De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Strategie en positionering Marcel Kind Transafe B.V.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Strategie en positionering Marcel Kind Transafe B.V."— Transcript van de presentatie:

1 Strategie en positionering Marcel Kind Transafe B.V.

2 Producten / Diensten Safety Advisor ADN/ADR/RID/IMDG; Audits & Inspections; TMSA auditing; Management Systems; Classification of DG; Software solutions; Assistance & support; A&D-testing; Training & education.

3 Bio Transafe TRANSAFE is een volledig onafhankelijke dienstverlener voor de maritieme industrie, terminals en aanverwante bedrijven. De dienstverlening focused zich op het ontzorgen, ondersteunen en continue verbeteren van bedrijfsprocessen welke gerelateerd zijn aan veiligheid, gezondheid, welzijn, milieu, kwaliteit en beveiliging!

4 PROFESSIONALS VOOR DE SECTOREN; TERMINALS, OFFSHORE ENBINNENVAART. BESTE OPLOSSINGEN OP BASIS VAN KLANTBEHOEFTE, ‘BEST PRACTICE’, INNOVATIE EN WETTELIJKE REGELGEVING. Strategie & Positionering van een binnenvaartbedrijf

5 Strategie

6 Strategie van een bedrijf afhankelijk van: Missie en competenties Wat wil het bedrijf bereiken? Welke competenties zijn aanwezig en nodig? Materiaal / Technologie Welk materiaal heeft men tot zijn beschikking? Waar wil men in investeren?

7 Strategie Strategie van een bedrijf afhankelijk van: Markt Hoe ziet de bedrijfskolom eruit? Hoe wil men zich positioneren in deze bedrijfskolom? Concurrentie Hoe onderscheidend is het bedrijf? Hoe blijft men de concurrentie voor?

8 Strategie Strategie van een bedrijf afhankelijk van: Externe randvoorwaarden Eisen klanten Wet- en regelgeving Economische vooruitzichten

9 Strategie Strategie van een bedrijf afhankelijk van: Interne randvoorwaarden Organisatie Personeel Kwaliteit Automatisering

10 PROFESSIONALS VOOR DE SECTOREN; TERMINALS, OFFSHORE ENBINNENVAART. De klant van de binnenvaart

11 Strategie Wat wil de klant van de binnenvaart: Vervoerszekerheid Informatie verstrekking Kwaliteit Added value

12 PROFESSIONALS VOOR DE SECTOREN; TERMINALS, OFFSHORE ENBINNENVAART. BESTE OPLOSSINGEN OP BASIS VAN KLANTBEHOEFTE, ‘BEST PRACTICE’, INNOVATIE EN WETTELIJKE REGELGEVING. ONAFHANKELIJKE MARKTLEIDER MET INNOVATIEVE DIENSTVERLENING VOOR DE MARITIEME SECTOR. VAN EEN ENKELE INSPECTIE TOT EEN VOLLEDIGE SERVICE LEVEL AGREEMENT (SLA). PROCESVERBETERING OP HET GEBIED VAN; VEILIGHEID, GEZONDHEID, WELZIJN, MILIEU, KWALITEIT EN BEVEILIGING. Toekomst

13 Wat gaat een rol spelen in de toekomst: Sustainability Performance schepen inzichtelijk maken Koppelen Data – Big Data

14 PROFESSIONALS VOOR DE SECTOREN; TERMINALS, OFFSHORE ENBINNENVAART. BESTE OPLOSSINGEN OP BASIS VAN KLANTBEHOEFTE, ‘BEST PRACTICE’, INNOVATIE EN WETTELIJKE REGELGEVING. ONAFHANKELIJKE MARKTLEIDER MET INNOVATIEVE DIENSTVERLENING VOOR DE MARITIEME SECTOR. VAN EEN ENKELE INSPECTIE TOT EEN VOLLEDIGE SERVICE LEVEL AGREEMENT (SLA). Afsluiting “Bedankt voor uw aandacht!!


Download ppt "Strategie en positionering Marcel Kind Transafe B.V."

Verwante presentaties


Ads door Google