De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

ALMYS Vruchten uit het « Belgische Terroir » binnen het bereik van de stedelingen.

Verwante presentaties


Presentatie over: "ALMYS Vruchten uit het « Belgische Terroir » binnen het bereik van de stedelingen."— Transcript van de presentatie:

1 ALMYS Vruchten uit het « Belgische Terroir » binnen het bereik van de stedelingen

2 inhoud  Presentatie van het concept  Doelstelling van het initiatief  « Diversity for corporate » als middel tot bewustwording  Onze offerte  Tarieven

3 Presentatie van het Concept  Levering aan bedrijven van verse fruitmanden of fruit assortimenten  Originaliteit : Wekelijkse ontdekking van oude fruitsoorten

4 Waarom oude fruitsoorten van onze streek kiezen ?  Verdwijning van oude fruitsoorten beperken  Duizenden oude fruitsoorten verdwijnen elke jaar van onze streken  Veroorzaakt door grootwinkelbedrijven  Een belgisch paradox  De belg wenst de lokale landbouw te steunen als deze strijd vlakbij gebeurt  Belgische consumenten zijn op zoek naar diversiteit in hun consumptiekeuzes maar weten vaak niet dat deze diversiteit in onze streken te vinden is.

5 Waarom oude fruitsoorten van onze streek kiezen ?  Onbekende geuren en smaken  Sterke weerstandsvermogen  biologische productie  Bevatten 3 tot 4 maal meer vezelgehalte en vitamines

6 Initiatief « Diversity For Corporate »  Diversity for Corporate ( in samenwerking met de Walloon Agricultural Research Center en de Bioforum )  Doelstelling van de iniatief  Streekproducten aan de stedelingen laten kennen  Een regelmatige consumptie van streekvruchten aanwakkert het bewustzijn van de belgische consumenten  Nieuwe geuren en smaken ontdekken  Duurzame consumptie van streekproducten

7 BEDANKT VOOR UW AANDACHT


Download ppt "ALMYS Vruchten uit het « Belgische Terroir » binnen het bereik van de stedelingen."

Verwante presentaties


Ads door Google