De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Verkopen en kassa H3 Service en klachten Ondernemer detailhandel.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Verkopen en kassa H3 Service en klachten Ondernemer detailhandel."— Transcript van de presentatie:

1 Verkopen en kassa H3 Service en klachten Ondernemer detailhandel

2 Service voor, tijdens en na de verkoop Persoonlijke service: De deur open houden voor de klant Een kopje koffie aanbieden Helpen met inpakken. Niet persoonlijke service: Voldoende parkeergelegenheid Goed functionerende winkelwagentjes Test- of inkijkexemplaren. 2 Verkopen en kassa| Ondernemer detailhandel Service en klachten

3 Persoonlijke service 3 Verkopen en kassa| Ondernemer detailhandel

4 Persoonlijke service 4 Verkopen en kassa| Ondernemer detailhandel

5 Klachtgesprek 5 Verkopen en kassa| Ondernemer detailhandel


Download ppt "Verkopen en kassa H3 Service en klachten Ondernemer detailhandel."

Verwante presentaties


Ads door Google