De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Nike + Vera, Martje en Gaby. 1. Motivatie 2. Over Nike 3. Doelgroep 4. Boodschap 5. Doelen 6. Tools 7. Marketingvormen 8. Strategie 9. Waarde-oordeel.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Nike + Vera, Martje en Gaby. 1. Motivatie 2. Over Nike 3. Doelgroep 4. Boodschap 5. Doelen 6. Tools 7. Marketingvormen 8. Strategie 9. Waarde-oordeel."— Transcript van de presentatie:

1 Nike + Vera, Martje en Gaby

2 1. Motivatie 2. Over Nike 3. Doelgroep 4. Boodschap 5. Doelen 6. Tools 7. Marketingvormen 8. Strategie 9. Waarde-oordeel 10. Bronnen 11. Vragen Inhoud

3 Motivatie We zijn alle drie met ons gezondheid bezig, we sporten vaak en dit geeft ons een extra dimensie aan de work- out

4 Over Nike Ze zijn zich meer gaan segmenteren en spelen in op het gevoel van de doelgroep. Het is geen merk meer maar een levenswijze.

5 Doelgroep Jong volwassen Sportief Compentatief Trendgevoel Stylish

6 Boodschap Tune Your Run de innovatieve Nike+ iPod technologie als je persoonlijke workout assistant.

7 Doelen Geeft hardlopen een nieuwe dimensie Stimuleert gebruik van Nike en Apple Accesoires, kleding, iTunes Merkgebondenheid

8 Concept - My Runs - Products - Community - Sport Music - Stories

9 Concept

10 Marketingvormen Crossmedia Virals Instore promotion Events Direct marketing PR

11 Tools “Nike Sport Music” in ITunes Music Store (Running playlists) YouTube filmpjes en virals zoals: Advertenties Runners Magazines en Lifestyle Gadget Magazines als Bright Evenementen als Tunnel loop en Studenten Battle Retail instore displays Blogs Dealers, specifieke activiteiten om zoals een Runnersworld en de Breakfastrun of het testen van Nike+ in promotionele stands met Apple laptops of cinema

12 Waarde-oordeel + samen met iPod + eenvoudig & effectief (schema’s) + connectie met Nike.com + online community + link met webshop & iTunes -Verplicht een iPod te hebben -Is het product ontwikkeling of campagne


Download ppt "Nike + Vera, Martje en Gaby. 1. Motivatie 2. Over Nike 3. Doelgroep 4. Boodschap 5. Doelen 6. Tools 7. Marketingvormen 8. Strategie 9. Waarde-oordeel."

Verwante presentaties


Ads door Google