De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

 Kies Hoe Je Wilt Bouwen  Snel of Langzaam ? Deze business is makkelijker en effectiever snel te bouwen dan langzaam. #Vemmatraining.

Verwante presentaties


Presentatie over: " Kies Hoe Je Wilt Bouwen  Snel of Langzaam ? Deze business is makkelijker en effectiever snel te bouwen dan langzaam. #Vemmatraining."— Transcript van de presentatie:

1

2

3  Kies Hoe Je Wilt Bouwen  Snel of Langzaam ? Deze business is makkelijker en effectiever snel te bouwen dan langzaam. #Vemmatraining

4 Langzaam Actief Worden Langzaam Actief Worden:  Marketing Website  In aanmerking voor 2 van de 9 Bonussen Snel Snel Wordt Gekwalificeerd :  Bestel Een Affiliate Pack  Marketing Website  ALLE 9 Bonussen 60 QV A/D 120 QV A/D 60 QV A/D 1 PEQ

5 Affiliate Pack $300 Fast Start $400 Frenzy $700 AP 120 AD AP 120 AD AP 120 AD AP 120 AD AP 120 AD AP 120 AD $700 $245 Total $1645 Momentum Plus Cycle Bonuses

6 Bespaar Tijd Door Hefboom Werking Compressie In Tijdsbestek waardoor je een beter verhaal krijgt. Bouw Momentum door in golven te werken Je traint je team in de hefboom werking Je business zal EXPONENTIEEL groeien i.p.v. stap voor stap Conclusie: Door je Business te Lanceren ben je minder tijd kwijt & verdien je meer. Wat JIJ doet DUPLICEERT!

7 Enthousiasme! ∙ Als jij niet enthousiast bent, waarom iemand anders wel? ∙ Wees oprecht enthousiast over de producten en je kans Maak Een Namenlijst ∙ Als je ECHT gelooft in waar je mee bezig bent zul je dit willen delen met IEDEREEN die je kent of om geeft! ∙ Begin met een top 20 en werk SNEL naar 200 Plan Een Meeting (Binnen Eerste Week) de meest effectieve manier om je business te starten ∙ Bewezen de meest effectieve manier om je business te starten ∙ Het doel is iedereen uit te nodigen in jouw omgeving ∙ Zorg ervoor dat iedereen de producten probeert 3 2 1

8 Structuur ∙ Wees op ELK event, Home Event, Training, Webinar ∙ Events Creëren Kennis – Kennis = Geloof – Geloof = Actie – Actie = Resultaat Plug jezelf en je team in op Wekelijkse Events ∙ Word beter in het promoten van Events ∙ Wat voor zin heeft het om mensen te recruiten als ze niet geinspireerd worden, getraind worden & ontwikkelen? 5 4

9 Vemma & BODE Apps ∙ Bouw je Business overal met de Applicaties! Webinars ∙ LIVE & opgenomen ∙ Tools om mensen meer te informeren en je team te trainen Websites ∙ ∙ OF 3-way Calls ∙ Jouw netwerk vertrouwt je, maar niet als het om deze business gaat! ∙ VERTROUWEN  EDIFYEN  RESPECT

10 1 2 3 JIJ: UITNODIGEN Meeting 3 way Call Video DreamBusinessDetails.com Prospecting Website 3 Way Call CLOSEN of Naar Event!

11 Pique: Deel Verhalen & Stel Vragen Heb je van dat Verve ding gehoord van mij? Zou je een extra inkomen willen? Drink jij energy/voedingssuplementen/shakes etc.? Deel een Testimonial (van jezelf of een ander) en zeg“Als je een gratis sample wilt, bericht me.” Nodig uit om te komen kijken: Ik heb iets nieuws ontdekt, een manier om een extra inkomen op te bouwen vanuit huis. Ik weet er zelf nog niet veel van & ik kan het nog niet goed uitleggen maar ik ben HEEL enthousiast en je MOET dit met je eigen ogen zien! Nodig ze uit voor een Meeting of een 3 way call/gesprek

12 De CLOSE: Gebruik je Expert/Begeleider om de vragen te beantwoorden op het eind & creër URGENTIE waarom het belangrijk is om METEEN te starten. FEAR OF LOSS YOU Prospect EXPERT TRUST EDIFY RESPECT/INVLOED

