De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

WIE IS MOBILLION?  Opgericht in 2000  12 medewerkers, gevestigd in Arnhem  14 jaar kennis en ervaring in interactief internet en mobiele toepassingen.

Verwante presentaties


Presentatie over: "WIE IS MOBILLION?  Opgericht in 2000  12 medewerkers, gevestigd in Arnhem  14 jaar kennis en ervaring in interactief internet en mobiele toepassingen."— Transcript van de presentatie:

1

2 WIE IS MOBILLION?  Opgericht in 2000  12 medewerkers, gevestigd in Arnhem  14 jaar kennis en ervaring in interactief internet en mobiele toepassingen  Herbergt combinatie van marketing en technische kennis

3 GOLDEN CIRCLE MOBILLION Waarom bestaan we? Mobillion helpt fondsenwervende organisaties met het genereren en laten groeien van online inkomsten en vergroten en verjongen van de achterban. Hoe doen we dat? Door diepgaande kennis te hebben van:  sector filantropie en online friend & fundraising in het bijzonder  online gedrag van mensen  (online) marketing & community management  technische online mogelijkheden Met wat? Met totaaloplossingen die online inkomsten realiseren, nieuwe contacten opleveren en ‘value for money’ bieden.

4  Stichting ALS Nederland, kleine stichting 5fte  Grote ambitie – baanbrekende campagne – emotionele betrokkenheid achterban  In 2012 omzet van 2,4 mio naar 6,5 mio in 2013 (stijging van 150%)  Op 1 januari 2014 een research verplichting van 5 mio  Geen subsidies, geen interesse vanuit farmaceutische industrie  Nog steeds 1500 ALS patiënten in NL  Nog steeds 500 mensen overlijden per jaar in NL aan de gevolgen van ALS  Nog steeds geen oorzaak  Enorm afhankelijk van expertise externe leveranciers (o.a. Mobillion)

5  De “connected donateur”  Fondsenwerver als regisseur en inspirator  Authenticiteit & storytelling  Faciliteren van de achterban en maximaliseren van de waarde van de achterban FONDSENWERVER ALS REGISSEUR & INSPIRATOR

6  Ideeën en initiatieven en actievoerders omarmen  Initiatiefnemer wordt Fondsenwerver en inspirator (ambassadeur ALS)  Begeleiding naar vele opties op het Mobillion platform  Ambassadeur en ALS stellen plan van aanpak op (look-feel, call 2 action, vaststellen streefbedrag )  Platform biedt Authenticiteit & storytelling & resultaat (teller)  Faciliteren van de achterban en maximaliseren (friendraising)v  Omzetten van 1-malig initiatief naar meer-jarig event

7 NalatenschapGrotere giftJaarlijks gevenEerste keer gevenBezoeker FUNDRAISING ECOSYSTEEM

8 NalatenschapGrotere giftJaarlijks gevenEerste keer gevenBezoeker Waarde Vrijwilliger Donateur Ambassadeur (geeft tijd) (geeft geld) (geeft vrienden) VrijwilligerOrganiseer eventMeerdere actiesStart een actieBezoekerAmbassadeurBetrek een groepVertel een vriendLikeBezoeker FUNDRAISING ECOSYSTEEM

9 Vrijwilliger Donateur Ambassadeur (geeft tijd) (geeft geld) (geeft vrienden) FUNDRAISING ECOSYSTEEM MOBILLION BIEDT OPLOSSINGEN OM DIT ECOSYSTEEM TE FACILITEREN

10 Het ALS fundraising Ecosysteem:

11 Wat is online fondsenwerving?

12

13 Tellers en meters werken!

14

15 “een goede voorbereiding is het halve werk”

16 “denk van buiten naar binnen”

17 Motivatie en cijfers 17 Vanaf 1/1/2014

18 “mobile first”

19 Mobiel

20

21

22

23 stellingen 1.Een enthousiaste donateur is meer waard dan een structurele donateur 2.De online wereld is een ‘nieuwe’ wereld 3.Een actie platform faciliteren kost te veel tijd 4.Fondsenwervingsplatform is niet voor de klassieke donateur 5.Ambitieuze doelstellingen worden haalbaar

24 BEDANKT VOOR UW AANDACHT!


Download ppt "WIE IS MOBILLION?  Opgericht in 2000  12 medewerkers, gevestigd in Arnhem  14 jaar kennis en ervaring in interactief internet en mobiele toepassingen."

Verwante presentaties


Ads door Google