De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

London Online Information 4 december 2008. Webanalytics Communities Collaboration Web 2.0 Social Web Multichannel Traffic Conversie Accountability.

Verwante presentaties


Presentatie over: "London Online Information 4 december 2008. Webanalytics Communities Collaboration Web 2.0 Social Web Multichannel Traffic Conversie Accountability."— Transcript van de presentatie:

1 London Online Information 4 december 2008

2 Webanalytics Communities Collaboration Web 2.0 Social Web Multichannel Traffic Conversie Accountability

3 Sessie: The Digital Company 2013 The Economist Intelligence Unit: How Business will use technology in 5 years Conclusie: De technologie zal niet veel veranderen, het gebruik door bedrijven zal substantieel wijzigen. …… the biggest impact will be on (customer) service Klanten gebruiken meerdere kanalen voor contact Klanten beoordelen bedrijven op het web Klanten raken betrokken bij innovatie/productontwikkeling (co-creation, prosuming) Gebruikte technologieën: Online forums White boarding tools Videoconferencing

4 Sessie: Talk to digital natives “Describe the space” van prof. David Nicolas - Wie bezoekt “de ruimte” op internet? Conclusie 69% van het websitebezoek zijn robots 40% van de bezoekers komt nooit meer terug (exclusief robots) 50% van de bezoekers bekijkt 2 à 3 pagina’s  People are viewing rather than reading  Men leest een artikel niet langer dan 3 minuten  Navigating is main activity on the web.  Information seeking = power browsing  We are addicted to speed and choice Huge risk of disconnecting from users: Lacking info In denial Know what is best Toekomst: Fast food information culture Measurement, not assumption is important


Download ppt "London Online Information 4 december 2008. Webanalytics Communities Collaboration Web 2.0 Social Web Multichannel Traffic Conversie Accountability."

Verwante presentaties


Ads door Google