13 Warme Markt – Meest Effectief Koude Markt – voor GOLD’s & HOGER Social Media – 90/10 Regel

14

15 Naam VID Startdatum Affiliate Guide LAUNCH YOUR BUSINESS Bronze Leader Silver Leader Gold Leader Diamond Leader _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ NAAMTELEFOON © The Power Circle

16 Affiliate Guide SETTING YOUR GOALS ‘Setting goals is the first step in turning the invisible into the visible’ ~ Tony Robbins _________________QV Persoonlijke Doelen Financiele DoelenZakelijke Doelen 30 DAGEN - RANK __________________ 60 DAGEN - RANK __________________ 90 DAGEN - RANK __________________ 30 DAGEN 60 DAGEN 90 DAGEN ___________________________________________ ___________________________________________ ___________________________________________ ___________________________________________ ___________________________________________ ___________________________________________ ___________________________________________ ___________________________________________ ___________________________________________ _ _ _ _,- P/M BLIJVEND INKOMEN _________________ _______ New Customer BonusCustomer Referral ProgramFrenzy Bonus 60 QV = $_ _,- 120 QV = $_ _,- Affiliate Pack = $_ _ _,- Automatische Levering _ _ _ QV Aantal Klanten ____ Totaal Klantenvolume_ _ _ QV GRATIS PRODUCT 3 x 120$_ _ _,- 3 x Affiliate Pack $_ _ _,- KORTE TERMIJN

17 Affiliate Guide Take Massive Action BONUS60120AP Customer Referral New Customer Cycle Rank Advancement Momentum Matching Second Tier Global Pool Frenzy Premier Club Kwalificatie Compensatieschema If you really want to do something you’ll find a way. If you don’t you’ll find an excuse. ~ Jim Rohn Eerste Home Events Home Event #1 Host ___________________________________ Adres___________________________________ Spreker ___________________________________ Datum___________________________________ Gasten___________________________________ Home Event #2 Host ___________________________________ Adres___________________________________ Spreker ___________________________________ Datum___________________________________ Gasten___________________________________

18 Affiliate Guide Inviting & Edifying Think twice before you speak, because your words and influence will plant the seed of either success or failure in the mind of another ~ Napoleon Hill Respect Vertrouwen Edify Belscript Hallo (PROSPECT), je spreekt met (AFFILIATE) Heb je aanstaande (DATUM) iets belangrijks staan? Wij zijn bezig om een nieuw product op de markt te brengen en ik wil je het product graag laten zien. Aanstaande (DAG) organiseren wij een evenement in (LOCATIE) waarbij er door (EDIFY 3DE PARTIJ) word uitgelegd wat de producten zijn en wat het concept voor jou kan betekenen. Ik wil je de mogelijkheid geven om hier deel van uit te maken, kan ik op je rekenen? Top, dan bel ik je aanstaande (DAG) nog even om de afspraak te bevestigen, tot (DAG) Social Media / Tools Hallo (PROSPECT), je spreekt met (AFFILIATE) Luister ik spreek je even over het volgende: We zijn bezig om een nieuw product op de markt te zetten en ik wil je graag de mogelijkheid geven om hier deel van uit te maken. Wanneer heb jij tijd om een korte video te bekijken? (WACHT) Top, dan stuur ik je de video via (SMS/FACEBOOK/ETC). Als ik je om (TIJD) bel heb je dan de video bekeken? Mooi, dan (BEL/SKYPE/ETC) ik je om (TIJD) om de informatie te bespreken. Tot (TIJD) NamenTelefoon # 1 ___________________________________ 2 ___________________________________ 3 ___________________________________ 4 ___________________________________ 5 ___________________________________ 6 ___________________________________ 7 ___________________________________ 8 ___________________________________ 9 ___________________________________ 10 __________________________________ 11 __________________________________ 12 __________________________________ 13 __________________________________ 14 __________________________________ 15 __________________________________ 16 __________________________________ 17 __________________________________ 18 __________________________________ 19 __________________________________ 20__________________________________ U PROSPECT EXPERT

19

20 zal een enorme impact hebben op … Familie Inkomen BUSINESS Relaties Leven!!! Training F.O.R.M Training

