhoorn

Verwante presentaties


Presentatie over: "Using Media Blok 2 Werkcollege 1 Joyce Barnhoorn"— Transcript van de presentatie:

1 Using Media Blok 2 Werkcollege 1 Joyce Barnhoorn

2 Planning individuele opdracht - schrijf een mediastrategie Wk 1 Wk 2 Wk 3 Wk 4 Wk 5 Wk 6 Wk 7 Keuze klant & campagne Analyse van de bestaande campagne (mediatypen, kosten, doelstellingen doelgroepgerichtheid, planning, budget, effectiviteit, originaliteit, verbeterpunten) Formuleer nieuwe Doelstellingen voor je mediastrategie ( Ook meetbaar maken) Herformuleer de doelgroep (zeer gesegmenteerd) Kies Budget Nieuwe mediamix kiezen en onderbouwen (minimaal 4 mediatypes kiezen en uitwerken) Mediastrategie visualiseren Oefen- Pitch 2 min Pitch deel 1 4 min Inleveren mediastrat egie + pitch presentati e Pitch Deel 2 4 min Alle weekopdrachten van te voren voorbereiden zodat we in de Werkcolleges eraan kunnen werken & verbeteringen kunnen aanbrengen!!!!

3 Planning presentaties mediatypes Wk 2Wk 3Wk 4Wk 5 TV Groep 1 Radio Groep 3 Internet Groep 5 Mobiel Groep 7 Outdoor Groep 2 Dagbladen Groep 4 Magazines Groep 6

4 Inhoud presentatie -Overzicht van alle subgroepen die onder het mediatype vallen -Kosten inzichtelijk maken -Voor en nadelen van het medium op een rij -Recente ontwikkelingen van het medium in binnen en buitenland -Inspirerende voorbeelden van innovatief gebruik van het medium -Effectiviteit en impact van het medium -Mogelijkheden om doelgroepsegmentatie toe te passen bij het medium

5 Volgende week - Presentaties Groep 1 & 2 - Analyse van de campagne naar keuze - Zoek een actuele mediacase waarvan je vindt dat ze vanuit Ethisch oogpunt interessant zijn om te bespreken Neem achtergrond info mee en formuleer een stelling over de case

6 Einde Using Media Blok 2 Werkcollege 1


Download ppt "Using Media Blok 2 Werkcollege 1 Joyce Barnhoorn"

Verwante presentaties


Ads door Google