De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

T Djippos Research Milan Balk Martin Boon Djigo Cardoze Sharif El Farhaoui Brought to you by :

Verwante presentaties


Presentatie over: "T Djippos Research Milan Balk Martin Boon Djigo Cardoze Sharif El Farhaoui Brought to you by :"— Transcript van de presentatie:

1 t Djippos Research Milan Balk Martin Boon Djigo Cardoze Sharif El Farhaoui Brought to you by :

2 Points to adress: onderzoeksmethodieken resultaten eisen onderzoek segmentatie keuze segment persona

3 Digital Ethnography “ Het digitaal observeren van de interactie tussen mens en ervaring ”

4 “ Een helder inzicht vekrijgen in Dieper gelegen emoties “ User Interviews

5 Uitgangspositie: Vrijheid Avontuurlij k

6

7 ” In my opinion, interailing is made up of 5% looking tourist sites, 5% trying to get through borders, 5% using the public transport, 10% paying for it all, and 75% is sharing experiences and life stories with other travellers " “ The beauty of the 75% is that you, by being on an interrail ticket, already seem to have subscribed to a common ideology of some kind. At least in my experience, this ideology is mostly genuinely anti-conservative and anti- authoritarian, as a lot of talk is concentrated on how close- minded people at home are " Samenhorigheid Ongebondenheid

8 “ Het is heerlijk om vooraf in 1 keer alle kosten gedekt te hebben zodat je je op de rest van je reis totaal geen zorgen hoeft te maken over financien “ “ Onderweg overal uit kunnen stappen is waar ik het voor doe “ “ De mogelijkheid hebben om elke avond in een ander land te overnachten is heerlijk in vergelijkint met hotel reserveringen die al maanden van te voren zijn geboekt “ Impulsiviteit Ruimdenkendheid

9 Eisen onderzoek: - Specifiek en concreet de interesses van de doelgroep kunnen benoemen. - Een duidelijke afbakening voor onze segmentatie - Al onze onderzoeksvragen beantwoord op een manier waardoor er verder geen vraagtekens meer zullen bestaan. - Het stereotype Interrail-reiziger kunnen benoemen.

10 Segmentatie doelgroep: Afgestudeerde studenten die binnen 5 jaar na hun studie gaan reizen met InterRail

11


Download ppt "T Djippos Research Milan Balk Martin Boon Djigo Cardoze Sharif El Farhaoui Brought to you by :"

Verwante presentaties


Ads door Google