21 Iedereen ZIT IN DE SALES! JE VERKOOPT ELKE DAG EEN:  Produkt  Dienst  Idee  Jezelf Training F.O.R.M Training

22  Wat als je kon leren hoe te verkopen zonder te verkopen?  Als JE kunt achterhalen wat de mensen willen dan zul je buitengewoon succesvol zijn  Mensen zijn niet loyaal aan producten  Mensen zijn loyaal aan mensen 1. Je product is MENSEN

23  Mensen houden VAN EEN GLIMLACH. Het verwarmt ze  HET ZEGT DAT JE ZEKER VAN JE ZAAK BENT, zelfs als DAT NIET ZO IS  CREERT VERTROUWEN  Verandert DE SFEER  Ademt LEVEN! 2. GLIMLACHEN

24 Amateuristisch Of Professioneel Strijd Bloeit Richt zich op : behoeftebevrediging Lange-termijn effecten van de relatie Welke ben jij?

25 1.EXPOSE (blootstellen) 2.INVOLVE 3.UPGRADE DIT ZORGT VOOR Verdere ontwikkeling van de relatie EXPOSE – INVOLVE - UPGRADE Sales Proces

26 Mensen praten graag over zichzelf Er is 1 ding WAAR IEDEREEN IN geïnteresseerd IS: zichzelf Vissen Versus JAGEN … Als je alleen maar leidt met het product beperk je je markt, Stel vragen & Regel het Gesprek Hij die het gesprek controleert wint Hij die het meeste praat zal verliezen 3. F.O.R.M.

27 F – family ( familie ) O – occupation ( beroep ) R – recreation (recreatie ) M – message (bericht ) Wanneer mensen praten & jij luistert – Ontstaat er vertrouwen 4. F.O.R.M.

28 4 persoonlijkheden matrix 4 persoonlijkheden matrix:  Behandel mensen hoe ze behandelt willen worden.  Hoe weet je hoe iemand behandelt wil worden?  Wat zijn de drijveren van verschillende type mensen?

29 SHARK DOLPHIN URCHIN WHALE DIRECT INDIRECT GESLOTEN OPE N

30 Motivatie - Geld - Erkenning - Vrijheid Karakter Eigenschappen - Ambitieus - Agressief - Dikke huid Zwaktes - Ongeduldig - Ongeinteresseerd in details - Koppig & Ego Carrière - Ondernemer - Atleet - Professional Verschijning - Goed gekleed - Dure auto - Dure designer spullen/kleding/sieraden

31 Motivatie - Plezier - Socializen - Enthousiasme/Hype Karakter Eigenschappen - Populair - Spontaan & Avontuurlijk - Charismatisch Zwaktes - Niet Punctueel (LAAT) - Vergeten details (Korte Focus) - Ongeorganiseerd Carrière - Entertainer - Event Planner - Marketeer Verschijning - Trendy Kleding - Felle Kleuren - Brutaal

32 Motivatie - Anderen helpen - De wereld veranderen - Zorgen voor anderen/Lasten op zich nemen Karakter Eigenschappen - Meelevend - Geduldig - Aardig & Begripvol Zwaktes - Alles op zijn tijd - Timide - Gevoelig/Emotioneel Carrière - Sociaal Werker - Leraar - Overheid Verschijning - Conservatief - Aarde Tinten - Subtiel

33 Motivatie - Technologie - Timing & Systemen - Efficiëntie Karakter Eigenschappen - Voorbereid - Extreem Georganiseerd - Detail georiënteerd Zwaktes - Verliest het grote plaatje - Bang om actie te ondernemen zonder voorbereiding ( ANALYSIS PARALYSIS ) - Belaad anderen met TE veel informatie Carrière - Engineer - ICT - Accountancy Verschijning - Comfort boven mode - Pen in binnenzak - Erg netjes & Punctueel

34 Ben je een SHARK? - Pas op met je aanvallende houding - Praat niet alleen maar over geld - Leer te LUISTEREN - Sta open om te leren van anderen Praat je met een SHARK? - Praat over hoe GROOT het gaat worden - Streel zijn/haar EGO - Daag hem/haar uit - Prikkel hem/haar met materialisme - Laat GEEN twijfel zijn - Het is ALLES of NIETS

