De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Projectwijzer 1 H2. Acquisitie en Verkoop Middenkader Engineering.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Projectwijzer 1 H2. Acquisitie en Verkoop Middenkader Engineering."— Transcript van de presentatie:

1 Projectwijzer 1 H2. Acquisitie en Verkoop Middenkader Engineering

2 Acquireren is actief op zoek gaan naar nieuwe klanten en orders. Dit doe je op basis van: op basis van het activiteitenplan op basis van het verkoopplan naar aanleiding van promotionele acties 2 Acquisitie en afspraken maken

3 Direct marketing Een gespecialiseerde vorm van marketing, waarbij de aanbieder direct communiceert met de klant. Indirecte acquisitie Het werven van klanten zonder dat je ze persoonlijk aanspreekt 3 Relaties met klanten

4 4 Communicatiemiddelen bij direct marketing

5 5 Verkoopcyclus

6 Franchise Hard franchise Soft franchise Service merchandising Een ondernemer vertrouwt een deel het assortiment aan jou toe als vertegenwoordiger. 6 Vormen van samenwerking

7 7 Fasen inkoopproces

8 De levertijd De manier van levering Leveringskosten en –risico De garantie De betalingsvoorwaarden De kortingen Productaansprakelijkheid 8 Inkoopvoorwaarden

9 De inkoper of groep mensen die beslissen over een aankoop. 9 Decision making unit

10 10 Rollen DMU


Download ppt "Projectwijzer 1 H2. Acquisitie en Verkoop Middenkader Engineering."

Verwante presentaties


Ads door Google