De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Peter Oomes, Carmen Raats en Yoeri Nijs. Voor wie is de campagne? Doelgroep: Hondenbezitters en dierenliefhebbers. Ten behoeve van: De Dierenbescherming,

Verwante presentaties


Presentatie over: "Peter Oomes, Carmen Raats en Yoeri Nijs. Voor wie is de campagne? Doelgroep: Hondenbezitters en dierenliefhebbers. Ten behoeve van: De Dierenbescherming,"— Transcript van de presentatie:

1 Peter Oomes, Carmen Raats en Yoeri Nijs

2 Voor wie is de campagne? Doelgroep: Hondenbezitters en dierenliefhebbers. Ten behoeve van: De Dierenbescherming, die voornamelijk draait op donaties en steun van vrijwilligers.

3 Dierenbescherming Huidige campagnes: 'Ik zoek baas' en 'Vergeten dierendag'. Onder de organisatie vallen de Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming, asielen, dierenambulances, hondenscholen en EHBO-cursussen.

4 Missie Het opvangen van verwaarloosde en/of achtergelaten dieren en redden van dieren in nood.

5 Visie Dieren met respect behandelen; het zijn zelfstandige wezens met gevoelens, bewustzijn en integriteit.

6 Doelgroep Mensen die van dieren houden en ze willen helpen. Ook moeten ze bewust zijn van het feit dat dieren vaak vergeten worden.

7 Look & Feel Een professionele en gevestigde belangenorganisatie voor zowel mens als dier. Dit straalt de Dierenbescherming uit in onder meer de vormgeving van de website.

8 Reserveer nu uw boom!

9 Concept Een plek voor hondeneigenaren aanbieden om hun hond aan een boom te binden voordat ze op vakantie gaan. Zo hoeven ze geen opvang te regelen.

10 Concreet Honden – onder toezicht - aan bomen binden. Dierenliefhebbers zullen daarvan overstuur raken en zich over het beest 'ontfermen'.

11 Concreet Het dier draagt om zijn nek een ketting met daaraan een hanger met link. Vakantieboom.nl

12 Concreet Ook borden voor het 'reserveren' van een boom. Eveneens met link.

13 Concreet Op de website kunnen mensen tegen een vergoeding daadwerkelijk een plek reserveren.www.vakantieboom.nl Ter promotie plaatst de site advertenties in huis-aan-huisbladen.

14 Locatie De honden staan op plekken waar regelmatig mensen komen. Denk aan parken, winkelcentra, stranden, wegrestaurants, attractieparken enzovoort.

15 Doel? Traffic genereren naar de website

16 Waarom? Op de landing page van ons 'malafide bedrijf' kunnen mensen tegen een vergoeding bomen reserveren voor aankomende zomer. Het uiteindelijke doel is mensen kwaad maken, zodat ze gaan reageren. Na de reservering of gebruik van het contactformulier krijgen de 'klanten' meer te weten over het werkelijke motief van de actie. Dus: 'U vindt dit erg? Doe er wat aan!'

17 Meer traffic? We willen via deze website ook mensen aansporen vrienden naar deze website te sturen door het gebruik van een wedstrijd via social media.

18 Het uiteindelijke doel Waarom dit alles? Namens de Dierenbescherming mensen bewustmaken van het feit dat honden consequent worden achtergelaten.

19


Download ppt "Peter Oomes, Carmen Raats en Yoeri Nijs. Voor wie is de campagne? Doelgroep: Hondenbezitters en dierenliefhebbers. Ten behoeve van: De Dierenbescherming,"

Verwante presentaties


Ads door Google