35 Ben je een DOLPHIN? - Heb niet altijd het hoogste woord - Niet iedereen zoekt vrienden - Hou je in - Niet alles is grappig Praat je met een DOLPHIN? - Reizen! VEMMA zit in 50+ landen! - Samen opbouwen met je vrienden - Je leert veel nieuwe mensen kennen - Het voelt niet als werken - Hou het super simpel - Maak het GEZELLIG

36 Ben je een WHALE? - Laat niet alleen je gevoel spreken - Niet iedereen wil geholpen worden - Wees voorzichtig met handtastelijkheid - Voel je niet persoonlijk aangevallen Praat je met een WHALE? - Laat weten dat ze andere kunnen HELPEN met VEMMA - Raak de gevoelige snaar - Heb veel geduld - Toon begrip - Biedt een luisterend oor - Wie wil HIJ/ZIJ helpen?

37 Ben je een URCHIN? - Pas op dat het niet te saai word - Niet iedereen wil cijfers zien - Let op je uiterlijk - LACHEN kan geen kwaad Praat je met een URCHIN? - Geef hem/haar de feiten - Laat cijfers zien - Stel voor informatie op te zoeken/sturen - Geef inhoudelijke info - Antwoord concreet - Hou het zakelijk

38

39 Ondernemers Mindset Dagelijkse Discipline: dupliceer je mentoren en volg het systeem Je Mentor zal je energie MATCHEN Betaal de prijs van DISCIPLINE of de prijs van SPIJT. Je zal hoe dan ook een prijs moeten betalen! Neem individuele verantwoordelijkheid voor JOUW business en JOUW toekomst!

40 Hou de Beugel Dicht!

41 Vemma is hetzelfde voor IEDEREEN Het verschil ben JIJ Het Bedrijf De Producten JIJ

42 Darren Hardy Rhonda Byrne Robert T. Kiyosaki Darren Hardy

43 EEN DOEL ZONDER DEADLINE IS EEN DROOM WHERE THE MIND GOES, & FLOW Schrijf ze uit en hou ze VOOR je ten alle tijden KEN JE DOELEN:

44 DREAMS VISION AUTO’S PER DAG

45 THE BASICS TIME INVESTMENT READING THE BOOKS LEARNING TO GROW YOUR TEAM LITTLE TO NO INCOME The BEGINNING

46 1st YEAR MORE TIME INVESTMENT MORE READING LEARNING TO GROW YOUR TEAM HATERS SOME LINES BREAK CONSTRUCTION ERRORS STILL LITTLE TO NO INCOME

47 2nd & 3rd YEAR KEEP THE BASICS CONSISTENT TIME INVESTMENT CONSISTENT READING THE BOOKS KEEP UP THE SYSTEM LEARNING TO GROW YOUR TEAM STILL LITTLE TO NO INCOME MORE HATERS

48 DREAMS VISION AUTO’S PER DAG

49 RESIDUAL INCOME $5,- EVERY CAR ALL THE TIME FOREVER

50 SUCCESS TIME INVESTMENT HARD WORK & LABOR auto’s/dag $5,- PER AUTO $1.2 MLN+/ PER DAG EVERY DAY

51 RISICO BELONING _________________________ Tijd Investering Angst voor Afwijzing Geld Kwijtraken Hard WERKEN Haters €450 + (36 x €120) = €4.770 Star Ambassador Anderen Helpen Geld Verdienen De Wereld Over Reizen Inspiratie voor Anderen Persoonlijke Ontwikkeling € /maand BLIJVEND INKOMEN

52 VERVE MADE IN EU

53

54 CALL TO ACTION Plug je nieuwe mensen in op het systeem & de training Blijf consistent met je Auto-Delivery Registreer je voor WENEN FRENZY regelmatig PLAN JE HOME EVENT! Creër een TESTIMONIAL: 1) Gezondheid 2) Gewicht 3) Energie 4) Succes

55


Download ppt " Kies Hoe Je Wilt Bouwen  Snel of Langzaam ? Deze business is makkelijker en effectiever snel te bouwen dan langzaam. #Vemmatraining."

Verwante presentaties


Ads door Google